Skravletråd

Ikke lenge man skal være borte fra forumet før man har mye å lese gjennom :p Lille er blitt sjuk igjen, håper det er siste gangen nå før jul! Lille har også begynt å gå rundt stuebordet nå.. Sukk, må vel bare innse at babyen min ikke er noen baby lenger..!
Hvordan går det med deres små? :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Er så kjedelig med sykdom. :( lille her er pottetett og renner fra øynene og nesen. Ikke noe kjekt.
Her krabber hun rundt og reiser seg etter alt. Tiden går så altfor fort.

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til med avvenning, skal ta det her også snart, vente til lille blir frisk igjen først :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Takk takk! Gruer meg litt, men får vel belønning igjen i form av mer søvn etterpå. Vi får i hvert fall håpe det. :p

- på app'n -

Lykke til med nattavvenning. Burde egentlig tatt det vi også, men holder fremdeles på å ammer i søvn. Burde vel strengt tatt.kunne sovne på egen hånd først, så det ikke blir aaalt for mye gråt...

Lykke til med nattavvenning. Burde egentlig tatt det vi også, men holder fremdeles på å ammer i søvn. Burde vel strengt tatt.kunne sovne på egen hånd først, så det ikke blir aaalt for mye gråt...
Det er det vi skal begynne med avvenning fra. Forhåpentligvis sover han bedre bare han lærer å sovne selv.

- på app'n -

Lykke til med avvenning!:-) skal se du blir overrasket, må vel regne med litt mindre søvn noen dager, men det er vel du alt vant til;-)

Virker som mange er forkjøla, snuen har vi også her i hus, og lillegull hoster litt på kvelden/natta. Satser på det går over uten feber og større meen. I dag har jeg begynt på min andre uke i praksis og det er altså fælt å være borte fra lille... Vet jo hun har det godt hos sin bestemor, men likevel føler jeg at jeg går glipp av noe hver dag. Usj. Er også sliten og trett for tia, så det blir endel kjefting over at jeg ikke får nok hjelp i huset, men det meste er nok bare mitt slitne hode som lager problem av ingenting. Jaaja sånn er det av og til. Stakars mannfolk som må holde ut med meg gjennom pms og sliten-sinna-surhet :P øsj

35 minutter tok det! Forventet verre, selv om jeg egentlig hadde mest lyst til å ta han opp i sengen min og kose ham i søvn igjen..
Han måtte ha en liten sup pupp for å roe seg ned når han bikka over til overtrøtt, men HAN SOVNET AV SEG SELV i SIN seng! :D

- på app'n -

Flinke! Her ligger jeg, med lille på armen. Hun i dyp søvn og jeg så stille som mulig for ikke å vekke henne :) kanskje jeg må følge litt med på deg for å få inspirasjon til å ta steget selv..

[quot e="nøttelitenItreet, post: 16758869, member: 63978"]35 minutter tok det! Forventet verre, selv om jeg egentlig hadde mest lyst til å ta han opp i sengen min og kose ham i søvn igjen..
Han måtte ha en liten sup pupp for å roe seg ned når han bikka over til overtrøtt, men HAN SOVNET AV SEG SELV i SIN seng! :D

- på app'n -[/quote]
Så flinke dere er. Begge to. :)

35 minutter tok det! Forventet verre, selv om jeg egentlig hadde mest lyst til å ta han opp i sengen min og kose ham i søvn igjen..

- på app'n -
så flinke dere er :)

- på app'n -

Så bra det ikke tok lengre tid :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Klokka er litt over sju, lille har turna rundt i senga siden halv seks! Nå har fruen og hun stått opp, og jeg har krølla meg sammen under dyna! Lille strålte som en sol da hun skjønte at hun skulle få stå opp, og fruen var litt furt for at lillen våkna så tidlig i dag når hun i gårkveld var så søt og sa at i dag skulle jeg få sove :) tror hun angrer bittelitt på det nå! :P
Håper dere får en fin dag jenter :)

Klokka er litt over sju, lille har turna rundt i senga siden halv seks! Nå har fruen og hun stått opp, og jeg har krølla meg sammen under dyna! Lille strålte som en sol da hun skjønte at hun skulle få stå opp, og fruen var litt furt for at lillen våkna så tidlig i dag når hun i gårkveld var så søt og sa at i dag skulle jeg få sove :) tror hun angrer bittelitt på det nå! :P
Hehe, herlig! Håper du fikk noen gode timer ekstra på øyet!

- på app'n -

Så deilig. Håper du fikk deg en god morgenlur :)

Sukk.. E har fortsatt ikke sovet lur, så da sovner han ca 1430 og da blir det til at
A: han sover bare en halvtime
Eller
B: han sover alt for lenge, og alt for sent.
Med begge to blir det en fæl kveld og natt.. kjenner lusa på gangen nå. :/

- på app'n -

Sukk.. E har fortsatt ikke sovet lur, så da sovner han ca 1430 og da blir det til at
A: han sover bare en halvtime
Eller
B: han sover alt for lenge, og alt for sent.
Med begge to blir det en fæl kveld og natt.. kjenner lusa på gangen nå. :/

- på app'n -
Kan du vekke han om det ser ut til at han sover for lenge?

:( her er hun kjempetrøtt, men har ikke sovet siden vi var å sjekket ut den nye G-max' en.prøver å sove, men vi har nådd overtrøttstadiet.

Kan du vekke han om det ser ut til at han sover for lenge?

:( her er hun kjempetrøtt, men har ikke sovet siden vi var å sjekket ut den nye G-max' en.prøver å sove, men vi har nådd overtrøttstadiet.

Nei, det hjelper ikke. Da går det under "sovet for lite" i stedet. Nå sitter han og synger og gjesper om hverandre. Raringen. :p

Back
Topp