Skravletråd

Så bra du endelig har bestemt deg :p fin vogn det! Kikka på den jeg og, men tok det første og beste(les:billigste) jeg fant på finn :) Bare kult å sprite om med litt farger på vognposen, så det gjør jo ingenting om den er lilla! Kult det :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Hehe ja tok sin tid :p

Sent from my iPad using BV Forum

Har i løpet av den siste tiden laget DEN handlelista på IKEA til storebror skal gå nytt rom. Men jeg grøsser ved tanken på å dra dit. Logget på pcn idag og hentet opp huskelisten min, og samtlige varer kunne kjøpes på nett!!!!!!! Så for 990kr slipper jeg dra dit, slipper å lete etter alt, slipper å dra på tre forskjellige lager å hente ut møbler, slepper å bære alle møblene, og att på til blir det levert på døra.
Hvert hver eneste krone!!!!!
Gikk ned 5 kg nå, når jeg slapp dem turen;)

Har i løpet av den siste tiden laget DEN handlelista på IKEA til storebror skal gå nytt rom. Men jeg grøsser ved tanken på å dra dit. Logget på pcn idag og hentet opp huskelisten min, og samtlige varer kunne kjøpes på nett!!!!!!! Så for 990kr slipper jeg dra dit, slipper å lete etter alt, slipper å dra på tre forskjellige lager å hente ut møbler, slepper å bære alle møblene, og att på til blir det levert på døra.
Det var ikke gal pris hvis det gjelder mange møbler da. :D Herlig å slippe den jobben hvis du vet akuratt hva du skal ha :)

Her har redebyggings-instinktet slått til for fullt! Fikk hentet en gammel sprinkelseng som noen ga bort gratis, og tenkte jeg bare skulle kikke på maling til å flikke litt på den...nå planlegges det plutselig helt ny farge på sengen, muligens litt ombygging, maling og innredning av garderobeskapet vårt, i tillegg til sying av nytt sengetøy. Godt det er lenge til desember ;)

Fikk solgt den gamle uberstygge kjøkken kroken vi hadde her i dag. Å pengene vi fikk for det går til det lille gullet/mammaen kan ha glede av når han kommer :) så føler på meg at det ligger en shoppingtur i planene ganske snart :D

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Sitter og på nertelling til jeg kan få fenalår. Mangen år siden jeg har hatt det. Er noe jeg virkelig gleder meg til.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Satt i lunsjen i dag og fortalte om mine planer for jula. Hjemmelager kålrabistappe før hu blir født og spekemat etterpå. Like før jeg drømmer om spekemat. Var i byen i helga der det stod mange boder med spekemat.. gud hvor godt det luktet. Men til vanlig spiser jeg lite spekemat xD

Venter på årets Julegave<3

Noen andre som begynner å få tendenser til svai i ryggen og gravidgange eller? :P Føler det begynner å bli tyngre nå.
Gubben kaller meg anda... på grunn av gangen. Merker at gangen blir annerledes på grunn av det dumme bekknet. Får så "bredt"

Kjentes ut som bittesmå spark, men oftere og mer regelmessig, et hikk hver 5-10 sekund eller så. Akkurat som om hele ungen hoppet opp og ned litt :p Varte i 3-4 minutt. Er visstnok et godt tegn på at lungene er under utvikling :) Hadde nok ikke kjent det så godt om han ikke hadde ligget helt ytterst i magen, for etterhvert flyttet han seg lengre inn og da forsvant det igjen.
Stilig!

Her har redebyggings-instinktet slått til for fullt! Fikk hentet en gammel sprinkelseng som noen ga bort gratis, og tenkte jeg bare skulle kikke på maling til å flikke litt på den...nå planlegges det plutselig helt ny farge på sengen, muligens litt ombygging, maling og innredning av garderobeskapet vårt, i tillegg til sying av nytt sengetøy. Godt det er lenge til desember ;)
Jeg har kost meg på altanen og begynte å male lekegrinda.. fint vær, koselig å male å være i egne tanker.

Det der hørtes fantastisk ut! Vi drar inn på ikea hver gang vi skal ha noe derifra.... Min største skrekk den plassen xD

Lillegull 070414 :D

Har hatt så koselig besøk av broren min noen dager. Var så trist at han reiste hjem i går! Men heldigvis er det ikke så lenge igjen til foreldrene mine kommer på besøk :) og i oktober kommer svigermor og lillesøsteren til samboeren. Mye familiebesøk ja :p

28.12.14 <3

Idag skal vi begynne på svømming igjen med guttungen. Litt delte følelser om det, guttungen gleder seg jo, jeg må gå før fra jobb, stresse i bhgn, stresse samme vei tilbake for å klare å være ferdig påkledd til kl 17. Når vi er ferdige begynner han å bli sulten og litt sliten, så er ikke alltid det går like greit i garderoben. Har med en boks rosiner, håper det kan "kjøpe" litt ro:)

Jeg lurer på en ting. Jeg er førstegangs, så om det er ett dumt spørsmål,så beklager det.
På babyverden står det at jeg er 23+3, og at det er 17 uker igjen til termin.
Men 23+3 er jo 5mnd og 3 dager. Og på mandag er jeg jo 6mnd på vei. Hvordan går det da at det er over 4 mnd igjen, siden det står 17 uker igjen?? Jeg skjønner ikke noe :p

Jeg lurer på en ting. Jeg er førstegangs, så om det er ett dumt spørsmål,så beklager det.
På babyverden står det at jeg er 23+3, og at det er 17 uker igjen til termin.
Men 23+3 er jo 5mnd og 3 dager. Og på mandag er jeg jo 6mnd på vei. Hvordan går det da at det er over 4 mnd igjen, siden det står 17 uker igjen?? Jeg skjønner ikke noe :p
Ingen spm er dumme:)
Ett svangerskap er 40 uker og 2 eller 3 dgr, avhengig av hvor i landet du bor.

Er litt glad og lettet. Tirsdag ringte jeg fysioterapeut og fikk komme inn på gruppetrenibg dagen etterpå:D dette er fast hver onsdag frem til termin:) har og fått individuell time neste tirsdag:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk nydelig stelleveske i posten i fag.. Wiii!! Skryt av jollyroom som brukte under 2 dag fra bestilling til jeg hadde den hos meg :D fikk også endelig tak på stømpebusker i 50/56, eneste jeg mangla på lista av klær man bør ha til småtten kommer :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Har kosa meg sånn med samboeren de siste dagene. Er så godt når han har fri dager. Har vært ute å spist middag, gått tur og hatt filmkveld med frukt og snop. Er så koselig <3

28.12.14 <3

Back
Topp