Å hjelpes! Skal de begynne så tidlig nå? :/ Oktober får da holde i massevis!Ei eg kjenne hadde kjøpt julebrus på butikken i dagdå e d ikkje lenge til desember då
hehe
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å hjelpes! Skal de begynne så tidlig nå? :/ Oktober får da holde i massevis!Ei eg kjenne hadde kjøpt julebrus på butikken i dagdå e d ikkje lenge til desember då
hehe
Å hjelpes! Skal de begynne så tidlig nå? :/ Oktober får da holde i massevis!
Ja de gjør jo det. Men kjenner jeg trenger litt høstfred før julestriaHar ikkje sett på butikken her enda.. Kansje den e fra ifjor?men ja syns de begynner tidligere fra år til år
Ja de gjør jo det. Men kjenner jeg trenger litt høstfred før julestria![]()
Ja det ee jo sant!Eg vil i grunnen bare at desember ska komme egvil bli ferdig med å være gravid
Ja det ee jo sant!Men føler meg ikke helt klar enda.
hehe
Hehe, da får vi håpe din tid går litt fortere enn minSkjønner det!det gjorde eg ikkje sist heller men akkurat no føle eg meg nokså klar! Føle eg har gått gravid i 2 år
Samme her, siden jeg vil se jenta vår. Men samtidig må badet bli nytt. Og dem på jobben må lære seg en hverdag uten meg. Og det har jeg 3 mnd på.Eg vil i grunnen bare at desember ska komme egvil bli ferdig med å være gravid
Ååååå, nå fikk jeg lyst på julebrus![]()
Hvordan kjentes det ut?Tror at småen hadde sin første merkbare hikke-omgang igårDet var en veldig rar følelse, måtte bare legge meg ned for å kjenne skikkelig mens det holdt på
Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
Kjentes ut som bittesmå spark, men oftere og mer regelmessig, et hikk hver 5-10 sekund eller så. Akkurat som om hele ungen hoppet opp og ned littHvordan kjentes det ut?Varte det lenge?
![]()
Så koseligKjentes ut som bittesmå spark, men oftere og mer regelmessig, et hikk hver 5-10 sekund eller så. Akkurat som om hele ungen hoppet opp og ned littVarte i 3-4 minutt. Er visstnok et godt tegn på at lungene er under utvikling
Hadde nok ikke kjent det så godt om han ikke hadde ligget helt ytterst i magen, for etterhvert flyttet han seg lengre inn og da forsvant det igjen.