* Skravletråd *

Skikkelige mens murringer i kveld, deilig å kjenne at kroppen forandrer seg :) Skal kjøpe ny cb i morgen og er sååå spent hvor mange uker det står :)
 
dere skal i helga da damer? jeg skal lfytte hesten min på søndag ellers ås blir det og jobbe.. vaske og rydde litt og strikke litt.. har to prosjekter på gang pluss 4 på vent haha
 
åsen kake da?
 
Åååå, ikveld kom jeg hjem fra jobb til blomster og fint "gratulerer"-kort fra samboer og lillejenta!
 
Tok cb idag og den viste 2-3 uker, tror dermed jeg er 4-5 uker på vei og ikke akkurat 4 , hver gratisdag blir tatt imot med glede :-D
 
da er d straks å komme seg på jobb.. Ringe legekontoret kl halv 9 og få svar på første blodprøve.. Håper på et fint tall. Skal inn å ta ny etter jobb, som eg får svar på i måren.. Måtte denne dagen gå fort!! :p Bedre å vite enn å gå i sånn uvisshet...
 
Hva skjer me skravletråden da..??

Fant den liksom laaaaangt ned på lista... haha.



Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nå skal jeg straks legge meg!! Håper på å føle meg litt mer uthvilt i måren tidlig ;) skal til jordmor og få litt svar forhåpentligvis, og finne ut hva som skjer videre :) Har seinvakt på jobb i måren, så blir en laaaaang dag :p
 
Noen som vet om jeg kan spise sirup rett fra boksen? Vanlig sirup liksom?

Greit å ha det i brød eller kake, men fersk sirup på brød feks..

Bare spis i vei rett fra boksen ;) Sirup er trygt :)

Barn under 1år skal ikke ha honning.. :)
 
Nå skal jeg straks legge meg!! Håper på å føle meg litt mer uthvilt i måren tidlig ;) skal til jordmor og få litt svar forhåpentligvis, og finne ut hva som skjer videre :) Har seinvakt på jobb i måren, så blir en laaaaang dag :p
Lykke til i morgen, krysser fingrene for deg :)
 
Mangler bare noen få poster for å få tilgang til skjult gruppe!
 
3
 
2
 
Back
Topp