Åh!! Eg eeelske ikea
de har så fantastisk mye gøy!
hehe.. Skal der å handle denne eller neste måned
litt diverse til babyen og så gyngestol til meg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sier bare hva jeg skal ha. Mannen min viser vei. Henter det vi skal ha på lagret... han jobber der. Hvet vær en krok på lagret. Fra topp til tå.Dere som skal på IKEA: kan dere ta med handle lista min, jeg blir nemlig svett bare av å tenke på og gå inn der![]()
6 timer! Omg. Er inn og ut på 1-2 timer kommer ann på om vi sitter å spiser der.Kom med den!Jeg er enda ikke lei Ikea
Hver gang vi er der bruker vi 6 timer+.
haha
Veldig koselig.Åh, ikea er så stas.. Spesielt når man skal handle ting til babyenGleder meg til vi skal innover å kikke, selv om vi ikke skal ha de store tingene
![]()
Å som tiden flyr. Ikke si sånt. For plutselig så er ferien over.Eg må bare si at eg kan ikkje fatte kor fort dette svangerskapet går..! Føler det var i går eg stod med positiv test i håndenog no e d sånn 3,5 mnd til termin!
![]()
Å som tiden flyr. Ikke si sånt. For plutselig så er ferien over.
Venter på årets Julegave<3
Jepp, vi må benytte tiden der da vi bor litt langt fra.6 timer! Omg. Er inn og ut på 1-2 timer kommer ann på om vi sitter å spiser der.
Venter på årets Julegave<3
Samboeren kjente masse liv i magen min i nattHan fikk ikke sove så han lå bare med hånda på magen min og plutselig hadde hun begynt å sparke. Våknet til en glad kjæreste i morgest
28.12.14 <3
Enig i det. Dette svangerskapet har flydd av gårde.Eg må bare si at eg kan ikkje fatte kor fort dette svangerskapet går..! Føler det var i går eg stod med positiv test i håndenog no e d sånn 3,5 mnd til termin!
![]()
Enig i det. Dette svangerskapet har flydd av gårde.føler jeg har så mye jeg skal rekke også før baby kommer..
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Lykke tilNå går turen til jordmor![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Lykke til![]()