* Skravletråd *

1
 
Ferdig! :)
 
:) Går og grubler og grubler... Blir sprø.... Nesten irriterened at vi kan lese om alt mulig på nett om dagen!
 
For tanken på å skulle jobbe 4 timer nå er fristende.. Blærk.. Er vell bare å hive på seg uniformen, og bite tenna sammen.. Fri i morgen, og første legetimen :)
 
I kveld kunne jeg nok ha løyet på meg et par ekstra mnd! Skikkelig svær i magen!
 
Fikk 3+ i dag på digital test! På lørdag som var viste 2-3... ååååå la det være et bra tegn :)
 
En brutal start på dagen! Guttungen satt så fint på gulvet og trykte på fjernkontrollen til lyset, hørte brekning og når jeg sjekka til han så det ut som han hadde spist batteriet. fikk totalt panikk og beordret samboeren til å få guttungen til å kaste opp mens jeg sjekket gulvet og ringte 113, før jeg kom igjennom fant samboeren batteriet inni kontrollen og det viste seg at han mest sannsynlig har spist plastikkdekselet på 1x0.5 cm isteden. Ringte legevakta og de sa den ville komme ut av seg selv..
Fikk skikkelig dårlig samvittighet og storgråt til samboeren, bare tanken om at noe skulle skje med min lille gutt får tårene fram og får magen til å vrenge seg :(
Måtte lette litt på trykket der gitt..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei alle. Helt ny her inne. 8 uker på vei, kjenner jeg er helt ødelagt om dagene. Sliter med kvalme og supersliten. andre som sliter med å holde energien oppe om dagene? Kommer hjem fra jobb og sover 2-3 timer på sofaen og legger meg ca 22. he he trivelig for samboer :)
 
Samme her.. 50 % sykmeldt, styggkvalm.. har prøvd å manne meg opp i to timer til å komme meg ut døra nå, vil tro det hjelper med frisk luft. men, så kvalm at jeg klarer ikke :(
 
Sommerfuglene har raveparty i magen min!!
skal på ultralyd om 3 timer og 11 min...

Enten blir det superkjipt, eller så blir det himmelriket!
Blir helt skjelven av å tenke på det...
 
Sommerfuglene har raveparty i magen min!!
skal på ultralyd om 3 timer og 11 min...

Enten blir det superkjipt, eller så blir det himmelriket!
Blir helt skjelven av å tenke på det...


Så spennende!!! Jeg skal 0930 i morgen! Oppdater oss da:):)
 
Det ble gledestårer i strie strømmer :D fikk høre hjerteslagene og da klarte jeg ikke å holde igjen! Alt så fint ut men litt motstridende hvor langt jeg er på vei. Hjerterytmen sa 7 uker men størrelsen 8 uker :) jeg kan maks være 7+5 da det var første gang vi hadde oss etter tanta.
 
Jeg fikk forsnakka meg litt her om dagen. Jeg var på trening og møtte på typen til ei venninne av meg. Og han var så VOLDSOMT overrasket over å se meg på TRENING, og gjorde så stor sak ut av det at jeg til slutt halvveis ropte: "Jeg er gravid!" :p Ulempa med det er at denne venninna er litt vel glad i å snakke, og jeg vil ikke at hun skal dukke opp på jobb og begynne å snakke høylytt om det, i og med at jeg skal vente med å si noe til sjefen ;-)
 
I morgen skal jeg ta ny blodprøve av hcg. Gruer meg litt til å få svar. Men kjennes veldig gravid ut på formen, så satser på at alt har gått bra til tross for en laaang blødning.. :)

♡ september 2014 ♡
 
I morgen skal jeg også ta ny blodprøve for å måle hcg, samt få svar på den første. Gruer meg og gleder meg! Gleder meg mest! :)
 
å herre! I dag kommer jeg til å sovne stående! Våkner like trøtt som når eg la meg. Men har sovet i hele natt!!
Livredd for at eg kommer til å duppe av i bilen. TRØTT!!!!
 
Hormonane tok meg til eit nytt sippe nivå ikveld! Femåringen rope stolt ut at ho har ei laus tann. Mammo sjekka og jammen stemte da! Førsta lausa tanno å tårene spruta hos meg:p Så stolt og samtidig trist øve litla jento mi som plutselig ikkje e så liten lenger! Snart skulejenta!
 
Okeei, nå må jeg spørre om noe skikkelig rart.. Men er det sant at det kan være farlig å ligge på høyre side når man er gravid? :p leste dette på et annet forum og syns dette virker helt fjernt?! Måtte spørre min mor om dette, hun lo godt da :p
 
Back
Topp