Skravletråd

Ja det ee jo sant! ;) Men føler meg ikke helt klar enda. :p hehe

Skjønner det! :) det gjorde eg ikkje sist heller men akkurat no føle eg meg nokså klar! Føle eg har gått gravid i 2 år :P

Sent from my iPad using BV Forum

Eg vil i grunnen bare at desember ska komme eg :P vil bli ferdig med å være gravid :)

Sent from my iPad using BV Forum
Samme her, siden jeg vil se jenta vår. Men samtidig må badet bli nytt. Og dem på jobben må lære seg en hverdag uten meg. Og det har jeg 3 mnd på.

Venter på årets Julegave<3

Ååååå, nå fikk jeg lyst på julebrus :D

Ååååå, nå fikk jeg lyst på julebrus :D

Jeg har hatt lyst på både julebrus og julemat lenge nå :p Gleder meg så masse til jul nå at jeg tar meg selv i å gå rundt å nynne på julesanger :p

28.12.14 <3

Åååå, denne tråden begynner å bli skikkelig ille :p får vann i munnen :D

Da er jeg spent på om tullemor er noe mer samarbeidsvillig på UL i dag ! Har enda ikke fått sjekket om alt er som det skal da hun alltid ligger vanskelig til! Alle gode ting er 3?

Nyttårsgave i vente

Drive å vaske trekke på maxi cosi setet som min far kjøpte brukt av en kompis i går. 2 år gammelt. Han måtte jo ha sete i sin bil siden han mest sannsynlig skal kjøre oss hjem fra sykehus. Å vi bor i motsatt rettning av dem. Så stress for dem å hente vårt sete. Å dessuten har de ikke isofix så greit med beltebase ta på maxi cosien :D det har ikke vårt besafe sete.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Tror at småen hadde sin første merkbare hikke-omgang igår :p Det var en veldig rar følelse, måtte bare legge meg ned for å kjenne skikkelig mens det holdt på :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Tror at småen hadde sin første merkbare hikke-omgang igår :p Det var en veldig rar følelse, måtte bare legge meg ned for å kjenne skikkelig mens det holdt på :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
Hvordan kjentes det ut? :D Varte det lenge? :)

Hvordan kjentes det ut? :D Varte det lenge? :)
Kjentes ut som bittesmå spark, men oftere og mer regelmessig, et hikk hver 5-10 sekund eller så. Akkurat som om hele ungen hoppet opp og ned litt :p Varte i 3-4 minutt. Er visstnok et godt tegn på at lungene er under utvikling :) Hadde nok ikke kjent det så godt om han ikke hadde ligget helt ytterst i magen, for etterhvert flyttet han seg lengre inn og da forsvant det igjen.

Kjentes ut som bittesmå spark, men oftere og mer regelmessig, et hikk hver 5-10 sekund eller så. Akkurat som om hele ungen hoppet opp og ned litt :p Varte i 3-4 minutt. Er visstnok et godt tegn på at lungene er under utvikling :) Hadde nok ikke kjent det så godt om han ikke hadde ligget helt ytterst i magen, for etterhvert flyttet han seg lengre inn og da forsvant det igjen.
Så koselig :) Gleder meg til å kjenne det selv :)

Back
Topp