Skravletråd

Fikk nydelig stelleveske i posten i fag.. Wiii!! Skryt av jollyroom som brukte under 2 dag fra bestilling til jeg hadde den hos meg :D fikk også endelig tak på stømpebusker i 50/56, eneste jeg mangla på lista av klær man bør ha til småtten kommer :p

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Hvilken stelleveske har du kjøpt? :D Er sååå usikker på hvilken jeg skal velge. :o

Er litt i det hormonelle hjørnet mitt nå i kveld. Har satt inn senga til babyen på rommet vårt ved siden av vår seng, og det er så uvirkelig. Det har enda ikke gått opp for meg at jeg faktisk skal bli mamma om bare 4 måneder! Jeg er så glad og jeg gleder meg!

28.12.14 <3

Vedlegg

• 1409264673008.jpg
    1409264673008.jpg
    50,7 KB · Visninger: 20
Da får det briste eller bære med eksamen! Huff, 15 minutter med nervene i høyspenn igjen! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag er en sånn dag hvor jeg har absolutt ingenting på tapeten. Samtidig burde jeg egentlig ha gjort mye, blant annet funnet frem mopp og vaskevann, men ah, jeg bare gidder ikke... Er en skikkelig sløving idag, kjenner jeg.

Idag er en sånn dag hvor jeg har absolutt ingenting på tapeten. Samtidig burde jeg egentlig ha gjort mye, blant annet funnet frem mopp og vaskevann, men ah, jeg bare gidder ikke... Er en skikkelig sløving idag, kjenner jeg.
Samme her. Har vært på butikken og handla helgens middager, men skulle tatt en runde med vaskekosten og bretta de to kurvene med nyvaska klær, men orken var liksom helt borte.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Hvilken stelleveske har du kjøpt? :D Er sååå usikker på hvilken jeg skal velge. :o
ImageUploadedByBV Forum1409319964.102730.jpg
Denne kjøpt på jollyroom ;) kjempe bra og fin. Er laga i sånn alværs stoff så lett å tørke av den å sånn.. Hadde lyst på noe som ikke var sånn typisk stelleveske..

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Kan noen sende litt sove støv til minstemann. Prøvd i 2 timer nå for å få han til å ta duppen sin, men han nekter. Han er stuptrøtt men sove skal han IKKE. Han har også feber så hadde vært veldig greit om han fikk sove litt.

Han i magen min er ikke så aktiv som jeg får inntrykk av at mange av deres små er :( litt kjedelig! Kjenner jo han rører på seg. Men ikke så ofte og ikke så hardt!

Men mamma fortalte at jeg var akkurat lik når hu skulle ha meg. Å jeg var like rolig når jeg kom ut. Hu måtte vekke meg for å gi meg mat ol. Så kanskje han blir rolig denne lille klompen våres :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Han i magen min er ikke så aktiv som jeg får inntrykk av at mange av deres små er :( litt kjedelig! Kjenner jo han rører på seg. Men ikke så ofte og ikke så hardt!

Men mamma fortalte at jeg var akkurat lik når hu skulle ha meg. Å jeg var like rolig når jeg kom ut. Hu måtte vekke meg for å gi meg mat ol. Så kanskje han blir rolig denne lille klompen våres :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Er ikke så VELDIG aktiv her heller føler jeg. Mest om kveldene egentlig.

Back
Topp