OkiTakk for svar
![]()
Bare hyggelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkiTakk for svar
![]()
Samme herHaha det er akkurat som jeg gjør. Noen ganger oppstår det litt probelemer da jeg glemmer hvor jeg legger lappene mine eller hvor jeg skrev det henVar det på mobilen eller på pcen eller kanskje en lapp?
![]()
Den er sinnsyyyykJeg har så sinnssykt lyst på sjokomelk! Og det måå være den lille pakken med sugerør. Alt annet er bare dritt. Samboeren stakkars har ikke skjønt det enda han, for det må da være mye mer praktisk med en stor pakke sier han![]()
Jeg har så sinnssykt lyst på sjokomelk! Og det måå være den lille pakken med sugerør. Alt annet er bare dritt. Samboeren stakkars har ikke skjønt det enda han, for det må da være mye mer praktisk med en stor pakke sier han![]()
Helt likt her! Sjokomelk <3Jeg har så sinnssykt lyst på sjokomelk! Og det måå være den lille pakken med sugerør. Alt annet er bare dritt. Samboeren stakkars har ikke skjønt det enda han, for det må da være mye mer praktisk med en stor pakke sier han![]()
Levde på sjolomelk første trimester, alt annet kom i retur :SHahaha... Aldri drukke så mye sjokolade melk som denne tida herhva er greia med det da??
Signerer denne! Vet ikke hvordan jeg skal klare å bære denne magen så lenge! Babyen skal jo enda dobble vekten sin nesten. :OMen nå begynner det å bli tungt synes jeg... Også er det to(!) mndr igjen. Hjelpes.
Ja :O Husker det ble tungt i uke 32 sist graviditet også, for det var midt i jula. Sover dårlig og føler at tilogmed trusene strammer (de gjør ikke egentlig det), det er liksom ikke plass til meg selv lengerSignerer denne! Vet ikke hvordan jeg skal klare å bære denne magen så lenge! Babyen skal jo enda dobble vekten sin nesten. :O
Lurer på en ting ang apotekpakken som vi får, går jeg bare inn på apoteket å sier jeg skal hente den? Må dem ikke ha noe "bevis"?
Nei tror det er en annen om jeg ikke tar feil. Men vet ikke hvor man henter babybox heller.. :sEr det den babybox man henter på apotek 1? Jeg har fått mail med kode som jeg bare skal vise frem.
Nei tror det er en annen om jeg ikke tar feil. Men vet ikke hvor man henter babybox heller.. :s
Jeg har ikke fått noe mail.. Så jeg skjønner ikke helt