Skravletråd?

Vært på UL i dag, ikke en god opplevelse med legen, men det er en egen historie. Lille i magen har det bra, ligger på + 10 % i vekst nå, håper det ikke stiger mer. Etterpå har vi spist deilig middag og bare kost oss mannen, sjarmøren og jeg. BarneTV nå :)

Å de er nydelige! :D Jobber 100% stilling i dyrebutikk, å hadde et par med slik valp inne for en tid tilbake, *smelt* sier jeg bare! :D Ikke så ofte man ser den rasen da, hvertfall ikke i Arendal :)
Ja, gikk heldigvis bra, men det var nok fordi vi reagerte så fort. Ja, han var skikkelig valpete helt til siste helga, da skjønte vi at vi ikke kom hjem med han igjen fra dyrlegen. Men vi hadde han i 13 gode år da. Var en sånn Corgi, om du vet hvordan de ser ut :)

Ja, de er helt nydelige. Er så glad i han :-) Når jeg ser på valpebildene vi har av han vil jeg helst ha en til med en gang, men vi får vente til lillemann er et år eller to først, så vi har mulighet til å følge opp både baby, valp og hunden vi har fra før :)

Ja, vet hvordan de ser ut.. De er skikkelig tøffe da :) Den dagen vi mister hunden vår tror jeg blir helt grusom. Kan ikke se for meg en hverdag uten han - får tårer i øynene bare av tanken :-/

Ja, de er helt nydelige. Er så glad i han :) Når jeg ser på valpebildene vi har av han vil jeg helst ha en til med en gang, men vi får vente til lillemann er et år eller to først, så vi har mulighet til å følge opp både baby, valp og hunden vi har fra før :)

Ja, vet hvordan de ser ut.. De er skikkelig tøffe da :) Den dagen vi mister hunden vår tror jeg blir helt grusom. Kan ikke se for meg en hverdag uten han - får tårer i øynene bare av tanken :-/

Naboen har alaskan malamute valp, så utrolig skjønn, men tror det er litt arbeid i henne også ;) Så kanskje greit å ikke ha både baby og valp på en gang :P Men du vet jo hvordan de er da :) Hund er bare herlig da!! Skulle så gjerne hatt, men mannen er allergisk :( Heldigvis har mamma og pappa hund, så jeg kan late som han er litt min også :P

Ja, de er helt nydelige. Er så glad i han :) Når jeg ser på valpebildene vi har av han vil jeg helst ha en til med en gang, men vi får vente til lillemann er et år eller to først, så vi har mulighet til å følge opp både baby, valp og hunden vi har fra før :)

Ja, det kan jeg tenke meg du er :) Man blir jo så glad i disse dyra :) Vi er også kjempe glad i de to kattene vi har :) Skikkelig bortskjemte begge to :) Ja, det er nok lurt å vente litt da ja :)
Ja, tøffe de, hehe :) Veldig aktive da, siden det er en jakthund :)
Ja, ikke sant, grusomt at man ikke har dem for evig. Tenker ofte på Rico jeg også, selv om det er 4 år siden vi måtte ta han. Kunne hatt han lengre, men dyrlegen sa han da måtte leve den siste tiden med mye smerte,å det ville vi naturligvis ikke.
Vi blir nok å få oss en Jack Russel etterhvert vi, de er jo så herlige! :D Stor hund i liten kropp, hehe :D

Naboen har alaskan malamute valp, så utrolig skjønn, men tror det er litt arbeid i henne også ;) Så kanskje greit å ikke ha både baby og valp på en gang :p Men du vet jo hvordan de er da :) Hund er bare herlig da!! Skulle så gjerne hatt, men mannen er allergisk :( Heldigvis har mamma og pappa hund, så jeg kan late som han er litt min også :p

Er veldig mye jobb med en malamute ja.. Og det blir ikke akkurat mindre etterhvert som de vokser seg større ;-) hehe! Skal du ha malamute må livsstilen og bosituasjonen din tilsi at det er mulig, for det krever mye fysisk aktivitet, mental stimuli, tilgang til utendørsområder og hundegård osv.. Vi hadde planlagt å få nr. 2 når hunden vår ble to år, men nå når babyen kommer så må vi utsette den planen litt og heller vente til vi har mer overskudd til å ta oss av to hunder igjen :-)

Ja, det kan jeg tenke meg du er :) Man blir jo så glad i disse dyra :) Vi er også kjempe glad i de to kattene vi har :) Skikkelig bortskjemte begge to :) Ja, det er nok lurt å vente litt da ja :)
Ja, tøffe de, hehe :) Veldig aktive da, siden det er en jakthund :)
Ja, ikke sant, grusomt at man ikke har dem for evig. Tenker ofte på Rico jeg også, selv om det er 4 år siden vi måtte ta han. Kunne hatt han lengre, men dyrlegen sa han da måtte leve den siste tiden med mye smerte,å det ville vi naturligvis ikke.
Vi blir nok å få oss en Jack Russel etterhvert vi, de er jo så herlige! :D Stor hund i liten kropp, hehe :D

Skjønner at dere ikke ønsket han skulle leve med smerter ja. En hund som er vant til å leve aktivt og med frisk kropp blir så hemmet av sykdom og smerter - så det er ikke noe gøy :-/

JAck russel er jo kjempeherlige. Men skikkelig energibomber det også - tror man har litt å holde fingrene i om man har en JR. Men når du er vant med hund fra før og vet hva du går til, så er det nok en herlig rase! Og de kan jo brukes til så mye forskjellig :D Skikkelig brukshund :)

Skjønner at dere ikke ønsket han skulle leve med smerter ja. En hund som er vant til å leve aktivt og med frisk kropp blir så hemmet av sykdom og smerter - så det er ikke noe gøy :-/

JAck russel er jo kjempeherlige. Men skikkelig energibomber det også - tror man har litt å holde fingrene i om man har en JR. Men når du er vant med hund fra før og vet hva du går til, så er det nok en herlig rase! Og de kan jo brukes til så mye forskjellig :D Skikkelig brukshund :)

Ja, helt sant det altså. Så var en riktig, men vond avgjørelse.
Ja, de er super søte! :D Passer meg og mannen utmerket med en Jack også, da vi er veldig aktive. Er ikke det så mye nå da, nå som jeg har kondis som en flodhest- Eller de er kanskje spreke de? :P Anyways, kondisen er på bånn, men tur går vi, selv om mannen til tider må dra meg opp bakker, hehe :D Hann katten har det med å dilte etter oss når vi går tur, det er jo så koselig! :)

Jeg har slitt med økt spyttdannelse hele svangerskapet. Noe som er forbaska irriterende, men absolutt overlevbart. Bortsett fra når det finner ut at det skal starte halv ett på natta rett etter jeg har lagt meg. Har jo ikke sjans til å sovne når jeg må svelge og rape hvert tiende sekund for å unngå å bli kvalt. Prøvde å sove, bare ignorere det, men endte med å kjenne kvelningen komme så jeg nesten brakk meg for å få luft igjen. Kan ikke tenke meg noe mer irriterende nesten.

Ja, helt sant det altså. Så var en riktig, men vond avgjørelse.
Ja, de er super søte! :D Passer meg og mannen utmerket med en Jack også, da vi er veldig aktive. Er ikke det så mye nå da, nå som jeg har kondis som en flodhest- Eller de er kanskje spreke de? :P Anyways, kondisen er på bånn, men tur går vi, selv om mannen til tider må dra meg opp bakker, hehe :D Hann katten har det med å dilte etter oss når vi går tur, det er jo så koselig! :)

Haha! Kjenner følelsen :-p er glad jeg har en trekkhund som kan hjelpe meg over bakketoppene :-p

Sendt fra mobilen.

Hem, jeg kan ikke for alt i verden finne igjen telefonen min :P
Det er jo gøøøøøy! :D
Jeg tenkte da vi dro ut døra her at den trenger jeg ikke, jeg er hjemme igjen om 10min, jeg tar med bare nøklene i dag.
Men nå frykter jeg kanskje at en velmenende person kan ha ment at jeg trenger å ha med telefonen og i et stresset øyeblikk glemte å fortelle meg at de har den :P (Mannen kanskje?? :P)
Plana var at jeg skulle ringe inn og bestille meg time til sjekk av blodtrykk hos legen på mandag, jeg skulle svært gjerne visst hvor den telefonen er :P :P

Er veldig mye jobb med en malamute ja.. Og det blir ikke akkurat mindre etterhvert som de vokser seg større ;-) hehe! Skal du ha malamute må livsstilen og bosituasjonen din tilsi at det er mulig, for det krever mye fysisk aktivitet, mental stimuli, tilgang til utendørsområder og hundegård osv.. Vi hadde planlagt å få nr. 2 når hunden vår ble to år, men nå når babyen kommer så må vi utsette den planen litt og heller vente til vi har mer overskudd til å ta oss av to hunder igjen :-)
Åhh, vi hadde en malamute da jeg var yngre - elsket den, men som du sier krever det mye å ha en slik. Litt for mye for oss pr i dag, så vi har en newfoundlandshun... Litt lavere aktivitetsbehov på den Og jaggu godt han er så stor som han er for han har i sin tid spist hele påskeegg (papir og alt) fylt med sjokolade uten å bli dårlig. Tror den hunden er altetende altså! Det blir spennende å se hvordan hunden takler lille babyen! :)

sambo har nå tatt helg :-) han har jobbet ettermiddag/kveld denne uka og da har han fri fredagene det skal bli deilig, har vært tungt denne uka som har vært den verste og tyngste uka i svangerskapet og å ikke ha han hjemme når gutten er ferdig i bhg om dagene så nå er det deilig at han har tatt helg :-) nå skal vi kose oss litt noen dager :-)

sambo har nå tatt helg :) han har jobbet ettermiddag/kveld denne uka og da har han fri fredagene det skal bli deilig, har vært tungt denne uka som har vært den verste og tyngste uka i svangerskapet og å ikke ha han hjemme når gutten er ferdig i bhg om dagene så nå er det deilig at han har tatt helg :) nå skal vi kose oss litt noen dager :)

Godt å ha sin bedre halvdel hjemme :) Kos dere :) Må si jeg gleder meg veldig til i ettermiddag - å vite at nå er han hjemme og fri :) Og jeg har min siste arb.dag på mandag :D DET blir godt, det :) :)

Hadde siste dagen min i går jeg. Første dag av permisjon i dag altså. Klarte å få sove litt utpå og det var godt det. Har drevet og våknet så veldig tidlig hele svangerskapet. Skal stikke innom jobb en tur å levere nøkler og så skal jeg på lunsjdate med to flotte damer. D gledes.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt å ha sin bedre halvdel hjemme :) Kos dere :) Må si jeg gleder meg veldig til i ettermiddag - å vite at nå er han hjemme og fri :) Og jeg har min siste arb.dag på mandag :D DET blir godt, det :) :)
ja det er deilig :-) skjønner at det blir godt ja :-)

Huff det er sikkert stygt å le alle har forskjellig fødsler og forskjellig opplevelse av det, men ser på fødeavdelingen og han ene mannen ser jo vettskremt ut og dama kjefter og kjefter hehe må le litt alikevel jeg da hehe

Huff det er sikkert stygt å le alle har forskjellig fødsler og forskjellig opplevelse av det, men ser på fødeavdelingen og han ene mannen ser jo vettskremt ut og dama kjefter og kjefter hehe må le litt alikevel jeg da hehe

Aldri i verden om jeg hadde latt noe kamera komme inn i fødestua til meg, selv om jeg tror jeg oppfører meg temmelig greit (ifølge meg selv i alle fall :P), mange som sikkert er snille og hyggelige og normale mennesker virker jo så rare at halvparten kunne vært nok!! Nei, off, så flaut (for de, jeg bryr meg jo ikke :P - stort sett ;))

Aldri i verden om jeg hadde latt noe kamera komme inn i fødestua til meg, selv om jeg tror jeg oppfører meg temmelig greit (ifølge meg selv i alle fall :p), mange som sikkert er snille og hyggelige og normale mennesker virker jo så rare at halvparten kunne vært nok!! Nei, off, så flaut (for de, jeg bryr meg jo ikke :p - stort sett ;))
hehe ja, jeg banna visst litt under presinga, men ikke så mye og høyt og holdt det der, men jeg hadde jo vært hjemme nesten til jeg hadde full åpning og hun her hadde bare 2 cm hehe men jeg skal ikke være så ovenpå, jeg har en fødsel igjen ennå, kan godt hende jeg blir mye verre da hehe

Måtte inn å kikke på fødeavdelingen for å se :P Å hjelpe meg som hun skreik og bar seg!! Festlig når moren hennes sier hun må skjerpe seg fordi hun gjør seg til latter - hehe, det gjorde hun virkelig ;)

hehe ja ikke sant og som de sa, de trodde det gjorde store ting, men så gikk hun bare 2-3cm på den tiden hehe

Back
Topp