Skravletråd

Sitter barnevakt for naboen sin 2 åring. Om 30 min skal jeg få både han og min 2 åring i bilen og kjøre til svømmekurs der moren er. Kjenner at dette er en laaaang halv time. Gjør dette annen hver torsdag, men er litt tyngre når man er såpass nært termin.

Vi inviterer oss selv bort på juleaften og dagene rundt. Vi har mange som
Gjerne vil ha oss på besøk (sambo har skilte foreldre) og min mamma stiller gjerne opp. Så om det skulle skje noe når vi er der så er de forberedt på å ha ungene. Så vi pakker overnattingsbag til de uansett hvor vi drar i jula :-)

gleder meg sååå til jul...!!

Blir så koslig med jul! Gleder meg til å pynte, tenne adventslys, roe ned og bare slappe av å kose oss :-D Jula e herlig :-D Men når 24des e over er jeg kjapp m å få ut juletreet, inn lillejulaften og utigjen gjerne 3-5 juledag! Men iår står det nok lengre siden det er gubben som må kaste det ut :-)

Jeg gleder meg ikke til jul i år, fordi jeg ikke vet hvordan julen blir. Alle har planer, men jeg har ikke laget noen. Vet ikke hvordan ting er, om jeg orker å dra rundt eller om jeg i det hele har muligheten. Så føler jeg hopper litt over hele julen i år. Mer i baby modus. Kommer heller ikke til å være hjemme fra tiden rundt termin, til han er ute pga jeg trenger å ha noen t å kjøre meg til sykehuset. Så drar hjem til mamma å de, er sikkert full kaos tilværelse der. Så kjenner ikke den jule gleden i år. Men men.. Neste år blir nok stor stas :D

Jeg også :D Selv om jeg også er litt trist fordi jeg ikke får reist hjem og feiret jul med familien. De har heller ikke mulighet til å komme hit, så det blir bare meg og samboeren. Men skal gjøre det beste ut av det. Pynte fint til jul, lage pakkekalender til hverandre, spise masse godt og gjøre koselige jule ting. Blir jo siste tiden det bare er oss to, så vi får nyte det :D

Jeg også :D Selv om jeg også er litt trist fordi jeg ikke får reist hjem og feiret jul med familien. De har heller ikke mulighet til å komme hit, så det blir bare meg og samboeren. Men skal gjøre det beste ut av det. Pynte fint til jul, lage pakkekalender til hverandre, spise masse godt og gjøre koselige jule ting. Blir jo siste tiden det bare er oss to, så vi får nyte det :D

Da må dere bare nyte det ja! være litt romantiske og kose dere! :Heartred:)

Blir så koslig med jul! Gleder meg til å pynte, tenne adventslys, roe ned og bare slappe av å kose oss :-D Jula e herlig :-D Men når 24des e over er jeg kjapp m å få ut juletreet, inn lillejulaften og utigjen gjerne 3-5 juledag! Men iår står det nok lengre siden det er gubben som må kaste det ut :)

Jeg elsker desember! jule pynt, tradisjoner, mat osv!! men er helt lik deg, vil ha det ut når det er ferdig! hehe!! :D
Men med termin 02 desember, vet jeg i allefall at det blir den beste julen jeg har hatt :)

Jeg gleder meg ikke til jul i år, fordi jeg ikke vet hvordan julen blir. Alle har planer, men jeg har ikke laget noen. Vet ikke hvordan ting er, om jeg orker å dra rundt eller om jeg i det hele har muligheten. Så føler jeg hopper litt over hele julen i år. Mer i baby modus. Kommer heller ikke til å være hjemme fra tiden rundt termin, til han er ute pga jeg trenger å ha noen t å kjøre meg til sykehuset. Så drar hjem til mamma å de, er sikkert full kaos tilværelse der. Så kjenner ikke den jule gleden i år. Men men.. Neste år blir nok stor stas :D

Får håpe det å få baby vil være enda bedre enn jul i år? :)

Får håpe det å få baby vil være enda bedre enn jul i år? :)
Det tror jeg nok det er, og blir. Så er nok derfor det med jul blir litt underprioeirert i år. Men kan være jeg føler det anderledes når julen er her. Men tror nok mye kommer ann på når lillegutt melder sin annkomst. Med termin 22 des så er det så uvist alt.

Det tror jeg nok det er, og blir. Så er nok derfor det med jul blir litt underprioeirert i år. Men kan være jeg føler det anderledes når julen er her. Men tror nok mye kommer ann på når lillegutt melder sin annkomst. Med termin 22 des så er det så uvist alt.

Ser den ja! i det minste får du verden fineste julegave, enten på forskudd eller etterskudd!! :)

Her hadde jeg ikke jul i fjor! da var guttongen hos pappaen sin, jeg lå med 41 i feber å alvorlig halsbetennelse og misstanke om hjernehinnebetennelse! så jeg skal ta ijenn for i fjor :P kjenner jeg gleder meg ekstra mye i år, å det vil sikkert du også gjøre neste år :)

Wææ, kjentes ut som det var noe som var på vei ut i dag :S Lurer på om jeg kan ha hatt mitt første "nedpress". Vet egentlig ikke hvordan det føles, sist startet fødselen med spontan vannavgang - uten en eneste kynner/murring/nedpress/forvarsel :p

Når begynner dere å vaske babyklærne, pakke sykehusbaggen og re opp sengen til den lille?
Jeg har vaska babyklærne, men har ikke redd opp sengen til veslemor enda. Vet liksom ikke når jeg burde gjøre det :p Er jo fortsatt noen uker igjen til 25.desember da termin er, men ho kan jo komme før også.
Og hva har dere i sykehusbaggen??

Når begynner dere å vaske babyklærne, pakke sykehusbaggen og re opp sengen til den lille?
Jeg har vaska babyklærne, men har ikke redd opp sengen til veslemor enda. Vet liksom ikke når jeg burde gjøre det :p Er jo fortsatt noen uker igjen til 25.desember da termin er, men ho kan jo komme før også.

Har vaska alt av baby tøy nå, begynt å pakke føde bagen :P

Å gjør klar senga helt kommer jeg til å gjøre når vi går inn i desember :) trenker at det er mest sannsynlig den mnd han komme :)

Oppi fødebagen har jeg

- engangs ammeinnlegg
- store bind
- ull amme innlegg
- ull singlett
- tre amme singletter
- 2 store gode bukser
- tannbørste til sambo å meg
- mild deo
- mild såpe
- vannfast maskara
- ny Hårbørste
- sjampo
- litt romslige gamle truser så jeg kan kaste de Ettervært

Skal pakke oppi litt mer til sambo i tilfelle vi får familie rom eller får dra på pasient hotell.

Vasket klærna for noen veker siden, senga står oppredd og klar. Senga klargjorde vi for 2 veker siden.

Klærne er pakka!
Bagen frykter jeg aldri blir pakka!
Senga får mannen min ordne når jeg er på sykehuset

Back
Topp