Skravletråd

Slaps er noe drit:P

Haha, syns jeg ser deg. Vekk vekk unger:P Du må lage hundekake du:D

Haha ja.. Liana skulle absolutt sette snøballer oppå hodet dens..haha "ikke sånn Liana!", "nå er det nok med snø".. hahaha.. jeg tar visst sånt på alvor :P men snuppa ga seg ikke da.. hentet steiner fra snømannen og skulle sette de på hunden.. haha

Hihi tror det er litt lettere å forme snø enn kake :D

Åh, vedovn.... Bittelitt misunnelig på den, kjenner jeg. Nå begynte selvfølgelig lille å hoste her, da. Huff, blir jo aldri bra!

Fyring er digg :) blir så god varme av det :)

Ånei :( håper hun ikke blir syk nå da!

Fyring er digg :) blir så god varme av det :)

Ånei :( håper hun ikke blir syk nå da!
Hun er bare ikke blitt helt frisk etter den "diaréforkjølelsen" hun fikk for tre uker siden... Tar aaaldri slutt! Hoster hver eneste natt enda, stakkar:( Mannen sover gjennom alt, mens jeg våkner av hvert minste lille kremt. Mammaører altså!

Haha ja.. Liana skulle absolutt sette snøballer oppå hodet dens..haha "ikke sånn Liana!", "nå er det nok med snø".. hahaha.. jeg tar visst sånt på alvor :p men snuppa ga seg ikke da.. hentet steiner fra snømannen og skulle sette de på hunden.. haha

Hihi tror det er litt lettere å forme snø enn kake :D

Haha, herlig hun er. Steinene ble jo fint da;)

Joda,men du burde prøve deg:P

Ikke så stor erfaring jeg heller.. har vel hatt et par plagg kansje?:p men hører mye skryt :D

Lilleba har mye fint ja :D meeeen DYRT:eek:
Ja, noe så grusomt! Har et søk liggende på finn, jeg da:) Folk selger jo så mye nesten ubrukt, så er lov å håpe! Her om dagen fikk jeg kjøpt to sett med ull fra hust& Claire for kr 200,- Den ene buksa hang fortsatt lappen på:) Det liker jeg!

Hun er bare ikke blitt helt frisk etter den "diaréforkjølelsen" hun fikk for tre uker siden... Tar aaaldri slutt! Hoster hver eneste natt enda, stakkar:( Mannen sover gjennom alt, mens jeg våkner av hvert minste lille kremt. Mammaører altså!

Kjedelig :( i fjord vinter så hosta Liana HVER natt i 3-4 mnd!!:eek: da var hun jo på samme alder som ungene på dette forumet! Var hos legen, men han sa at det bare var noe "barnehage-virus" og at det ville gå over av seg selv..jeg var redd det var noe astma eller noe jeg :P gikk over da :)

Ja mektig at vi skal våkne av ALT og pappane sover seg gjennom det meste!..

Haha, herlig hun er. Steinene ble jo fint da;)

Joda,men du burde prøve deg:P

Ja jeg måtte vare le :) steinene på bildet er det også jeg som gjorde altså.. var en del ekstra øyne og neser der en stund..haha :D

Ja, noe så grusomt! Har et søk liggende på finn, jeg da:) Folk selger jo så mye nesten ubrukt, så er lov å håpe! Her om dagen fikk jeg kjøpt to sett med ull fra hust& Claire for kr 200,- Den ene buksa hang fortsatt lappen på:) Det liker jeg!

Ja DET er godt kjøp! :D sjeldent inne på finn jeg..bruker mest kjøpe-selge-gis bort-sider på facebook som er for området her :) var der jeg fikk tak i søskenvogna for 500kr :D

Back
Topp