Eller midt på stuebordet som pynt!![]()
Nei, det går ikke!! Der står en ole brumm bamse alt!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller midt på stuebordet som pynt!![]()

Ja,sant detHer tror jeg han liker en del krydderier
![]()
Haha. SKulle likt å sett kåken din. Ser for meg ett gult hus, med rød stripe på, og inni så har du tusenvis av olebrumm-gjenstander. Bamser opptil to meter, og statuer og diverse. LOLNei, det går ikke!! Der står en ole brumm bamse alt!!![]()
Hva slags krydder gir du da? En del urtekrydder? Ser at en del har salt, så har ikke turt å krydre med det. Men pepper likte hun her, hehe-Krydder er ofte populært blant småbarnhehe..
Haha. SKulle likt å sett kåken din. Ser for meg ett gult hus, med rød stripe på, og inni så har du tusenvis av olebrumm-gjenstander. Bamser opptil to meter, og statuer og diverse. LOL
Hva slags krydder gir du da? En del urtekrydder? Ser at en del har salt, så har ikke turt å krydre med det. Men pepper likte hun her, hehe-
Soverommet til Oliver Vis vedlegget 68464
Ja har brukt de tre du nevner der faktisk. Basilikum og oregano tørket. Men muskatnøtt er jo såå godt i lasagne, får kanskje la henne smake litt sånne ting. Liker ikke ingefær så de har jeg ikkeNår dem har vært så små som våres, så har jeg brukt utrekrydder.. da ofte tørka da.. og pepperjentene har vært veldig glad i basilikum, oregano og pepper
og har brukt krydder som malt muskatnøtt, ingefær (sånn krydderpose) og lignende.. men etterhvert har jeg også brukt grillkrydder å sånt..
haha, det var sykt rom da.Haha du må ikke legge ut sånne bilderfor da må hun shoppe enda mer
![]()
Haha. SKulle likt å sett kåken din. Ser for meg ett gult hus, med rød stripe på, og inni så har du tusenvis av olebrumm-gjenstander. Bamser opptil to meter, og statuer og diverse. LOL

Hahahaha drømmehuset til SynnøveHahaha neida
Du kan få mannen til å bygge ett skikkelig trehus til deg- Er det ikke det han bor i?Haha, ja takk!Kommer det et lignende ut for salg så kjøper jeg det lett
Ole brumm damen i ole brumm huset...
Eller kanskje ikke
Tror jeg foretrekker funkishuset vårt fra 1933 som males hvitt nå i sommerOg neeeei, ikke fra gult til hvitt heller...det var lyseblått
![]()
Soverommet til Oliver Vis vedlegget 68464
HAHA, hele Ole Brumm gjengen er basert på en gjeng psykisk-syke
http://www.omgfacts.com/Celebs/Winnie-the-Pooh-characters-all-represent/3997

Sjokk.Men det barnerommet hadde jeg takket ja til!!!
HAHAHAHAHAHA
Haha du må ikke legge ut sånne bilderfor da må hun shoppe enda mer
![]()