Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag skal jeg på en ny vekstestimering på sykehuset, gleder meg til å se lillegull i magen igjen <3 Ellers så driver jeg enda å vasker litt i huset, har noen gulver igjen.. det går treeegt Sånn er det når man har bekkenløsning, får ta ting i mitt eget tempoGod morgen alle sammen
Nå er ungene mine i bhg og jeg ser fram til en rolig dag i senga Er faktisk litt bedre i dag, så håper en god dags + natts hvile skal gjøre susen
Hva skal dere gjøre i dag da?
Lykke til på vekstkontroll i dag du også! sprekt at du orker gulvvask med bekkenløsning, jeg ser helst at jeg slipper enda jeg bare har små bekkensmerter (og er renholder av yrke ) HeheIdag skal jeg på en ny vekstestimering på sykehuset, gleder meg til å se lillegull i magen igjen <3 Ellers så driver jeg enda å vasker litt i huset, har noen gulver igjen.. det går treeegt Sånn er det når man har bekkenløsning, får ta ting i mitt eget tempo
Idag skal jeg på en ny vekstestimering på sykehuset, gleder meg til å se lillegull i magen igjen <3 Ellers så driver jeg enda å vasker litt i huset, har noen gulver igjen.. det går treeegt Sånn er det når man har bekkenløsning, får ta ting i mitt eget tempo
Avsluttet gårsdagen med å gå rundt og lete etter to løshunder som var her i nabolaget.. Fikk aldri tak i de, så håper de løp hjemover igjen. Men fikk iallefall en trimtur da - har dabbet litt for mye av med de i det siste.
Har egentlig ingen planer i dag heller. Startet morgenen (kl 07.00 - takk for den hund!) med å krangle med hunden, som hadde fått tak i en sjokoladeplate.. Han kom meg i forkjøpet og fikk spist sjokoladen før jeg fikk tak i den, så er litt engstelig for at han skal bli dårlig. Men han er så stor at det er sikkert ikke noen fare for annet enn oppkast. Har spist litt og kranglet på nytt med hunden som hadde stukket av med saueskinnet jeg har i den ene lenestolen.. haha Han har dagen sin i dag den rakkeren! Så får vi se hva dagen bringer
Tusen takk Har time 13.30 så ikke så lenge igjen nå Vel, det trengs og hvis det skal bli gjort må en gjør det sjøl for å si det sånn hehe men det er ikke mye behagelig.Lykke til på vekstkontroll i dag du også! sprekt at du orker gulvvask med bekkenløsning, jeg ser helst at jeg slipper enda jeg bare har små bekkensmerter (og er renholder av yrke ) Hehe
Ja, gleder meg til å se ho igjen inni der Neida, overdriver langtifra haha.. det går i et rom av ganga.. blir liksom aldri ferdig.. begynte husvasken for 2 dager siden egentlig, men tar litt etter litt Har ikke sjans til noe annet.. men skal bli deilig når alt er ferdig ikke SÅ mye igjen nå.. tar resten i ettermiddagSpennende Gøy å se lille i magen igjen, tenker jeg Deilig å få huset rent og pent, bare ikke overdriv da, så du får en dårlig dag i morgen
Hehe, det der er ikke et ukjent fenomen har jeg hørt (mannfolk..... -kan ikke klage på min mann altså, misforstå meg rett )Tusen takk Har time 13.30 så ikke så lenge igjen nå Vel, det trengs og hvis det skal bli gjort må en gjør det sjøl for å si det sånn hehe men det er ikke mye behagelig.
Huff, skummelt når hunder får tak i sjokolade. Det kan jo være veldig farlig for dem.
Haha, virker som en liten rakkar han der ja! Herlig med dyr som har så personlighet!
Akkurat laget noen liter eplemos! Var så heldig å få masse epler av noen som ikke trengte de. Jeg angrer litt nå! Stå å skrelle og rense epler, og koke eplemos var absolutt ikke den beste høygravid-aktiviteten Nå blir det sofan, før jeg skal avgårde på svømming!
Ja, det er jo livsfarlig om de får i seg nok. Hunden vår er over 50 kg, så det skal ganske mye til før at det er farlig for han, men jeg blir litt engstelig likevel. Han ser ut til å oppføre seg som normalt nå iallefall
Ja, det er det. Huff.. Åja, såpass stor hund ja! Hvordan hund er dette da? Hunden vi i familien hadde før ( døde pga alderdom, ikke sjokolade) Fikk i seg masse sjokolade en gang, vi ble jo livredde å tok salt i munnen på han for at han skulle kaste opp, å så reiste vi til dyrlegen bare for å være på den sikre siden. Men han var ikke så stor da, veide 15-16kg å hadde spist nesten en hel 200g. Panikk i heimen da gitt!
Bra det går bra med hunden da!
En alaskan malamute - polarhund/trekkhund Huff, da hadde jeg også fått panikk!! 200 gram på 15-16 kg er jo mye. Godt han fikk dø av alderdom og ikke sjokolade da