Skravletråd

Går det ikke ann å ta ned ryggen på sportsdelen på emmaljunga city cross? Jeg og samboeren har stått som to fjotter å prøvd alt mulig nå :p

28.12.14 <3

Går det ikke ann å ta ned ryggen på sportsdelen på emmaljunga city cross? Jeg og samboeren har stått som to fjotter å prøvd alt mulig nå :p

28.12.14 <3
Trodde da det? :O selgeren på butikken sa det iallefall, men vi prøvde ikke faktisk. Fikk dere det til?

Trodde da det? :O selgeren på butikken sa det iallefall, men vi prøvde ikke faktisk. Fikk dere det til?

Nei vi ga opp :p Vi kjøpte den brukt og glemte å spørre hun vi kjøpte den hos hvordan man får den ned :p

28.12.14 <3

Noen andre som begynner å få tendenser til svai i ryggen og gravidgange eller? :P Føler det begynner å bli tyngre nå.
Føler eg har hatt det leeeenge :P men eg har vel kanskje stor mage i forhold til andre, ikkje veit eg :O i dag på apoteket så sa vertfall apotekdama "du er nå i allefall endel lenger enn 3 mnd på veg kan eg sjå". Rekner med det vises godt då :P

Førstegangs - Desemberbaby <3

Tror den skal gå Ann å legges ned. Jeg har edgen og de er i prinsipp de samma, bare at citycrossen er mindre. Men hey! Google it! Bare ett forslag xD

Lillegull 070414 :D

28.12.14 <3

Jo d går an :P regnet med du har fått svar av videoen over ;) den kan legges helt ner :) frøkna mi sover så godt i den :)

Sent from my iPad using BV Forum

Eg har bestemt meg for at eg ska ha søksenvogn :) tror det blir en mountain buggy duo, vil det se helt løk ut hvis storesøster har lilla vognpose mens lillebror har svart? Tanken er at vognen skal være svart :)

Huff, jeg husker vi kjøpte barnevogn forrige gang på vei hjem fra oul. En utstillingsmodell. Vi trilla den ut i p-huset, men klarte IKKE å slå den sammen. Det ble kø i phuset for det var noen som sto å ventet på plassen vår, stress stress. Til slutt måtte jg bare lyve å si at vi skulle inn igjen i butikken, så de måtte bare finne en annen plass:)

Ligger i sengen, ferdig stelt og kledd og alt. Og skal på jobb kl 15-20. Ligger med ryggsmerter, kjenner det iler nede i korsryggen :( Ikke godt i hele tatt! Og jeg jobber på klesbutikk, så blir veeeldig mye gåing og ståing på meg frem til fødsel, håper jeg ikke blir verre. For tenker veldig på foreldrepengene, siden jeg bare har jobba der i ett par mnd, og den andre jobben jeg hadde jobba jeg bare en dag eller to i uka. Så vil jobbe en god stund til for å få endel i foreldrepenger. Men klart, helsa går først uansett! Har ikke tenkt å gå å pine meg og ødelegge meg helt viss jeg skulle bli verre. Håper på at dette ikke forverrer seg :)
Andre som er plaga meg ryggen/bekkenet?

Ligger i sengen, ferdig stelt og kledd og alt. Og skal på jobb kl 15-20. Ligger med ryggsmerter, kjenner det iler nede i korsryggen :( Ikke godt i hele tatt! Og jeg jobber på klesbutikk, så blir veeeldig mye gåing og ståing på meg frem til fødsel, håper jeg ikke blir verre. For tenker veldig på foreldrepengene, siden jeg bare har jobba der i ett par mnd, og den andre jobben jeg hadde jobba jeg bare en dag eller to i uka. Så vil jobbe en god stund til for å få endel i foreldrepenger. Men klart, helsa går først uansett! Har ikke tenkt å gå å pine meg og ødelegge meg helt viss jeg skulle bli verre. Håper på at dette ikke forverrer seg :)
Andre som er plaga meg ryggen/bekkenet?

Eg har bestemt meg for at eg ska ha søksenvogn :) tror det blir en mountain buggy duo, vil det se helt løk ut hvis storesøster har lilla vognpose mens lillebror har svart? Tanken er at vognen skal være svart :)
Så bra du endelig har bestemt deg :p fin vogn det! Kikka på den jeg og, men tok det første og beste(les:billigste) jeg fant på finn :) Bare kult å sprite om med litt farger på vognposen, så det gjør jo ingenting om den er lilla! Kult det :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Back
Topp