Telefon fra UPS. De kommer for å levere pakke. Hva har jeg kjøpt som kommer levert med de??!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooo, spennende! *venter i spenning*Telefon fra UPS. De kommer for å levere pakke. Hva har jeg kjøpt som kommer levert med de??!
Haha. Han glemte å gi meg pakken. Skrev under også gikk han igjen. Haha. Jeg bare, halloooo? Skal jeg få pakken eller?Ooo, spennende! *venter i spenning*
Haha!! Er ikke så lett å huske på altHaha. Han glemte å gi meg pakken. Skrev under også gikk han igjen. Haha. Jeg bare, halloooo? Skal jeg få pakken eller?. Så ble han flau og ga den og løp.
Det var julekort og bordkalendere.
Jeg håper og tror den går knirkefritt.Og han sovnet... *trommevirvel* 14:30... Jaja, det blir spennende å se hvordan kvelden og natten blir...
Så deilig for både deg og lille da.I dag sov lille en dupp på 2timer!!! Helt i sjokk her jo! Så deilig for henne!
Og ja,var helt fantastisk å sove i morges, ble vekket klokka ti![]()
skjønner du synes det er fælt ja! Det går nok bedre etterhvert skal du se!1 t og 45 minutter i dag.uff, syns det er fælt, jeg.. selv om jeg vet at han bare er sinna fordi han ikke får sovne til puppen, og han vet at jeg er rett ved siden av ham... Det går vel lettere etter hvert, får man håpe...
- på app'n -
Det blir nok lettere etterhvert.1 t og 45 minutter i dag.uff, syns det er fælt, jeg.. selv om jeg vet at han bare er sinna fordi han ikke får sovne til puppen, og han vet at jeg er rett ved siden av ham... Det går vel lettere etter hvert, får man håpe...
- på app'n -
Det er iskaldt!!!Brrrr! Det er -6 ute, og jeg FRYSER.
Hvordan skal det bli når det blir -30? Grøss!
- på app'n -
Hvis hun er plaget hadde jeg gitt en paracet.Æsj, 3. Natten på rad A våkner og hylskriker. Hun er i storfint humør om dagen... Tenner er på vei. Kan det være derfor? Hun er uttøstelig. Kan jeg gi paracet? Vet jo ikke om det er rennene, men hun har det ikke bra ihvertfall...
Kun om natten hun er plaget av noe. Får se om jeg gir i natt om det er like ille.Hvis hun er plaget hadde jeg gitt en paracet.![]()
Håper hun får en bedre natt i natt!
- på app'n -
Ser du?! Det blir lettere og lettereMå bare skryte litt av den lille ugla mi!!
Fra han ble lagt i sengen og til han sovnet, tok det i dag... Hold dere fast! 15 minutter! Og når han sovna så mumla han fornøyd, han var ikke sinna over å måtte ligge i sin seng! Faktisk var han ikke sinna i dag, først lo han (mamma la ham ned hver gang han reiste seg - rasende festlig!), og så mumla han fornøyd.![]()
- på app'n -