Skravletråd

Haha det er akkurat som jeg gjør. Noen ganger oppstår det litt probelemer da jeg glemmer hvor jeg legger lappene mine eller hvor jeg skrev det hen :) Var det på mobilen eller på pcen eller kanskje en lapp? :p
Samme her :D helt håpløst egentlig :p

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jeg har så sinnssykt lyst på sjokomelk! Og det måå være den lille pakken med sugerør. Alt annet er bare dritt. Samboeren stakkars har ikke skjønt det enda han, for det må da være mye mer praktisk med en stor pakke sier han :p

Jeg har så sinnssykt lyst på sjokomelk! Og det måå være den lille pakken med sugerør. Alt annet er bare dritt. Samboeren stakkars har ikke skjønt det enda han, for det må da være mye mer praktisk med en stor pakke sier han :p
Den er sinnsyyyyk ❤️ her går det vertfall 2 store glass oboy til dagen :p får nok en skikkelig sjokoladebaby, så jeg sa det til samboer(som har blek britisk hud) at han måtte ikke bli redd om babyen kommer ut helt mørk i huden, det er nok pga det inntaket jeg har hatt av sjokoladeprodukter :p

Nå må det vel snart begynne å dette ut med novemberbabyer :p det er jo straks månedsskiftet :D er så spennende!

Hehe, jeg er akkurat lik :D Og mannen bare klør seg i hodet og flirer .D

Haha jammen godt å høre det ikke bare er meg! Jeg er blitt hekta på oboy nå i graviditeten ! :o Synd det er så usunt! Har vært å tatt glukose test siden jeg har fått i meg så mye usunt, venter fortsatt på svar :-) Kommer sikkert ut en diger unge haha!

Hahaha... Aldri drukke så mye sjokolade melk som denne tida her :P hva er greia med det da??

Men nå begynner det å bli tungt synes jeg... Også er det to(!) mndr igjen. Hjelpes.

Signerer denne! Vet ikke hvordan jeg skal klare å bære denne magen så lenge! Babyen skal jo enda dobble vekten sin nesten. :O
Ja :O Husker det ble tungt i uke 32 sist graviditet også, for det var midt i jula. Sover dårlig og føler at tilogmed trusene strammer (de gjør ikke egentlig det), det er liksom ikke plass til meg selv lenger :p

Lurer på en ting ang apotekpakken som vi får, går jeg bare inn på apoteket å sier jeg skal hente den? Må dem ikke ha noe "bevis"?

Lurer på en ting ang apotekpakken som vi får, går jeg bare inn på apoteket å sier jeg skal hente den? Må dem ikke ha noe "bevis"?

Er det den babybox man henter på apotek 1? Jeg har fått mail med kode som jeg bare skal vise frem.

Back
Topp