Skravletråd

Én dag? Åneidu, er jeg heldig er jeg ferdig om en uke! Vi har så mye klær og greier her at jeg blir helt tullete! Jeg fatter ikke hvordan jeg skal få orden i alle klærne, vi har ikke nok rom i huset. :confused:

- på app'n -
Vi hev en hel masse... Mye gikk i søppelet og endel gikk til gjenbruk (fretex eks) har en forkjærlighet for å spare på alt, men mannen er heldigvis en fornuftig skrue som fremprovoserer massiv opprydding i klesskapet i ny og ne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hev en hel masse... Mye gikk i søppelet og endel gikk til gjenbruk (fretex eks) har en forkjærlighet for å spare på alt, men mannen er heldigvis en fornuftig skrue som fremprovoserer massiv opprydding i klesskapet i ny og ne :)

Her er det omvendt; gubben hamstrer, jeg er litt mer fornuftig. Eller.. jeg har jo spart på alle klær etter A. Og det er en del :p

- på app'n -

Har jevnlig en gjennomgang som ender i hauger med klær til Fretex... Men likevel er det aldri plass til klærne. Ja til større klesskap!!!

Dagens store spørsmål: hvis du var en mascara som E har lekt med, hvor hadde du vært hen da? :confused:

- på app'n -

10mnd-kontroll vel overstått. Han er nå 9070gr og 76cm. Like lang som A var på sin 1års kontroll. :p

Og så sa hun at det kanskje var på tide å tenke på å avvenne ham puppen på kvelden og natta. Jeg er forsåvidt enig, han trenger den jo ikke. Så wish me luck, vi begynner i kveld! :D

- på app'n -

10mnd-kontroll vel overstått. Han er nå 9070gr og 76cm. Like lang som A var på sin 1års kontroll. :p

Og så sa hun at det kanskje var på tide å tenke på å avvenne ham puppen på kvelden og natta. Jeg er forsåvidt enig, han trenger den jo ikke. Så wish me luck, vi begynner i kveld! :D

- på app'n -
Så stor og fin da. :) lykke til med avvenning! Det skal gå som smurt :)

- på app'n -

Lykke til med avvenning, skal ta det her også snart, vente til lille blir frisk igjen først :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Ikke lenge man skal være borte fra forumet før man har mye å lese gjennom :p Lille er blitt sjuk igjen, håper det er siste gangen nå før jul! Lille har også begynt å gå rundt stuebordet nå.. Sukk, må vel bare innse at babyen min ikke er noen baby lenger..!
Hvordan går det med deres små? :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Back
Topp