Skravletråd

Åh!! Eg eeelske ikea :D de har så fantastisk mye gøy! :D hehe.. Skal der å handle denne eller neste måned :) litt diverse til babyen og så gyngestol til meg :D

Eg må bare si at eg kan ikkje fatte kor fort dette svangerskapet går..! Føler det var i går eg stod med positiv test i hånden :P og no e d sånn 3,5 mnd til termin! :eek:

Dere som skal på IKEA: kan dere ta med handle lista min, jeg blir nemlig svett bare av å tenke på og gå inn der;)
Jeg sier bare hva jeg skal ha. Mannen min viser vei. Henter det vi skal ha på lagret... han jobber der. Hvet vær en krok på lagret. Fra topp til tå.

Venter på årets Julegave<3

Eg må bare si at eg kan ikkje fatte kor fort dette svangerskapet går..! Føler det var i går eg stod med positiv test i hånden :P og no e d sånn 3,5 mnd til termin! :eek:
Enig i det. Dette svangerskapet har flydd av gårde. :p føler jeg har så mye jeg skal rekke også før baby kommer..

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Nå går turen til jordmor :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Enig i det. Dette svangerskapet har flydd av gårde. :p føler jeg har så mye jeg skal rekke også før baby kommer..

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Ja eg og! :P lese mest muligt skolearbeid og sånne ting.. Handle inn siste rest av d vi trenger til lillegutt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Noe gøy på tv i kveld??

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Fanga sparka til lille på film nettopp, morsomt :D Holder mammaen sin våken fra kl 4, så noe må jeg finne på :P

Sent from my iPhone using BV Forum

La meg på sofaen og håpet og kunne få litt romstering fra magen. Men er helt stille. Og klarer ikke huske etter om jeg kjente noe i går.
Er jo ikke lenge siden det kunne gå ett par dager mellom hvert dult så mulig lille har gjømt seg bak morkaka igjen. Har nå drukket 1 glass cola så får vi bare ligge jer og kjenne etter en stund til :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Føler tiden flyr avgårde nå som jeg jobber nesten hver dag! :o
Men er veldig godt å tenke på at vogna er kanskje i boks, skal se på en neste uke, viss den faller i smak så blir den kjøpt i oktober. Og neste mnd skal vi på IKEA å handle inn endel småting som trengs til lille kommer og stellekommode :-) Og foreløpig har vi fått tak i vugge som vi får låne med broren min, vognpose, dyne til vugge og vogn og til seng. Senga er på plass, vippestol og masse klær og sengesett.

Er det noen som har noe tips til hva man trenger av slike småting? Som kanskje ikke er så lett å komme på? Dette er jo vår første, så vi er helt nye på dette :-)

Back
Topp