Skravletråd

Kan noen vennligst gi meg et spark bak? I dag må jeg bake brød, vaske kjøkken, støvsuge (det er sandkasse i gangen siden storebror drar med seg fra bhg) og vaske klær. Har satt på en bleievask, men der stoppet det seg.. kanskje det hjelper med litt frokost?

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Kick in the butt.

Æsj, må komme i gang jeg og. Snart skal vi på 6 mnd kontroll. Så skal vi i bursdag til pappa. Må vaske enda mer klær, pakke, vaske hus, levere hund på kennel. Såååå reiser vi. Skal bli deilig!
 
Idag trodde jeg det brant eller noe. Ble vekket av at sambo dyttet ( omtrent ristet) meg. Jeg hoppet i sengen og spurte hva i h... Det var. Klokken var bare halv seks.
" kan du ta A bort her så jeg kan susse litt på henne før jeg må stå opp, hun er så fin"
Haha ❤
 
Idag trodde jeg det brant eller noe. Ble vekket av at sambo dyttet ( omtrent ristet) meg. Jeg hoppet i sengen og spurte hva i h... Det var. Klokken var bare halv seks.
" kan du ta A bort her så jeg kan susse litt på henne før jeg må stå opp, hun er så fin"
Haha ❤
Haha! Hyggelig måte å bli vekket på!

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Frokost hjalp dårlig.. ble sittende og se fødeavdelingen (så dere det? Foreldrene til hu ene sto jo og glante rett inn i hennes "ladyparts" for å se etter ungen! Sære mennesker!), så ble det fjaseboka... Og, ja, her sitter man enda.. herregud, alt for å slippe husarbeid! :p

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Frokost hjalp dårlig.. ble sittende og se fødeavdelingen (så dere det? Foreldrene til hu ene sto jo og glante rett inn i hennes "ladyparts" for å se etter ungen! Sære mennesker!), så ble det fjaseboka... Og, ja, her sitter man enda.. herregud, alt for å slippe husarbeid! :p

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Ja, så det. ÅHG, enkelte mennesker.Hvem vil liksom se en kid komme ut av sin egen kid... Spesielt spør du meg.

Sitter og her og glor. Må snart på badet og få på meg ansiktsmalingen før vi skal ut døren... Husarbeid? Det tar vi senere...
 
Frokost hjalp dårlig.. ble sittende og se fødeavdelingen (så dere det? Foreldrene til hu ene sto jo og glante rett inn i hennes "ladyparts" for å se etter ungen! Sære mennesker!), så ble det fjaseboka... Og, ja, her sitter man enda.. herregud, alt for å slippe husarbeid! :p

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
jeg er på klesvask nummer to, hvis du hiver deg rundt kanskje du tar meg igjen. ;)
Vi burde ha husarbeid/gjøremål konkurranse :p jeg har masse jeg må gjøre i dag, men akkurat nå ligger jeg på gulvet og surrer sammen med lille :)
 
jeg er på klesvask nummer to, hvis du hiver deg rundt kanskje du tar meg igjen. ;)
Vi burde ha husarbeid/gjøremål konkurranse :p jeg har masse jeg må gjøre i dag, men akkurat nå ligger jeg på gulvet og surrer sammen med lille :)
Glimrende idé! Selv den appen min klarer ikke lengre å holde på motivasjonen, men hvis man slenger på ordet "konkurranse" - genious!

Kom i mål med kjøkken og brøddeig (i dag variert med bananer i stedet for gulrøtter - viktig med litt spenning i hverdagen), og har attpåtil skrubbet litt på badet og flyttet den ene vogna ut i garasjen. Nå er vel bleievasken klar, så da venter vask nr 2. Sola har forlatt oss i dag, så får ikke tatt flere. :( jeg trenger tørketrommel!
Støvsugeren får vente til bølla våkner. For første gang på gudene vet hvor lenge har han sover mer enn 30min, da har ikke jeg tenkt å vekke ham.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Glimrende idé! Selv den appen min klarer ikke lengre å holde på motivasjonen, men hvis man slenger på ordet "konkurranse" - genious!

Kom i mål med kjøkken og brøddeig (i dag variert med bananer i stedet for gulrøtter - viktig med litt spenning i hverdagen), og har attpåtil skrubbet litt på badet og flyttet den ene vogna ut i garasjen. Nå er vel bleievasken klar, så da venter vask nr 2. Sola har forlatt oss i dag, så får ikke tatt flere. :( jeg trenger tørketrommel!
Støvsugeren får vente til bølla våkner. For første gang på gudene vet hvor lenge har han sover mer enn 30min, da har ikke jeg tenkt å vekke ham.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
konkurranse er liksom det beste ordet for å få fart på ting har jeg erfart :p tror nok du leder nå altså, har ikke kommet så mye lenger jeg... Eller, har lurt i lille litt søtpotet og nå er det melk som står på menyen... Skal ut å handle etterpå, må kjøpe en pussekloss (?!) .. Skal pusse og vaske karmene rundt dørene i gangen slik at de kan males hvite (er bare seks dører!)...
 
Skjønner godt du ikke vil vekke han da ja! Håper å få lille til å sove så jeg kan pusse og vaske :)
 
Åfan, e dokkar kommet så langt?!?!

Sleng deg på, så tar du i hvert fall meg snart igjen! Bøllefrøet våknet (2 timer - fantastisk! 1 time og 50 minutter mer enn i går!) og nå sitter vi her og tar livet med ro igjen. :p
 
Tror ikke det blir mye igjen taing. Hehe. Skal på hs om en halvtime. Så bake kake og i bursdagsbesøk. Jaja, har nå vasket en maskin idag. Ikke at jeg måtte gjøre så mye for det da. Hihi
 
Sleng deg på, så tar du i hvert fall meg snart igjen! Bøllefrøet våknet (2 timer - fantastisk! 1 time og 50 minutter mer enn i går!) og nå sitter vi her og tar livet med ro igjen. :p
Så deilig at han fikk sove så lenge da. :) her gidder vi aldri sove mer enn en halvtime
 
Puh, mista litt piffen her! Slitsomt å handle med lille på hofta! Satser på at litt lunsj hjelper nå!
Fått gjort unna handling da, trommel nummer to går nå! Skal hive på en maskin til når jeg har spist! Ellers ser jeg at pussig og vasking av dørkarmer utgår, må få rydda bad og kjøkken og lage middag før jeg skal vekke fruen.. Lille sover nå da :)
 
Da var kaken ferdig og kuttet opp taco til 15 stk. Lille sov heldigvis halvtimen sin mens jeg kuttet opp. Pakking får taes i kveld/ imorgen.
 
Da var kaken ferdig og kuttet opp taco til 15 stk. Lille sov heldigvis halvtimen sin mens jeg kuttet opp. Pakking får taes i kveld/ imorgen.
flinkis!
Jeg har fått rydda badet, satt på en vask til, satt på oppvaskmaskina, lagt sammen klær,rydda rommet til lille,starta på middagen og gått tur for å få lille til å sove! Etter middag blir det sofaen altså!
 
Flinkinger! :D

Her har jeg nå hengt opp to maskiner, bakt brødene, bakt muffins (hihi), begynt å ta bilder av det som skal selges og ryddet litt her og der. Og så er minsten lagt igjen, da.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Begynte å legge store planer for morgendagen under middagen da, tenkte å bake, rydde litt mer og kanskje dra i svømmehallen... Helt til fruen sa "eh, du husker at lillen skal til Manuellterapi i morgen ja?" ups, det hadde jeg glemt.. Litt over en time kjøring hver vei, så blir nok ikke gjort så mye i morgen da!
 
Flinke dere er. Nå har vi kommet hjem og lille er lagt. Var kjempe overtrøtt, men nå sover hun som en stein. Bare å hive seg rundt å begynne å pakke og rydde
 
Back
Topp