Skravletråd

Nei, det går ikke!! Der står en ole brumm bamse alt!!:taunt005
Haha. SKulle likt å sett kåken din. Ser for meg ett gult hus, med rød stripe på, og inni så har du tusenvis av olebrumm-gjenstander. Bamser opptil to meter, og statuer og diverse. LOL

Haha. SKulle likt å sett kåken din. Ser for meg ett gult hus, med rød stripe på, og inni så har du tusenvis av olebrumm-gjenstander. Bamser opptil to meter, og statuer og diverse. LOL

Hahahaha drømmehuset til Synnøve:P Hahaha neida

Hva slags krydder gir du da? En del urtekrydder? Ser at en del har salt, så har ikke turt å krydre med det. Men pepper likte hun her, hehe-

Når dem har vært så små som våres, så har jeg brukt utrekrydder.. da ofte tørka da.. og pepper :) jentene har vært veldig glad i basilikum, oregano og pepper:) og har brukt krydder som malt muskatnøtt, ingefær (sånn krydderpose) og lignende.. men etterhvert har jeg også brukt grillkrydder å sånt..

Når dem har vært så små som våres, så har jeg brukt utrekrydder.. da ofte tørka da.. og pepper :) jentene har vært veldig glad i basilikum, oregano og pepper:) og har brukt krydder som malt muskatnøtt, ingefær (sånn krydderpose) og lignende.. men etterhvert har jeg også brukt grillkrydder å sånt..
Ja har brukt de tre du nevner der faktisk. Basilikum og oregano tørket. Men muskatnøtt er jo såå godt i lasagne, får kanskje la henne smake litt sånne ting. Liker ikke ingefær så de har jeg ikke :P
Grillkrydder er dritdigg. Ah, gleder meg til de kan spise alt!

Haha, ja takk!Kommer det et lignende ut for salg så kjøper jeg det lett;)
Ole brumm damen i ole brumm huset...:D
Eller kanskje ikke:happy093
Tror jeg foretrekker funkishuset vårt fra 1933 som males hvitt nå i sommer:D Og neeeei, ikke fra gult til hvitt heller...det var lyseblått:P

Haha, ja takk!Kommer det et lignende ut for salg så kjøper jeg det lett;)
Ole brumm damen i ole brumm huset...:D
Eller kanskje ikke:happy093
Tror jeg foretrekker funkishuset vårt fra 1933 som males hvitt nå i sommer:D Og neeeei, ikke fra gult til hvitt heller...det var lyseblått:p
Du kan få mannen til å bygge ett skikkelig trehus til deg- Er det ikke det han bor i? :P med honningkrukker veltende rundt forbi

Back
Topp