Skravletråd

Ok:) Her blir det mest hjemmelaget, men ikke fordi jeg er noe motstander av glassmat...Rett og slett fordi Oliver foretrekker hjemmelaget og vet hva han vil ha;)

Ja best å gå etter hva dem liker best.
Hvertfall nå når dem holder på å vende seg til middager og alle smakene.. ingen av mine har vært noe fan av hjemmelaget før de har vært rundt 1 år gamle.. hehe merkelig

Jada,vil bli sammen med noe spagetti og tomatsaus tenkte jeg i såfall.
Det er kylling-og kalkunpølser fra prior:P

Gjør da ikke noe ;) er jo kjempe godt syns jeg :)

Ja best å gå etter hva dem liker best.
Hvertfall nå når dem holder på å vende seg til middager og alle smakene.. ingen av mine har vært noe fan av hjemmelaget før de har vært rundt 1 år gamle.. hehe merkelig

Hehe, ja...Glass eller hjemmelaget..Begge dele er fint syns jeg:D
Hs sa det at enkelte ville ikke ha hjemmelaget...Moren kunne stå på kjøkkenet hele tiden, men ungen ville bare ha glass...Og motsatt selvsagt:)

Hehe, ja...Glass eller hjemmelaget..Begge dele er fint syns jeg:D
Hs sa det at enkelte ville ikke ha hjemmelaget...Moren kunne stå på kjøkkenet hele tiden, men ungen ville bare ha glass...Og motsatt selvsagt:)

Ja det kan gå begge veier.. jeg tror mye av grunnen for at ungene her har likt glassa bedre, er pga at det har mye mildere smak enn hjemmelaget.. for når dem først har blitt ordentlig vandt med det, så har dem gradvis likt hjemmelaget mat å..

Ja det kan gå begge veier.. jeg tror mye av grunnen for at ungene her har likt glassa bedre, er pga at det har mye mildere smak enn hjemmelaget.. for når dem først har blitt ordentlig vandt med det, så har dem gradvis likt hjemmelaget mat å..

Ja,sant det:) Her tror jeg han liker en del krydderier:P

Back
Topp