Skravletråd

Sto opp til et ekorn som danset på garasjetaket i dag. Ekorn er koselige, får alltid julestemning når jeg ser ekorn. :)

- på app'n -

Det går sakte men sikkert fremover. De som har gjort jobben er liksom ferdig, men det er masse småarbeid de ikke har giddet å gjøre. Stikkontakter som henger ut fra veggen, ledninger som bare henger i løse luften og komfyren står midt i stuen enda. Er så lei!!!

For å ikke snakke om alt som står i esker enda!
Nei så kjedelig :( kjempedumt at de gjør en dårlig jobb i tillegg til å bruke laaang tid! Helt forkastelig... Uff

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir ikke helt ferdig med dette været jeg altså!! Nå er vi på hytta, og den ligger ved sjøen, nå blåser det sånn at sjøsprøyten står opp gjennom plankene på verandaen og bølgene slår inn gjennom rekkverket! Hjelpes min! Ikke er det full flo enda heller!
Wææh! Jeg hadde vært livredd :O

Må skryte litt av prinsen, han har sovet til halv ni hele uka:):) til og med nå når vi har sovnet en natt hos mormoren så sov han lenge:):)

Så stille alle er! Hva skjeer? :)) jada alt er mye gøyere enn å gjøre det en må...

Så stille alle er! Hva skjeer? :)) jada alt er mye gøyere enn å gjøre det en må...

Stilleleken ;-)

Nei, vi har akkurat kommet hjem fra besøk. Mini er lagt og jeg må fortsette å pakke ut av esker. :(

Stilleleken ;-)

Nei, vi har akkurat kommet hjem fra besøk. Mini er lagt og jeg må fortsette å pakke ut av esker. :(

Jeg haaater stilleleken ;P
Uff litt av en jobb dere har forran dere... Masse lykke til <3 :)

Vi har begynt på prosjekt "få orden i kaoset". Har et roterom oppe som skal ryddes fordi det skal pusses opp i vinter/til våren, og så skal gubben og minsten bytte rom. :o
Men det tar litt tid, bare sko og jakker er jo nok til å fylle et helt rom!

- på app'n -

Vi har begynt på prosjekt "få orden i kaoset". Har et roterom oppe som skal ryddes fordi det skal pusses opp i vinter/til våren, og så skal gubben og minsten bytte rom. :o

- på app'n -
Åhåi! Ja rydding er alltid kaos. Hadde en slik dag sistsist uke vi, da var det garderoberommet som måtte letes frem under alle klærna... Jeppjeje

- på app'n -
Vi har hatt få orden i kaoset prosjekt i et år nå... Det er så kjedelig!!!

Jeg haaater stilleleken ;P
Uff litt av en jobb dere har forran dere... Masse lykke til <3 :)

Takk. :)
Det er støv og drit og boss (søppel) over alt. Føler liksom vi ikke kommer noen vei. Årh, blir så irritert. Er det så vanskelig å støvsuge etter seg når man har lagt nytt gulv og absolutt må sage inne? Tydeligvis.

Vi er på ferie i Trondheim, så får ikke titta innom så ofte... Har vært på flere koselige besøk i dag :) nå har vi kommet til svigers hvor vi skal bo noen dager...

Åhåi! Ja rydding er alltid kaos. Hadde en slik dag sistsist uke vi, da var det garderoberommet som måtte letes frem under alle klærna... Jeppjeje

Én dag? Åneidu, er jeg heldig er jeg ferdig om en uke! Vi har så mye klær og greier her at jeg blir helt tullete! Jeg fatter ikke hvordan jeg skal få orden i alle klærne, vi har ikke nok rom i huset. :confused:

- på app'n -

Her er jeg potte tett og sover så snart ungene er i seng.. våken for øyeblikket i påvente av at ibuxeffekten skal slå inn!

Back
Topp