Ja, du hadde visst rett, gitt.Ser du?! Det blir lettere og letterekjempeflink.
Sent from my iPhone using BV Forum
- på app'n -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, du hadde visst rett, gitt.Ser du?! Det blir lettere og letterekjempeflink.
Selvfølgelig hadde jeg det.Ja, du hadde visst rett, gitt.![]()
- på app'n -
HihiSelvfølgelig hadde jeg det.![]()
Sove kan man gjøre når man blir gammel... God natt.Oi, i dag kom man seg under dyna før 23:30! Nesten ny rekord!![]()
Så var det bare å faktisk legge seg til å sove, da...
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Når jeg sovner så ligger E i sengen sin og snorker, mens når jeg våkner ligger han gjerne halvveis oppå meg i min seng.. jeg husker aldri å ha hentet ham. hopper han over selv?det er en litt mer morsom forklaring enn det som er mest sannsynlig.
![]()
Huff daÅååh -.- TRØTT! Sovna ikke før 00.00 og så våkna lille 01 03 04 05 og nå har hun holdt det gående fra 05-07 og nå må vi stå opp. Uff for en natt!!
Huff, håper du har mulighet til å ta en hvil i løpet av dagen. :/Åååh -.- TRØTT! Sovna ikke før 00.00 og så våkna lille 01 03 04 05 og nå har hun holdt det gående fra 05-07 og nå må vi stå opp. Uff for en natt!!
huff daÅååh -.- TRØTT! Sovna ikke før 00.00 og så våkna lille 01 03 04 05 og nå har hun holdt det gående fra 05-07 og nå må vi stå opp. Uff for en natt!!
Uff.. Vondt med sånne netter:-/ håper du har hatt en fin dagÅååh -.- TRØTT! Sovna ikke før 00.00 og så våkna lille 01 03 04 05 og nå har hun holdt det gående fra 05-07 og nå må vi stå opp. Uff for en natt!!
HahaNår jeg sovner så ligger E i sengen sin og snorker, mens når jeg våkner ligger han gjerne halvveis oppå meg i min seng.. jeg husker aldri å ha hentet ham. hopper han over selv?det er en litt mer morsom forklaring enn det som er mest sannsynlig.
![]()
Oi, det var dyrt! Du får hamstre grøt og vellingÅ fy flate!! Er på hytta til svigers i Sverige nå, var på butikken og hjelpes hvor dyrt det er med bleier her!! En pakke libero str 2 koser 90kr!!!!! Men grøt var billig da, de storpakkene til nestle koster 42 svenske![]()
Mhm, bleier er grisedyrt der! Egentlig litt pussig. Alt annet er jo dyrere her enn der, så det skulle jo vært motsatt.Å fy flate!! Er på hytta til svigers i Sverige nå, var på butikken og hjelpes hvor dyrt det er med bleier her!! En pakke libero str 2 koser 90kr!!!!! Men grøt var billig da, de storpakkene til nestle koster 42 svenske![]()
Jeg er helt sikker på at det er små husnisser som fyker rundt og leker med klokka. Kveldene fyker jo av sted, men når man VIL at tida skal gå fort, da går det sakte. Så vi skylder på nissene. De er onde.Herlighet så fort kveldene går, sagt hver dag at jeg må vaske. Å nå måtte jeg bare gjøre det.. Får alldri tid, men har ikke mye og gjøre heller, det er bare at kveldene fyker!
Veeeet! Klokken løper fra oss. So Little time, så much to do... (Haha, husker dere serien?)Herlighet så fort kveldene går, sagt hver dag at jeg må vaske. Å nå måtte jeg bare gjøre det.. Får alldri tid, men har ikke mye og gjøre heller, det er bare at kveldene fyker!