Elisabeeth
Glad i forumet
Ja, de er vel ganske fullvoksne i størrelse nå.Mest fett som kommer den siste tiden.
Kjenner noe hardt der nede, men føler ikke at jeg kan kjenne at det er rundt.
![]()
Ja. Spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de er vel ganske fullvoksne i størrelse nå.Mest fett som kommer den siste tiden.
Kjenner noe hardt der nede, men føler ikke at jeg kan kjenne at det er rundt.
![]()
Høres gøy ut!Gleder meg til ikea tur på torsdag! Skal stor handle der siden det blir siste tur dit før babyen kommer![]()
Høres gøy ut!Tror jeg må prøve å komme meg på Ikea før termin jeg også.
Selv om jeg ikke trenger så mye spesielt.
![]()
Får håpe du kommer deg fort etterpå så du kanskje kan reise hjem til julaftenHei! Sniker innom for å fortelle at jeg skal ha KS 22.desember. Termin er 4.januar![]()
Julaften er skrinlagt i år, hverfall på riktig dato. Vi har ei jente på 15 mnd som skal få lov til å feire julaften to dager før jeg skal inn og få all den oppmerksomheten hun trenger før hun blir storesøster, så får romjulen bli som den blir.Får håpe du kommer deg fort etterpå så du kanskje kan reise hjem til julaften![]()
Noen som vet i hvilken uke man får hentelapp i posten fra Kiwi? Jeg er 32+3 nå.
Fikk i begynnelsen av uke 33Noen som vet i hvilken uke man får hentelapp i posten fra Kiwi? Jeg er 32+3 nå.
Jeg gleder meg til en kald baileys med isbit.Gleder meg noe innmari til fenalår og kald pils!!
Aner ikke!!!:S Vi har liksom ikke noe slekt eller särlig med venner her heller, så hva vi gjör med jentungen uansett når det måtte skje egentlig, er en stor problempost:/ Om det blir ks, så kan vi jo planlegge litt rundt det, men om det skulle skje utenom... tja, da må jeg vel ta taxi til sykehuset og ordne opp selv=)Dere som venter barn i dagene rett rundt julaften og som har barn fra før.... Hvordan skal dere gjøre det i år?
Dere som venter barn i dagene rett rundt julaften og som har barn fra før.... Hvordan skal dere gjøre det i år?
Gleder meg noe innmari til fenalår og kald pils!!
Aner ikke!!!:S Vi har liksom ikke noe slekt eller särlig med venner her heller, så hva vi gjör med jentungen uansett når det måtte skje egentlig, er en stor problempost:/ Om det blir ks, så kan vi jo planlegge litt rundt det, men om det skulle skje utenom... tja, da må jeg vel ta taxi til sykehuset og ordne opp selv=)
Vi skal ha planlagt KS 22/12 og planlegger nå julaften 20/12... Da får ungen på 15 mnd litt oppmerksomhet før hun skal bli storesøster. Jeg regner med å få litt hjelp på kjøkkenet den dagen av de som blir invitert. Skal også være ferdig med alt av gaver i god tid.Jeg har termin 16 des, og planlegger jul og julaften som normalt!! Har avtale med min mor om å levere ungene hos hun når fødselen starterOg forhåpentligvis komme hjem etter en dag og to. Så lenge baby er snill og ikke kommer på lillejulaften eller julaften tror jeg det skal gå bra. Jeg tenker og å bli ferdig med det meste av julestresset (pakker, vask, pynting..osv) i begynnelsen av desember slik at alt er klart
Håper virkelig lille baby er snill med oss og timer fødselen til rett tid
![]()