Fru Pingvin, herNoen andre som begynner å få tendenser til svai i ryggen og gravidgange eller?Føler det begynner å bli tyngre nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fru Pingvin, herNoen andre som begynner å få tendenser til svai i ryggen og gravidgange eller?Føler det begynner å bli tyngre nå.
Nei er fortsatt bare en bump så føler ikke det.Noen andre som begynner å få tendenser til svai i ryggen og gravidgange eller?Føler det begynner å bli tyngre nå.
Når kommer magen for fult når man er førstegangs?Nei er fortsatt bare en bump så føler ikke det.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Trodde da det? :O selgeren på butikken sa det iallefall, men vi prøvde ikke faktisk. Fikk dere det til?Går det ikke ann å ta ned ryggen på sportsdelen på emmaljunga city cross? Jeg og samboeren har stått som to fjotter å prøvd alt mulig nå
28.12.14 <3
Hahahahaha xD nå lo jeg godtVis vedlegget 73846
Håper ikke det blir såååå kaldt i desember![]()
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Trodde da det? :O selgeren på butikken sa det iallefall, men vi prøvde ikke faktisk. Fikk dere det til?
Føler eg har hatt det leeeengeNoen andre som begynner å få tendenser til svai i ryggen og gravidgange eller?Føler det begynner å bli tyngre nå.
Da får vi satse på at noen forumbrukere vil svare oss.Nei vi ga oppVi kjøpte den brukt og glemte å spørre hun vi kjøpte den hos hvordan man får den ned
28.12.14 <3
Går det ikke ann å ta ned ryggen på sportsdelen på emmaljunga city cross? Jeg og samboeren har stått som to fjotter å prøvd alt mulig nå
28.12.14 <3
Går det ikke ann å ta ned ryggen på sportsdelen på emmaljunga city cross? Jeg og samboeren har stått som to fjotter å prøvd alt mulig nå
28.12.14 <3
Blitt noe klokere av video?
Lillegull 070414![]()
Haha xD det samme sa mannen min og. Han bare lurte på hvor GPS'en varTror det. Men har ikke fått prøvd det ut selv enda siden vi ikke har barnevogna herSamboeren min sier at den er jo som et romskip
28.12.14 <3
Så bra du endelig har bestemt degEg har bestemt meg for at eg ska ha søksenvogntror det blir en mountain buggy duo, vil det se helt løk ut hvis storesøster har lilla vognpose mens lillebror har svart? Tanken er at vognen skal være svart
![]()