Skravletråd

Skal vaske babyklær idag, men lurer litt på hvordan dere har gjort det? Vil ikke at noe skal farge av på andre klær, har endel rosa klær, og noe er blått. Og mye av hvitt og brunt og slikt. Burde jeg vaske flere ganger da eller hva har dere gjort? :-) Vil ikke ødelegge klærne ved at noe farger av.

Skal vaske babyklær idag, men lurer litt på hvordan dere har gjort det? Vil ikke at noe skal farge av på andre klær, har endel rosa klær, og noe er blått. Og mye av hvitt og brunt og slikt. Burde jeg vaske flere ganger da eller hva har dere gjort? :-) Vil ikke ødelegge klærne ved at noe farger av.
Har vasket i flere omganger. Vil være føre føre var. Jeg blir så sur hvis jeg ødelegger noe klær. Så vet at det er bedre med flere omganger enn å gå sur i flere dager/ uker hvis jeg tabber meg ut.

Skal vaske babyklær idag, men lurer litt på hvordan dere har gjort det? Vil ikke at noe skal farge av på andre klær, har endel rosa klær, og noe er blått. Og mye av hvitt og brunt og slikt. Burde jeg vaske flere ganger da eller hva har dere gjort? :) Vil ikke ødelegge klærne ved at noe farger av.
Vasket i veldig mange omganger jeg også. Helt sikkert for mange. :p Kommer nok ikke til å dele i så mange fargegrupper etter hvert, men første gang de ble vasket tok jeg ikke sjansen på å ødelegge noe. :D

Hehe okei godt å høre jeg ikke var alene om den :p :D
Blir nok en god del omganger med klesvask i mårra da :D Og som dere sier, bedre å vaske i flere omganger, enn å gå sur lenge etter for å ha ødelagt noe. Og er jo bare denførste gangen jeg trenger å dele opp i så mange vasker så da gjør jeg det slik :-) Tusen takk for svar damer! :-)

Gleder meg til ultralyd i neste uke! :D også håper jeg at morkaka har flyttet på seg slik at jeg slipper ks :)

Okei, jeg er veldig redd nå :(
Tok 2 Phenergan pga kvalme, men leste ETTER jeg hadde tatt tablettene på nettet at man ikke skal ta i 3 trimester.. Jeg er jo det. Bør jeg være redd?? :(

Den følelsen når du innser at du mest sannsynlig ikke trenger å kjøpe et eneste klesplagg til småtten det første året :P kjekt med venninner som er ferdig med barn gitt ;)

Okei, jeg er veldig redd nå :(
Tok 2 Phenergan pga kvalme, men leste ETTER jeg hadde tatt tablettene på nettet at man ikke skal ta i 3 trimester.. Jeg er jo det. Bør jeg være redd?? :(
Hmm. Dette vet jeg ingenting om, men jeg ville hørt med en lege. Sikkert ikke noe fare som har skjedd av to stk.

Har akkurat vært hos jordmor. Lillesøster lå fortsatt med hodet ned, så jordmor lurte på om jeg ville kjenne. Jeg har faktisk prøvd å kjenne etter det selv før, men har ikke skjønt hvordan de klarer det - men så har jeg ikke tørt å klemme så hardt heller.. Men idag kjente jeg det! Moro :D hehe

Har akkurat vært hos jordmor. Lillesøster lå fortsatt med hodet ned, så jordmor lurte på om jeg ville kjenne. Jeg har faktisk prøvd å kjenne etter det selv før, men har ikke skjønt hvordan de klarer det - men så har jeg ikke tørt å klemme så hardt heller.. Men idag kjente jeg det! Moro :D hehe
Jeg prøver også å kjenne, men kan ikke si jeg hadde visst at det var hodet om jeg ikke allerede visste det. :p Men gøy du klarte det da. :D

Jeg prøver også å kjenne, men kan ikke si jeg hadde visst at det var hodet om jeg ikke allerede visste det. :p Men gøy du klarte det da. :D

Synes det kjentes ut som en fotball, jeg trodde ikke at hodet var så stort allerede. Hehe. Ja det var litt gøy :D

Synes det kjentes ut som en fotball, jeg trodde ikke at hodet var så stort allerede. Hehe. Ja det var litt gøy :D
Ja, de er vel ganske fullvoksne i størrelse nå. :D Mest fett som kommer den siste tiden. :) Kjenner noe hardt der nede, men føler ikke at jeg kan kjenne at det er rundt. :P

Back
Topp