Skravletråd

Ja, de er vel ganske fullvoksne i størrelse nå. :D Mest fett som kommer den siste tiden. :) Kjenner noe hardt der nede, men føler ikke at jeg kan kjenne at det er rundt. :P

Ja. Spennende :) Kjente bare noe hardt der først jeg også, var litt usikker på om det faktisk var hodet jeg kjente. Men så dyttet jordmor hånda mi litt frem og tilbake, og da kjente jeg tydelig at den var rund. :p

Gleder meg til ikea tur på torsdag! Skal stor handle der siden det blir siste tur dit før babyen kommer :D

Høres gøy ut! :D Tror jeg må prøve å komme meg på Ikea før termin jeg også. :p Selv om jeg ikke trenger så mye spesielt. :p

Sikkert greit å få gjort det før termin, for det blir sikkert ikke prioritert med det første etter at baby er kommet :)

Får håpe du kommer deg fort etterpå så du kanskje kan reise hjem til julaften :)
Julaften er skrinlagt i år, hverfall på riktig dato. Vi har ei jente på 15 mnd som skal få lov til å feire julaften to dager før jeg skal inn og få all den oppmerksomheten hun trenger før hun blir storesøster, så får romjulen bli som den blir. :D

Noen som vet i hvilken uke man får hentelapp i posten fra Kiwi? Jeg er 32+3 nå.

Jeg fikk sist uke da var jeg 31, så vil tro den er like rundt hjørne?? Det er jo Libroklubben som sender ut den hente lappen så du henter en boks på Kiwi :)

Fikk den en uke etter jeg bestilte. Husker ikke når.

Dere som venter barn i dagene rett rundt julaften og som har barn fra før.... Hvordan skal dere gjøre det i år?

Dere som venter barn i dagene rett rundt julaften og som har barn fra før.... Hvordan skal dere gjøre det i år?
Aner ikke!!!:S Vi har liksom ikke noe slekt eller särlig med venner her heller, så hva vi gjör med jentungen uansett når det måtte skje egentlig, er en stor problempost:/ Om det blir ks, så kan vi jo planlegge litt rundt det, men om det skulle skje utenom... tja, da må jeg vel ta taxi til sykehuset og ordne opp selv=)

Jeg har termin 16 des, og planlegger jul og julaften som normalt!! Har avtale med min mor om å levere ungene hos hun når fødselen starter :) Og forhåpentligvis komme hjem etter en dag og to. Så lenge baby er snill og ikke kommer på lillejulaften eller julaften tror jeg det skal gå bra. Jeg tenker og å bli ferdig med det meste av julestresset (pakker, vask, pynting..osv) i begynnelsen av desember slik at alt er klart :) Håper virkelig lille baby er snill med oss og timer fødselen til rett tid :p

Har såte å venta på fenalår i mangen år nå. Vurderer og kjøpe et nå, så ligger det klart til jeg kommer hjem fra sykehuset. Er noe jeg virkelig he savna i, men ikke fått spist på 3-4 år. Tar minstå flaskå så kanskje et minuglass ned rødvin til, men ikke must. Har planer om å gi pupp, men pumpa meg å gi flaska innimellom hvis jeg klarer og vende til henne det,så får mann og unger og litt av den kosen med den nsærheten og kosen.

Glede meg også til fenalår, har ønska meg det til jul faktisk :P fenalår og Sørlands julebrus på glassflaske. Det er sååå digg!!

Aner ikke!!!:S Vi har liksom ikke noe slekt eller särlig med venner her heller, så hva vi gjör med jentungen uansett når det måtte skje egentlig, er en stor problempost:/ Om det blir ks, så kan vi jo planlegge litt rundt det, men om det skulle skje utenom... tja, da må jeg vel ta taxi til sykehuset og ordne opp selv=)
Jeg har termin 16 des, og planlegger jul og julaften som normalt!! Har avtale med min mor om å levere ungene hos hun når fødselen starter :) Og forhåpentligvis komme hjem etter en dag og to. Så lenge baby er snill og ikke kommer på lillejulaften eller julaften tror jeg det skal gå bra. Jeg tenker og å bli ferdig med det meste av julestresset (pakker, vask, pynting..osv) i begynnelsen av desember slik at alt er klart :) Håper virkelig lille baby er snill med oss og timer fødselen til rett tid :p
Vi skal ha planlagt KS 22/12 og planlegger nå julaften 20/12... Da får ungen på 15 mnd litt oppmerksomhet før hun skal bli storesøster. Jeg regner med å få litt hjelp på kjøkkenet den dagen av de som blir invitert. Skal også være ferdig med alt av gaver i god tid.

Syns serriøst at nyvasket ull stinker forferdelig vondt! Bruker milo uten parafyme. Håper nesa mi ikke bryr seg om dette etter graviditen... For jeg har mye ull :P

Back
Topp