Skravletråd

Telefon fra UPS. De kommer for å levere pakke. Hva har jeg kjøpt som kommer levert med de??!

Sent from my iPhone using BV Forum

Telefon fra UPS. De kommer for å levere pakke. Hva har jeg kjøpt som kommer levert med de??!

Ooo, spennende! *venter i spenning*

Haha. Han glemte å gi meg pakken. Skrev under også gikk han igjen. Haha. Jeg bare, halloooo? Skal jeg få pakken eller? :p. Så ble han flau og ga den og løp.

Det var julekort og bordkalendere. :)

Haha!! Er ikke så lett å huske på alt :P

Og han sovnet... *trommevirvel* 14:30... Jaja, det blir spennende å se hvordan kvelden og natten blir...

I dag sov lille en dupp på 2timer!!! Helt i sjokk her jo! Så deilig for henne! :)

Og ja,var helt fantastisk å sove i morges, ble vekket klokka ti :)

1 t og 45 minutter i dag. :( uff, syns det er fælt, jeg.. selv om jeg vet at han bare er sinna fordi han ikke får sovne til puppen, og han vet at jeg er rett ved siden av ham... Det går vel lettere etter hvert, får man håpe...

- på app'n -

1 t og 45 minutter i dag. :( uff, syns det er fælt, jeg.. selv om jeg vet at han bare er sinna fordi han ikke får sovne til puppen, og han vet at jeg er rett ved siden av ham... Det går vel lettere etter hvert, får man håpe...

- på app'n -
skjønner du synes det er fælt ja! Det går nok bedre etterhvert skal du se!

- på app'n -
Det blir nok lettere etterhvert. :) syns du er flink :)

Håper det. Stakkars lille ugla. :/
Jaja, får trøste meg med at om jeg syns denne lightversjonen er ille så er det ingen fare for at jeg tar en ferber. :p

- på app'n -

Brrrr! Det er -6 ute, og jeg FRYSER.
Hvordan skal det bli når det blir -30? Grøss!

- på app'n -

Æsj, 3. Natten på rad A våkner og hylskriker. Hun er i storfint humør om dagen... Tenner er på vei. Kan det være derfor? Hun er uttøstelig. Kan jeg gi paracet? Vet jo ikke om det er rennene, men hun har det ikke bra ihvertfall...

Æsj, 3. Natten på rad A våkner og hylskriker. Hun er i storfint humør om dagen... Tenner er på vei. Kan det være derfor? Hun er uttøstelig. Kan jeg gi paracet? Vet jo ikke om det er rennene, men hun har det ikke bra ihvertfall...

Hvis hun er plaget hadde jeg gitt en paracet. :)
Håper hun får en bedre natt i natt!

- på app'n -

Og der så jeg datoen i dag. 20.nov. det betyr at permisjonen min er over og jeg er på dag 2 av ferien. :/

- på app'n -

Må bare skryte litt av den lille ugla mi!!
Fra han ble lagt i sengen og til han sovnet, tok det i dag... Hold dere fast! 15 minutter! Og når han sovna så mumla han fornøyd, han var ikke sinna over å måtte ligge i sin seng! Faktisk var han ikke sinna i dag, først lo han (mamma la ham ned hver gang han reiste seg - rasende festlig!), og så mumla han fornøyd. :)

- på app'n -

Må bare skryte litt av den lille ugla mi!!
Fra han ble lagt i sengen og til han sovnet, tok det i dag... Hold dere fast! 15 minutter! Og når han sovna så mumla han fornøyd, han var ikke sinna over å måtte ligge i sin seng! Faktisk var han ikke sinna i dag, først lo han (mamma la ham ned hver gang han reiste seg - rasende festlig!), og så mumla han fornøyd. :)

- på app'n -
Ser du?! Det blir lettere og lettere ;) kjempeflink. :)

Back
Topp