Dette er en sånn hudpleieting man skal ta for hver dag. Ulike serum og masker. Så skal huden liksom være perfekt på julaften...Oh la la![]()
Kommer til å skinne mer enn juletreet du da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er en sånn hudpleieting man skal ta for hver dag. Ulike serum og masker. Så skal huden liksom være perfekt på julaften...Oh la la![]()
Jeg synes det med klær for neste år er så vanskelig! Det var greit til i år, da kunne jeg liksom gå for 80 og regne med at det passet, men hvilken størrelse går man for neste år? 92? Kjøper alltid (Hehe, "alltid"...har vært mamma et år jeg, se') ull på halv pris når sesongen er på hell, men lurer litt på str for neste år. Lille her har vært så liten hele tiden, men nå har den kroppen plutselig forstått at den skal vokse, så hun er plutselig helt "normal". Fortsetter hun å vokse slik hun har gjort de siste månedene nå, så er hun jo en kjempe neste vinter!
Ja, bambus har jeg aldri prøvd. Vi har ikke noe trøbbel med sart hud her, i alle fall ikke enda, men har vært litt nysgjerrig på bambus likevel. Jeg liker så godt det Lillebamerket. Elsker designet. Men det er jo sviiiindyrt!
Hva gjør dere i dag, da? Her har vi verdens slappeste formiddag, og det er bare sååå deilig! Så lenge siden sist. Ingen planer før kl 14. Da skal vi ut en liten tur, før vi skal hjem og fortsette å slappe avI kveld skal mannen bort, og jeg skal ligge rett ut med sjokolade og film
![]()
Kommer til å skinne mer enn juletreet du da![]()
hehe
Har vært på skolen og skrevet og skrevet og skrevet... Nå har jeg vært hjemom og snudd. Skal ut på trilletur med ei venninne. Så blir det god middag og tv med mannen i kveld. Skulle egentlig bort, men vertskapet har fått spysjukenDu da?
Nei kan ikke tro kvaliteten forandrer seg så mye fra år til årkjøper stort sett fra G-sport her da, men det er bare fordi det er dem som har best utvalg her
også er det jo ordentlig kvalitet på vinterdresser og jakker som egentlig koster ca en tusenlapp! Men kjøper på halv pris
for må ha sko også hvert år! Og det får jeg sjeldent billig..hehe..
Så deilig at dere har fått dress i gaveliker praktiske gaver
vi har heldigvis fått vinterdress i str 86 og 92 (tror jeg den siste er).. etter søskenbarnet dems
så da har Leoh ut vinteren og mulig til høsten igjen
og Liana har etter Emira
![]()
Inatt hadde det kommet en del snøså da måtte vi ut å leke før den smeltet bort igjen
Leoh (spektisk som han er) var lite begeistret over snøen..haha var bare sur og furten der han satt..så ble plassert i vogna(ikke så fornøyd der heller
)
Vis vedlegget 87503
Så lagde vi andre snømann
Vis vedlegget 87504
Vis vedlegget 87505
Vis vedlegget 87506
Vis vedlegget 87507
Vis vedlegget 87508
Vis vedlegget 87509
Haha, vel. Tror ikke det altså. Hadde den samme i fjor. Var deilig da
Skinner i kamp med juletreet,men det vinner kampen![]()
Halv pris er konge![]()
Ja, veldig. Passet på å ønske det, og den molodressen er jo 1200/1300 kr. Så greit å få kan man si![]()
Master om selvskadingÅh, hva skriver du om?![]()
Oi, snø. Ikke værst.
Jeg må innrømme at jeg håper den drøyer her. Kan være på hytten, men det holder![]()
Fine bilderLikte dressen til Leoh så godt,spreke farger
Den snømannhunden var jo kjempe fin
![]()
Fantastisk deilig! Nå nyter jeg fred og ro på sofaen. Sitter og surrer på bv og pinterest. Nydelig!Sååå deilig dag da
Slappet av her å idag egentlig![]()
Fantastisk deilig! Nå nyter jeg fred og ro på sofaen. Sitter og surrer på bv og pinterest. Nydelig!
Haha da hadde jeg levert kalenderen tilbake etter jul og krevd pengene tilbakeHahahah
Nei ikke værst detmen begynte å regne, så nå er det bate vått og grusomt ute! Da vil jeg heller ha snø som er brukanes til noe!
Ha dressen er fintror det er Reima om jeg ikke tar feil.. arvet da
Haha ja du syns det? Får ta æren av den hunden jeg dasatt jo der og omtrent jaget vekk ungene som absolutt skulle "hjelpe" til
haha..
Åh, vedovn.... Bittelitt misunnelig på den, kjenner jeg. Nå begynte selvfølgelig lille å hoste her, da. Huff, blir jo aldri bra!Herligslengt meg på sofan jeg å med godteriskåla ved siden av meg, og fyr i vedovnen
![]()
Takk! Ja, det er veldig spennende, men skal bli godt å bli ferdigSpennende daLykke til
![]()