Skravletråd

Hva har dere gjort på så langt i dag da? Og hva er planene for resten av fredagen:D?
Har vært på skolen og skrevet og skrevet og skrevet... Nå har jeg vært hjemom og snudd. Skal ut på trilletur med ei venninne. Så blir det god middag og tv med mannen i kveld. Skulle egentlig bort, men vertskapet har fått spysjuken:eek: Du da?

Ja, tror folk er fornøyd med p r. Syns det stod best i test på det på rema1000 nå.

Ja når jeg tenker over det, så tror jeg det vandt testen i fjord ;) også pga at det er billigere plagg som tåler like mye eller mer som det dyre :)

Jeg elsker reima selv!:D Synd utvalget er dårlig og gammelt da. Jeg sliter ikke med å finne nok luer til han i Bergen iallefall:P Du kan ikke bestille på nett da;) Reimashopen;)?

Ja, ser den. Det er jo i grunnen tidsnok det. Har du og gubben kalender da:P?

Hehe joda, kan bestille.. ellers kjøper jeg i nabobyen (1 time unna) eller får mamma til å se der når dem er der.. den ene butikken der har en stor vegg full av luer:oops::D:p problemet da er å finne ut hva man skal ha, for er så mye fint :P

Ja nå er gavene til kalenderen pakket inn:D også skal godteriet ned i noen små kalender-sokker etterhvert :) sambo laget kalender til meg i fjord :D ellers har jeg kjøpt fra kinder eller smarties :P

Ang. ull, så er bambus også utrolig bra! Samme funksjon som ull, men det er mer mykt og passer perfekt til dem som har allergi ;)

Ja når jeg tenker over det, så tror jeg det vandt testen i fjord ;) også pga at det er billigere plagg som tåler like mye eller mer som det dyre :)

Aha, det kan godt være ja:) Mhm, og når man trenger en del er det kjekt at gode ting ikke koster alt for mye:D

Hehe joda, kan bestille.. ellers kjøper jeg i nabobyen (1 time unna) eller får mamma til å se der når dem er der.. den ene butikken der har en stor vegg full av luer:oops::D:p problemet da er å finne ut hva man skal ha, for er så mye fint :p

Ja nå er gavene til kalenderen pakket inn:D også skal godteriet ned i noen små kalender-sokker etterhvert :) sambo laget kalender til meg i fjord :D ellers har jeg kjøpt fra kinder eller smarties :p

Ja, da er det ikke så lett å velge:P Dessuten er det også en stor sjanse for at det ikke kun blir 1 lue da:P
I dag for eks var jeg fast bestemt på hva jeg skulle handle, endte jo opp med mer:P

Så greit da:D Emira har syns det vært gøy før eller:D?
Oh, så flink mann som laget kalender da;)

Aha, det kan godt være ja:) Mhm, og når man trenger en del er det kjekt at gode ting ikke koster alt for mye:D

Ja veldig kjekt :) eller så kan man handle sånt når det er på salg :P

Ja, da er det ikke så lett å velge:P Dessuten er det også en stor sjanse for at det ikke kun blir 1 lue da:P
I dag for eks var jeg fast bestemt på hva jeg skulle handle, endte jo opp med mer:P

Så greit da:D Emira har syns det vært gøy før eller:D?
Oh, så flink mann som laget kalender da;)

Haha ja er nok en stor sjanse å handle mer enn planlagt :P:D

Ja Emira har vært veldig glad i kalenderen :D og gleder seg til 1 desember, for nå husker hun ting fra i fjord :)
Ja flink han som ordner kalender til meg :) men han ville ikkr ha selv :P ikke vokst opp med det ;) hva med dere?

Ja veldig kjekt :) eller så kan man handle sånt når det er på salg :p

Ja, jeg passer på når det er salg altså:) Og vi har merkbart mindre penger nå også siden jeg er i ulønnet permisjon, så salg er gull;)

Haha ja er nok en stor sjanse å handle mer enn planlagt :p:D

Ja Emira har vært veldig glad i kalenderen :D og gleder seg til 1 desember, for nå husker hun ting fra i fjord :)
Ja flink han som ordner kalender til meg :) men han ville ikkr ha selv :p ikke vokst opp med det ;) hva med dere?

Mannen bryr seg ikke om kalender gitt:P Jeg har vegansk sjokoladekalender i år(fått av min søster:P) og en beautykalender fra babor;)

Ja, jeg passer på når det er salg altså:) Og vi har merkbart mindre penger nå også siden jeg er i ulønnet permisjon, så salg er gull;)

Salg er topp :) kjøpe ofte (spsesielt) vinterklær som tykke dresser/jakker, fleece, ulltøy o.l på salg for neste vinter.. eller kjøper fjordårets modeller som er til halv pris :D

Mannen bryr seg ikke om kalender gitt:P Jeg har vegansk sjokoladekalender i år(fått av min søster:P) og en beautykalender fra babor;)

Ooohh vil også ha sånn beautykalender :D sikkert mye fint :)

Salg er topp :) kjøpe ofte (spsesielt) vinterklær som tykke dresser/jakker, fleece, ulltøy o.l på salg for neste vinter.. eller kjøper fjordårets modeller som er til halv pris :D

Det er jo helt genialt. Ikke nødvendig med nyeste modell liksom.
Her fikk han en nydelig dress fra molo til bursdagen sin da av svigers. Den er veldig god:)

Jeg synes det med klær for neste år er så vanskelig! Det var greit til i år, da kunne jeg liksom gå for 80 og regne med at det passet, men hvilken størrelse går man for neste år? 92? Kjøper alltid (Hehe, "alltid"...har vært mamma et år jeg, se':D) ull på halv pris når sesongen er på hell, men lurer litt på str for neste år. Lille her har vært så liten hele tiden, men nå har den kroppen plutselig forstått at den skal vokse, så hun er plutselig helt "normal". Fortsetter hun å vokse slik hun har gjort de siste månedene nå, så er hun jo en kjempe neste vinter!

Ang. ull, så er bambus også utrolig bra! Samme funksjon som ull, men det er mer mykt og passer perfekt til dem som har allergi ;)
Ja, bambus har jeg aldri prøvd. Vi har ikke noe trøbbel med sart hud her, i alle fall ikke enda, men har vært litt nysgjerrig på bambus likevel. Jeg liker så godt det Lillebamerket. Elsker designet. Men det er jo sviiiindyrt!

Hva gjør dere i dag, da? Her har vi verdens slappeste formiddag, og det er bare sååå deilig! Så lenge siden sist. Ingen planer før kl 14. Da skal vi ut en liten tur, før vi skal hjem og fortsette å slappe av:D I kveld skal mannen bort, og jeg skal ligge rett ut med sjokolade og film:)

Hva gjør dere i dag, da? Her har vi verdens slappeste formiddag, og det er bare sååå deilig! Så lenge siden sist. Ingen planer før kl 14. Da skal vi ut en liten tur, før vi skal hjem og fortsette å slappe av:D I kveld skal mannen bort, og jeg skal ligge rett ut med sjokolade og film:)

Vi har vært på åpen helg i kirken hvor vi pleier gå i åpen barnehage:)
Her var det salg av hjemmelagde ting, kunstutstiling, dukketeater etc. Koste oss:D
Oh, hva film skal du se da;)?
Her blir det taco, film og snop senere også:) I går så vi turbosnegler, den var gøy:P

Det er jo helt genialt. Ikke nødvendig med nyeste modell liksom.
Her fikk han en nydelig dress fra molo til bursdagen sin da av svigers. Den er veldig god:)

Nei kan ikke tro kvaliteten forandrer seg så mye fra år til år :P kjøper stort sett fra G-sport her da, men det er bare fordi det er dem som har best utvalg her ;) også er det jo ordentlig kvalitet på vinterdresser og jakker som egentlig koster ca en tusenlapp! Men kjøper på halv pris:D for må ha sko også hvert år! Og det får jeg sjeldent billig..hehe..

Så deilig at dere har fått dress i gave :D liker praktiske gaver :) vi har heldigvis fått vinterdress i str 86 og 92 (tror jeg den siste er).. etter søskenbarnet dems:) så da har Leoh ut vinteren og mulig til høsten igjen :D og Liana har etter Emira ;)

Back
Topp