* Skravletråd *

Ja det hadde vært det beste :)

Endelig fekk eg snakka med legen å eg sku få resept på kvalmestillande og han skulle senda ny henvisning med ein gang der han ba di prioritera meg! Så håpe, håpe me kan få svar fort=)

FRYSER!! akkurat heve på meg treningsklær, klar for å kjøre. Men skjønner ikke hvordan d skal gå.. Fryser så sinnsykt :P bah

Koselig med skravletråd! Jeg syns tiden går så utrooolig sakte! Føler jeg har visst om graviditeten kjempelenge, men i realiteten fant jeg det ut på lørdag...! Jeg vil bare trykke på en knapp og være ferdig med 1. trimester med en frisk og rask baby inni meg. Men sånt går jo ikke an :p Er så redd for å miste, og tenker på det hele tiden...

oueeee..... nesten null søvn i natt !!!! og nå venter en full dag på jobb.. ajajaj... hvordan skal d gå``?? :P sovner jo nesten i sofaen her eg sitter...

oueeee..... nesten null søvn i natt !!!! og nå venter en full dag på jobb.. ajajaj... hvordan skal d gå``?? :P sovner jo nesten i sofaen her eg sitter...

Ugg...føler med deg, for akkurat samme her! Har vridd meg 1 million ganger ca..
Vi får gjøre vårt beste.. Og satse på bedre søvn kommende natt!?

Sitter å venter på at jeg skal til legen.
Skal høre on sykemelding. Fusj jeg hater å spør om sånt.

Enig i at tiden går sakte!
Forrige gang fant vi det ikke ut før jeg var 5+2, denne gangen var jeg 3+4 når jeg fikk positiv test!
De to ekstra ukene kunne jeg vært foruten hehe :)
Føler jeg har vært gravis kjempelenge :p men har bare vist om det i 3 uker.
Men kjenner ofte at jeg holder på å røpe meg!
Inni hodet er det jo så normalt å tenke og snakke om graviditeten så er på nippet mange ganger!

Ugg...føler med deg, for akkurat samme her! Har vridd meg 1 million ganger ca..
Vi får gjøre vårt beste.. Og satse på bedre søvn kommende natt!?

hehe.. "godt" at eg ikke er alene da ;) Nei, vært en veldig hard dag.. Og nå går det nesten rundt fr meg , er så sliten..... :( skal sende mannen på fotball trening med jentungen i ettermiddag, så får eg sløve på sofaen med lillegutt som får se en film da :) egentlig jeg som pleier være med på fotball, men har ikke sjangs.... huff....

Lurer på om vi må krype til korset og kjøpe oss bil nå.
Vi har klart oss helt fint med ett barn og ingen bil, da vi bor nærme sentrum, og kan gå stort sett overalt, men med to barn ser jeg ikke for meg at logistikken blir like enkel.

jeg har 2 barn venter det tredje og har ikke lappen engang :p bodde litt nærmere sentrum for 1år siden så da gikk det fint, går fint nå også ,men savner gå avstanden til lekeplasser,stranda osv :) nå har vi hage med diverse leker så det er bra :)

Jeg har forsåvidt ikke lappen jeg heller. Har vel litt med hva man er vant til og.
Familien bor en 20 minutters kjøretur unna. Hittil har vi enten busset, eller blitt kjørt/hentet. Men nå kommer det vel såvidt til å være plass til oss 4 + sjåfør i en hentebil, så ser ut som om vi må ta bilpraten, ja.
Tvillingvogn eller to vogner blir nok litt pesete på buss tenker jeg. Hvis ikke lillejenta er stor nok til søskenbrett, kanskje?

Her har ingen av oss lappen... Ser for meg at det kan bli litt upraktisk etter hvert, i hvert fall hvis vi får flere barn (Spesielt ferier og henting/bringing i barnehage).

Er imponert over dere damer som ikke har lappen eller bil.. men det har vel alt å si hvor en er bosatt og i det hele tatt da.. her må det kjøres til bhg.. kjøres til butikk.. egentlig kjøres nesten overalt.. men vi bor på landet..!;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har så lyst å fortelle alle at vi skal få baby <3 å vente til 12 uker er jo en evighet til... bah! Men tørr ikke dele noe enda heller, vi har mistet før..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har så lyst å fortelle alle at vi skal få baby <3 å vente til 12 uker er jo en evighet til... bah! Men tørr ikke dele noe enda heller, vi har mistet før..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tenker det samme som deg. Noen få vet men resten vil vi vente med til 12 uker men det er såå vanskelig når man bare vil rope det ut ;)

Jeg synes tiden gikk sakte før da vi ventet på eggløsning, for så å vente på om tanta skulle komme. Men tiden går mye saktere nå! Håper ikke hele svangerskapet skal være sånn

Enig at tiden går sakte... Har visst det siden 3+2 , så har visst det en uke i dag.. hehe.. Klarer nesten ikke vente til uke 7 og ul.. virker såååå langt unna :p

Noen som vet om jeg kan spise sirup rett fra boksen? Vanlig sirup liksom?

Greit å ha det i brød eller kake, men fersk sirup på brød feks..

Back
Topp