Deilig å ligge på sofan å få massasje på leggene av sambo. Kjedelig å være syk og umettelig trøtt.. Meeen deilig å få til å sove masse
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det går veldig opp og ned med det å kjenne sparka. Noen dager kjenner jeg veldig lite. Mens andre dager er det helt enormt hvor mye jeg kjennerLa meg på sofaen og håpet og kunne få litt romstering fra magen. Men er helt stille. Og klarer ikke huske etter om jeg kjente noe i går.
Er jo ikke lenge siden det kunne gå ett par dager mellom hvert dult så mulig lille har gjømt seg bak morkaka igjen. Har nå drukket 1 glass cola så får vi bare ligge jer og kjenne etter en stund til
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Huff jeg misunner deg ikkeDet verste med å flytte er å pakke. Aner ikke hvor jeg skal begynne
28.12.14 <3
Huff jeg misunner deg ikkeEr nok bare å begynne en plass, selv om man ikke ser en ende på det hehe
![]()
Hehehe, ja blir fort sånnHehe, det endte med at jeg heller satte meg ned i sofaen
28.12.14 <3
Hun hadde det vel kjempe artig på din bekostning. Ekstremt mye aktivitet her også om dagen. Natta er det heldigvis rolig.Lille i magen er så utrolig aktiv for tiden. Kjenner spark hele dagen, tror ikke hun har tid til å slappe avSynes det bare er kjempe koselig da, elsker å kjenne sparkene hennes <3 Men i natt var det visst veeldig morsomt å sparke mammaen sin nedover, og det er ikke så behagelig
28.12.14 <3
Har tenkt det samme, så Shortser er pakket bort idag....Begynner å lure på om høsten har kommet så smått her i dag. Disse 10 gradene var virkelig kalde.
Så et bilde på fb i dag av noen som hadde møtt en løshund i natt å da så det ut som om det har vært is på søledammen på veien. :/ Begynner vi virkelig å gå mot vinter allerede??? :/
Håper jo på noen dager til med litt varme, men tviler sterkt egentlig. Så er nok ikke lenge før jeg også pakker bort.Har tenkt det samme, så Shortser er pakket bort idag....
Slik som det er hos meg, er alle fall helt perfekt.Her er det også kaldt idag. Men jeg må si at jeg har gledet meg til høst i hele sommer, pga denne graviditeten har gjort meg så varm at jeg svetter konstant! Så denne kulden som kom nå er hjertelig velkommen for min del hvertfall![]()
Jippi!Ei eg kjenne hadde kjøpt julebrus på butikken i dagdå e d ikkje lenge til desember då
hehe
Sent from my iPad using BV Forum