Skravletråd

Flere som har opplevd at dere måtte slette appen og laste den ned på nytt nå? Har ikke klart å lest noe før helgen. Reply knappen var pluttselig borte. Så fikk ikke til å skrive noe. Ikke at jeg skriver så mye da :p :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Her oppfører den seg bare generelt sett ufint.. klikker, nekter å starte, feilmeldinger i hytt og dynevær.. hjalp ikke å innstallere på nytt heller. :/

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Ææh, -13 grader, spent på om jeg får Em til å sove i senga si i dag :/

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
13? Da skal jeg ikke klage så fælt over våre 10.
Lurer på hvor mildværet jeg leste om her om dagen har blitt av? Har det gått seg bort på veien?

Oh oh oh! Pakke fra fotoknudsen på vei til døren! Lurer på om det er alt eller bare koppene.. de ble sendt dagen før alt annet..

13? Da skal jeg ikke klage så fælt over våre 10.
Lurer på hvor mildværet jeg leste om her om dagen har blitt av? Har det gått seg bort på veien?

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Her har vi hatt +8 grader idag, så kanskje mildværet er på vei til dere nå ;)

Ett steg frem og to tilbake med den legginga.. 1 time i dag. Luringen har funnet ut at hvis han kaster smokken bak senga får han litt ekstra våkentid mens jeg leter etter den.
Eldstemann, derimot, sloknet på sofaen ca kl 4. Bar ham opp nå i sted. Han ba meg ta av sokkene, snudde rompa til og sov videre. Raringer! Nå er det strikketid!

Ett steg frem og to tilbake med den legginga.. 1 time i dag. Luringen har funnet ut at hvis han kaster smokken bak senga får han litt ekstra våkentid mens jeg leter etter den.
Eldstemann, derimot, sloknet på sofaen ca kl 4. Bar ham opp nå i sted. Han ba meg ta av sokkene, snudde rompa til og sov videre. Raringer! Nå er det strikketid!

Fyll opp sengen med smokker. Det blir nok bra til slutt. Hold ut! :)

Fryser når det er åtte grader jeg. Men vi får trøste oss med at våre kuldegrader er kaldere enn de som er lenger inn i landet..
Jeg fryser hele tiden jeg.. Våre kuldegrader er fryktelig kalde! Men nå skal det jo bli mildere igjen :)

God morgen! :) hva bringer denne fine dagen? Vi skal leie henger og kjøre bort søppel. Akkurat det man vil på en lørdag..

God morgen! :) hva bringer denne fine dagen? Vi skal leie henger og kjøre bort søppel. Akkurat det man vil på en lørdag..

Morn Morn!
Her har man sovet heller dårlig på usle 20cm. (begge unga i senga, ja.. nytter ikke med egne dyner, de skal jo ligge oppå meg. :p) gubben har tannverk og svigers kommer på besøk senere.. og så er det kaldt. ikke så mye regnbuer i dag!

Forresten, er det noen av dere som vet om man kan gå til tannlegevakta og bli henvist til sykehuset? Den må opereres ut, og når han var der kl 12 i går hadde legene dratt for dagen, så han fikk time på mandag.

Forresten, er det noen av dere som vet om man kan gå til tannlegevakta og bli henvist til sykehuset? Den må opereres ut, og når han var der kl 12 i går hadde legene dratt for dagen, så han fikk time på mandag.

Hvis det er akutt kan han gå til hvilken som helst tannlege og få refundert pengene tror jeg... Mener det var det min onkel gjorde, men han slo ut en tann da.

Hvis det er akutt kan han gå til hvilken som helst tannlege og få refundert pengene tror jeg... Mener det var det min onkel gjorde, men han slo ut en tann da.

Mhm, problemet er bare at det ikke går an å bare nappe den ut. Og de som klarer å operere den ut er ikke på jobb i helgene.. Mandag var "hastetime".. de tenker ikke over at det er to dager mellom, og nå funker ikke smertestillende for hester (det er omtrent det..) en gang..

Back
Topp