* Skravletråd *

hehe her og er d største problemet om dagen disse vonde puppene :p ska ikke være lett... Nå snør d i bøtter ute, så ENDELIG får ungene brukt skiene sine i måren ;) Blir stas.
 
Så kjekt me snø!! Hvor er d i landet da..??

Her snør d bittelitt... meeeen... ikke nok..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
vestlandet en plass ;)
 
Her er det også komt litt snø i løpet av natta. Men det er så bitte lite at d kan ikke brukes til noe :p
 
Er bare inne å sniker hos dere nå begynner uke 3 og det er siste mulighet for en gjeng å komme inn til dere. Håper virkelig vi får vært med her.
 
Er bare inne å sniker hos dere nå begynner uke 3 og det er siste mulighet for en gjeng å komme inn til dere. Håper virkelig vi får vært med her.

Krysser fingrene for deg!
 
Blir så redd hver gang jeg ser bittelitt rosa på papiret når jeg er på do.. Helt sikkert ufarlig men er så redd for å miste en gang til :( Men sliter litt med treg mage for tiden, så jeg håper at det kommer fordi jeg "jobber" litt med å få noe ut :p haha
har jo lest at det er så vanlig med litt blod på papiret men det setter skrekken i meg altså!
 
men hurra for bittelitt snø :) Bonusdattera kom inn til morgenen idag og sa det var kommet MASSE snø, så gledet meg til å se hvor mye, men neida, er bare et tynt lite snødekke her ja :p
 
Ja, nå skal vi snart hente storejenta, så skal vi ut å ake :) Kom greit med snø i natt... Kjempe kjekt :D
 
Dagens redning: Mannen kom heim med ritz kjeks og krydderost! Jammen blei da litt "næring" inn idag òg ;)
 
Blå mandag sa du?? Våknet med DEN kvalmen . Ikke noe sånn at jeg skal spy, men ganske uvell. Skal straks kjøre ungene på skole og bhg, men er stygt redd for at jeg ikke kjører den lange veien til jobb i dag...... Sliter sånn med søvnen også, og sover ikke på dagtid når jeg burde. Så er ganske ødelagt i kroppen.. :/
 
Har gått ned to kg si søndag... Står i tlf kø til legekontoret. ..på plass sju! :-( så lei av kvalme å oppkast...
 
Jeg har da gått ned 5 kg siden kvalmen startet.. men spyingen er stort sett kun på natten nå da..
Heldigvis! Har jeg en mann som stikker hjemom for å kjøre gutta i bhg når jeg er så sliten at jeg ikke orker..
Jeg jobber forresten i samme bhg som gutta går i..
Vil tro det blir mye spørsmål når jeg viser meg der igjen... hehe..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her e da 3.5 totalt ned. Ikkje da at eg har vondt av å gå med dei kiloane altså:) di må berre forsvinna:p men blir jo så slakk når ein Ikkje får nåke i seg:)

Haha...ja unga snakke jo om alt. Mi jenta har fortalt "alle" att mamma e sjuk å har fri ifra jobb, så får jo ein del bekymra spørsmål om ka som e gale:p

No sitte eg å ser utøve ståvo som absolutt kunne trengt seg ein runde med støvsuger og vaskefilla og div anna rydding...E vel berre å hoppa i da å sjå kor langt eg kjeme:p
 
Her står den stille, men ser ut som jeg sipper unna kvalmen også så regner med det bre blir opp opp og atter opp :p
 
Det er kaldt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "#$%&%$#"#$%&/()==)(/"#$%&/()
 
Og vekta står stille. Så det betyr vel strengt talt at jeg egentlig har gått ned, med tanke på lille kulen. Og den syke kvalmen.
 
De fem kg jeg har mista, gjør slettes ingenting.. DEt var nok å ta av.. og kjenner jeg denne kroppen rett, så hopper de på igjen (som de skal) i løpet av graviditeten..
 
Sku ønske eg og gikk ned litt eg :p her vipper d med 1 kg opp og ned. Håper at jeg ikke går opp før om mange uker!!!
 
Back
Topp