Sto opp til et ekorn som danset på garasjetaket i dag. Ekorn er koselige, får alltid julestemning når jeg ser ekorn.
- på app'n -
- på app'n -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei så kjedeligDet går sakte men sikkert fremover. De som har gjort jobben er liksom ferdig, men det er masse småarbeid de ikke har giddet å gjøre. Stikkontakter som henger ut fra veggen, ledninger som bare henger i løse luften og komfyren står midt i stuen enda. Er så lei!!!
For å ikke snakke om alt som står i esker enda!
Wææh! Jeg hadde vært livredd :OBlir ikke helt ferdig med dette været jeg altså!! Nå er vi på hytta, og den ligger ved sjøen, nå blåser det sånn at sjøsprøyten står opp gjennom plankene på verandaen og bølgene slår inn gjennom rekkverket! Hjelpes min! Ikke er det full flo enda heller!
Så koselig. De er så søte.Sto opp til et ekorn som danset på garasjetaket i dag. Ekorn er koselige, får alltid julestemning når jeg ser ekorn.![]()
- på app'n -
Vi har også sol!Så koselig. De er så søte.idag våknet vi av solen(!!!)
Sent from my iPhone using BV Forum
Jippi her er også solen fremme og varmer opp stuaVi har også sol!rart, husket knapt hvordan den så ut
![]()
- på app'n -
Så flink!Må skryte litt av prinsen, han har sovet til halv ni hele ukatil og med nå når vi har sovnet en natt hos mormoren så sov han lenge
![]()
Så deiligMå skryte litt av prinsen, han har sovet til halv ni hele ukatil og med nå når vi har sovnet en natt hos mormoren så sov han lenge
![]()
Må skryte litt av prinsen, han har sovet til halv ni hele ukatil og med nå når vi har sovnet en natt hos mormoren så sov han lenge
![]()
Stilleleken ;-)Så stille alle er! Hva skjeer?) jada alt er mye gøyere enn å gjøre det en må...
Jeg haaater stilleleken ;PStilleleken ;-)
Nei, vi har akkurat kommet hjem fra besøk. Mini er lagt og jeg må fortsette å pakke ut av esker.
Vi har begynt på prosjekt "få orden i kaoset". Har et roterom oppe som skal ryddes fordi det skal pusses opp i vinter/til våren, og så skal gubben og minsten bytte rom.Så stille alle er! Hva skjeer?) jada alt er mye gøyere enn å gjøre det en må...
Åhåi! Ja rydding er alltid kaos. Hadde en slik dag sistsist uke vi, da var det garderoberommet som måtte letes frem under alle klærna... JeppjejeVi har begynt på prosjekt "få orden i kaoset". Har et roterom oppe som skal ryddes fordi det skal pusses opp i vinter/til våren, og så skal gubben og minsten bytte rom.![]()
Men det tar litt tid, bare sko og jakker er jo nok til å fylle et helt rom!
- på app'n -
Vi har hatt få orden i kaoset prosjekt i et år nå... Det er så kjedelig!!!Vi har begynt på prosjekt "få orden i kaoset". Har et roterom oppe som skal ryddes fordi det skal pusses opp i vinter/til våren, og så skal gubben og minsten bytte rom.![]()
Men det tar litt tid, bare sko og jakker er jo nok til å fylle et helt rom!
- på app'n -
Takk.Jeg haaater stilleleken ;P
Uff litt av en jobb dere har forran dere... Masse lykke til <3
Én dag? Åneidu, er jeg heldig er jeg ferdig om en uke! Vi har så mye klær og greier her at jeg blir helt tullete! Jeg fatter ikke hvordan jeg skal få orden i alle klærne, vi har ikke nok rom i huset.Åhåi! Ja rydding er alltid kaos. Hadde en slik dag sistsist uke vi, da var det garderoberommet som måtte letes frem under alle klærna... Jeppjeje