Skravletråd

Deilig å ligge på sofan å få massasje på leggene av sambo. Kjedelig å være syk og umettelig trøtt.. Meeen deilig å få til å sove masse :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

La meg på sofaen og håpet og kunne få litt romstering fra magen. Men er helt stille. Og klarer ikke huske etter om jeg kjente noe i går.
Er jo ikke lenge siden det kunne gå ett par dager mellom hvert dult så mulig lille har gjømt seg bak morkaka igjen. Har nå drukket 1 glass cola så får vi bare ligge jer og kjenne etter en stund til :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Tror det går veldig opp og ned med det å kjenne sparka. Noen dager kjenner jeg veldig lite. Mens andre dager er det helt enormt hvor mye jeg kjenner :-) Veldig artig! Og kos ❤

Det verste med å flytte er å pakke. Aner ikke hvor jeg skal begynne :p

28.12.14 <3

Er det noen som har bestilt slike velkomstpakker og gratis pakker for oss gravide?
jeg har gjort det flere plasser, men har jo ikke tenkt å være medlem overalt, så da kan jeg vel melde meg ut såfort jeg har motatt pakken eller?

Lille i magen er så utrolig aktiv for tiden. Kjenner spark hele dagen, tror ikke hun har tid til å slappe av :p Synes det bare er kjempe koselig da, elsker å kjenne sparkene hennes <3 Men i natt var det visst veeldig morsomt å sparke mammaen sin nedover, og det er ikke så behagelig :p

28.12.14 <3

Sitter å sørger litt over at den deilige rompa til mannen min blir mer og mer borte :( han går ikke så lange å harde turer lenger..

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Igår når vi skulle legge oss var lille i magen så vanvittig aktiv, så jeg ba mannen kjenne på magen, og da kjente han det for første gang, flere ganger. Jeg ble så glad for at han endelig fikk kjenne han også at jeg gråt noen tårer hehe :D Lille i magen er ekstremt aktiv hele dagen nå, og det synes jeg er såå stas! :D
Men ryggen derriomot og bekjent er jeg begynt å bli litt plaga med :( veeeldig kjedelig!

Begynner å lure på om høsten har kommet så smått her i dag. Disse 10 gradene var virkelig kalde.
Så et bilde på fb i dag av noen som hadde møtt en løshund i natt å da så det ut som om det har vært is på søledammen på veien. :/ Begynner vi virkelig å gå mot vinter allerede??? :/

Lille i magen er så utrolig aktiv for tiden. Kjenner spark hele dagen, tror ikke hun har tid til å slappe av :p Synes det bare er kjempe koselig da, elsker å kjenne sparkene hennes <3 Men i natt var det visst veeldig morsomt å sparke mammaen sin nedover, og det er ikke så behagelig :p

28.12.14 <3
Hun hadde det vel kjempe artig på din bekostning. Ekstremt mye aktivitet her også om dagen. Natta er det heldigvis rolig.

Venter på årets Julegave<3

Har heldigvis til gode å bli vekket av mageboeren enda. :P Men myyye liv på kvelden i 10-11 tiden. Ikke så gøy når jeg skal opp tidlig, men koslig i helgen. ;)

Begynner å lure på om høsten har kommet så smått her i dag. Disse 10 gradene var virkelig kalde.
Så et bilde på fb i dag av noen som hadde møtt en løshund i natt å da så det ut som om det har vært is på søledammen på veien. :/ Begynner vi virkelig å gå mot vinter allerede??? :/
Har tenkt det samme, så Shortser er pakket bort idag....

Har tenkt det samme, så Shortser er pakket bort idag....
Håper jo på noen dager til med litt varme, men tviler sterkt egentlig. Så er nok ikke lenge før jeg også pakker bort.
Har jo allerede tatt på ungene strømpebukse. Og lue når de er ute.

Hadde lagt meg på magen i natt, å våkna av en som sprella vilt inni magen. Tydeligvis ikke greit at mamma ligger på magen gitt :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ei eg kjenne hadde kjøpt julebrus på butikken i dag :D då e d ikkje lenge til desember då :D hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Her er det også kaldt idag. Men jeg må si at jeg har gledet meg til høst i hele sommer, pga denne graviditeten har gjort meg så varm at jeg svetter konstant! Så denne kulden som kom nå er hjertelig velkommen for min del hvertfall :D

Her er det også kaldt idag. Men jeg må si at jeg har gledet meg til høst i hele sommer, pga denne graviditeten har gjort meg så varm at jeg svetter konstant! Så denne kulden som kom nå er hjertelig velkommen for min del hvertfall :D
Slik som det er hos meg, er alle fall helt perfekt.

Back
Topp