Skravletråd

Jeg har shoppet idag :) nye Hestra-votter til Liana..dem er gode! Er ullfôr inni, og har brukt dem i flere år til Emira :) Emira fikk en ny lue, også har jeg kjøpt masse rart til julekalender for jentene :) Leoh får drøye det til neste år :P haha

Noen som har prøvd ullklærne fra tom&trine her? Det selges på sparkjøp. Er tilbud på det nå, og er jo greie priser. Men er det dårlig kanskje?

Jeg har shoppet idag :) nye Hestra-votter til Liana..dem er gode! Er ullfôr inni, og har brukt dem i flere år til Emira :) Emira fikk en ny lue, også har jeg kjøpt masse rart til julekalender for jentene :) Leoh får drøye det til neste år :p haha

De har min svigerinne nevnt faktisk;) Jeg elsker luer! Det finnes så mange kule barneluer syns jeg:D
Kalender er stas:D
Ja, de skjønner vel ikke så mye av pakkekalenderen helt enda,men tror det blir her:P Har iallefall kjøpt inn en del:P Gubben sier jeg er tussete, haha. Oliver har fått en fra playmobi også, i gavel:D

Spagetti er populært her og. Men makaroni er favoritten:D og pølser i alle former:p
Ull er virkelig gull ja! Går ein del av det no:D

Også pastaskuer:D
Ohh, pølser ja. Her elsker han kalkunwiener. Kunne levd på kun det om han bestemte tror jeg:P
Går fryktelig mye av del:) Ønsker meg ull selv til jul jeg:D

Noen som har prøvd ullklærne fra tom&trine her? Det selges på sparkjøp. Er tilbud på det nå, og er jo greie priser. Men er det dårlig kanskje?
De har jeg lurt på også. Ser liksom for me at de er slappe og løse i stoffet, men det er egentlig bare pga prisen:p Så noen som solgte dem brukt på finn, og de så bra ut selv om de var brukt. Men det var på bilde, da... Men har hørt at ulla fra Pierre Robert er veldig god! Det er jo også ålreite priser, er det ikke?

De har min svigerinne nevnt faktisk;) Jeg elsker luer! Det finnes så mange kule barneluer syns jeg:D
Kalender er stas:D
Ja, de skjønner vel ikke så mye av pakkekalenderen helt enda,men tror det blir her:P Har iallefall kjøpt inn en del:P Gubben sier jeg er tussete, haha. Oliver har fått en fra playmobi også, i gavel:D

Ja masse kule luer til barn :D desverre veeeeldig dårlig utvalg her jeg bor.. på butikken som selger Name it, Reima og Reflex har fortsatt kun de samme (rester) av luer som var der i fjord:confused: tar ikke inn noe nytt heller! Og jeg liker godt Reima venterluer jeg da, siden de er vindtette ved ørene :)

Haha ja jeg vurderte å ta til Leoh å..men fant ut at jeg kan vente til neste år :) Liana fikk ikke kalender i fjord hun heller :P

De har jeg lurt på også. Ser liksom for me at de er slappe og løse i stoffet, men det er egentlig bare pga prisen:p Så noen som solgte dem brukt på finn, og de så bra ut selv om de var brukt. Men det var på bilde, da... Men har hørt at ulla fra Pierre Robert er veldig god! Det er jo også ålreite priser, er det ikke?

Har ofte kjøpt ullplagg av Pierre Robert på matbutikken..og dem virker helt fine :) og dem skal ha fått god kritikk på tester :)

Åh, var forrige dagen det, ja. Pleier å være stas med dyr. Her er lille vill etter alt som går på fire ben:D

Ja, dyr er gøy:D Nabodamen her har 2 hunder, og Oliver James elsker å leke med de. Han fikk en lekehund til bursdagen som går bortover gulvet, den sier voff voff og tar salto. Han ler seg skakk hver gang:P

Har ofte kjøpt ullplagg av Pierre Robert på matbutikken..og dem virker helt fine :) og dem skal ha fått god kritikk på tester :)

Ja, tror folk er fornøyd med p r. Syns det stod best i test på det på rema1000 nå.

Nå har jeg iallefall shoppet litt tom&trine i dag, så får vi nå se;):D

Ja masse kule luer til barn :D desverre veeeeldig dårlig utvalg her jeg bor.. på butikken som selger Name it, Reima og Reflex har fortsatt kun de samme (rester) av luer som var der i fjord:confused: tar ikke inn noe nytt heller! Og jeg liker godt Reima venterluer jeg da, siden de er vindtette ved ørene :)

Haha ja jeg vurderte å ta til Leoh å..men fant ut at jeg kan vente til neste år :) Liana fikk ikke kalender i fjord hun heller :p

Jeg elsker reima selv!:D Synd utvalget er dårlig og gammelt da. Jeg sliter ikke med å finne nok luer til han i Bergen iallefall:P Du kan ikke bestille på nett da;) Reimashopen;)?

Ja, ser den. Det er jo i grunnen tidsnok det. Har du og gubben kalender da:P?

Jo, p. r. er også greie priser:) Nå har vi vært en tur på sparkjøp i dag, så det ble noe ull fra tom&trine:) Så nå får vi se om det duger eller ei;) Så ble det en kjempe skjønn nattdrakt/lekedrakt fra janus og noe antiskli sokker, både i ull og bomull. Blir jo alltid mer handel enn planlagt, fader altså:P

Jo, p. r. er også greie priser:) Nå har vi vært en tur på sparkjøp i dag, så det ble noe ull fra tom&trine:) Så nå får vi se om det duger eller ei;) Så ble det en kjempe skjønn nattdrakt/lekedrakt fra janus og noe antiskli sokker, både i ull og bomull. Blir jo alltid mer handel enn planlagt, fader altså:P
Ja, det er rart det der, gitt:) Du får holde oss oppdatert på Tom&Trine, da:) Jeg tror nesten jeg må opprette en egen tråd om ulltøy, det er jo et studie!

Ja, dyr er gøy:D Nabodamen her har 2 hunder, og Oliver James elsker å leke med de. Han fikk en lekehund til bursdagen som går bortover gulvet, den sier voff voff og tar salto. Han ler seg skakk hver gang:P
Haha! Ja, det hadde sikkert frøkna her likt også:D Kanskje jeg skal vurdere en sånn til jul, gitt:D

Ja, det var det jeg mente at jeg hadde hørt. Glemmer liksom litt at den finnes. Tror jeg må tå til innkjøp av et par sånne bodier.

Ja, det er rart det der, gitt:) Du får holde oss oppdatert på Tom&Trine, da:) Jeg tror nesten jeg må opprette en egen tråd om ulltøy, det er jo et studie!

Ja, det er faktisk et studie i seg selv:P haha...
Er det noe ull du ikke har vært fornøyd med da?:)

Hva har dere gjort på så langt i dag da? Og hva er planene for resten av fredagen:D?

Back
Topp