Skravletråd

Det hadde de.. Kanskje er det en måte å få frem de nye skuespillerne?
Eller en måte å dempe publikums forventninger, slik at man i stedet blir positivt overrasket?
De har i hvert fall fått mye gratis pr!

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Neeeei!!! Jeg klarte endelig en level på Candy Crush som jeg har stått fast på i månedsvis - og tror du fader ikke det hersens spillet klikka og ikke registrerte det allikevel! :(
På'an igjen.. sukk..

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Neeeei!!! Jeg klarte endelig en level på Candy Crush som jeg har stått fast på i månedsvis - og tror du fader ikke det hersens spillet klikka og ikke registrerte det allikevel! :(
På'an igjen.. sukk..

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app


Hehe, må le litt,sorry...men det va jo drit da:/
 
Fy søren, D har ikke sovet siden kl 13 idag,såå sliten nå.. Måtte legge han kl 18. Å da skulle sefølgelig han bare skrike (men ingen tårer) garantert overtrøtt,meeen, endelig sover han..
 
Neeeei!!! Jeg klarte endelig en level på Candy Crush som jeg har stått fast på i månedsvis - og tror du fader ikke det hersens spillet klikka og ikke registrerte det allikevel! :(
På'an igjen.. sukk..

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
nei!! Så kjipt!!!!
 
Neeeei!!! Jeg klarte endelig en level på Candy Crush som jeg har stått fast på i månedsvis - og tror du fader ikke det hersens spillet klikka og ikke registrerte det allikevel! :(
På'an igjen.. sukk..

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Åhååhåå den følelsen...
 
Bah, kommode til besvær! Vi kjøpte en kommode til å ha i gangen i dag, og siden den var flatpakket var det plass når vi la ned sete bak. Så hele familien dro av sted.. Når vi hadde betalt og sto og venta ved lageret skulle vi legge ned det ene sete... Det gikk ikke!! For det er montert et nett mellom baksetet og bagasjerommet og det er festet bak alle tre setene... Takk og pris for at vi hadde med vogna! Så da måtte lille og jeg gå hjem, tok i underkant av en time! Bra trim,men hadde liksom gjort unna trimmen tidligere i dag, gikk nesten en times tur da også... Jaja :) nå må vi bare få ut det gamle skapet som står der, og sette inn kommoden :)
 
Bah, kommode til besvær! Vi kjøpte en kommode til å ha i gangen i dag, og siden den var flatpakket var det plass når vi la ned sete bak. Så hele familien dro av sted.. Når vi hadde betalt og sto og venta ved lageret skulle vi legge ned det ene sete... Det gikk ikke!! For det er montert et nett mellom baksetet og bagasjerommet og det er festet bak alle tre setene... Takk og pris for at vi hadde med vogna! Så da måtte lille og jeg gå hjem, tok i underkant av en time! Bra trim,men hadde liksom gjort unna trimmen tidligere i dag, gikk nesten en times tur da også... Jaja :) nå må vi bare få ut det gamle skapet som står der, og sette inn kommoden :)
Da kan du stryke trening i morgen.:D
Flinka!

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Blir tullete av meg selv - finner absolutt ikke ut hva jeg vil bli når jeg blir stor... Gubben påstår at "noe innen omsorg" eller lærer hadde passet bra, men jeg vet ikke.. på interessetesten på nav.no fikk jeg forskning/laboratorie på topp. Biolog høres litt spennende ut.. biologilærer eller noe lignende, kanskje? Vanskelig, det der. Det skulle stått under foten når man ble født hvilket yrke man skulle ha.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Bah, kommode til besvær! Vi kjøpte en kommode til å ha i gangen i dag, og siden den var flatpakket var det plass når vi la ned sete bak. Så hele familien dro av sted.. Når vi hadde betalt og sto og venta ved lageret skulle vi legge ned det ene sete... Det gikk ikke!! For det er montert et nett mellom baksetet og bagasjerommet og det er festet bak alle tre setene... Takk og pris for at vi hadde med vogna! Så da måtte lille og jeg gå hjem, tok i underkant av en time! Bra trim,men hadde liksom gjort unna trimmen tidligere i dag, gikk nesten en times tur da også... Jaja :) nå må vi bare få ut det gamle skapet som står der, og sette inn kommoden :)
Så flink du er :) jeg hadde sikkert blitt dritsur :p
 
Blir tullete av meg selv - finner absolutt ikke ut hva jeg vil bli når jeg blir stor... Gubben påstår at "noe innen omsorg" eller lærer hadde passet bra, men jeg vet ikke.. på interessetesten på nav.no fikk jeg forskning/laboratorie på topp. Biolog høres litt spennende ut.. biologilærer eller noe lignende, kanskje? Vanskelig, det der. Det skulle stått under foten når man ble født hvilket yrke man skulle ha.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Du er ikke den eneste. Det er så vanskelig. Er utdannet innen økonomi/markedsføring, men jobber i BHG... Ville bli frisør/makeup artist før.... Nei, det er ikke godt å vite.
 
Du er ikke den eneste. Det er så vanskelig. Er utdannet innen økonomi/markedsføring, men jobber i BHG... Ville bli frisør/makeup artist før.... Nei, det er ikke godt å vite.
Egentlig litt godt å høre at det ikke bare er meg. Jeg fatter ikke hvorfor man skal måtte bestemme yrke allerede som 16åring. Jeg jobber også i bhg, og det er jo ikke i nærheten av den linja jeg tok på vgs. Totalt bortkastede år..

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Egentlig litt godt å høre at det ikke bare er meg. Jeg fatter ikke hvorfor man skal måtte bestemme yrke allerede som 16åring. Jeg jobber også i bhg, og det er jo ikke i nærheten av den linja jeg tok på vgs. Totalt bortkastede år..

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Enig. Og som 16 åring følger man gjerne barr strømmen. Og så sitter vi her da, 10 år etter som like store spørsmålstegn...
 
Enig. Og som 16 åring følger man gjerne barr strømmen. Og så sitter vi her da, 10 år etter som like store spørsmålstegn...
Nemlig! Jeg hadde egentlig tenkt å ta mekanisk eller elektro, men valgte som jeg gjorde pga det var dit venninne mine skulle (annen skole). Og i dag kunne jeg godt tenkt meg å jobbet med elektro, men får nok ikke til å begynne helt på nytt med vgs.. håpløst.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Nemlig! Jeg hadde egentlig tenkt å ta mekanisk eller elektro, men valgte som jeg gjorde pga det var dit venninne mine skulle (annen skole). Og i dag kunne jeg godt tenkt meg å jobbet med elektro, men får nok ikke til å begynne helt på nytt med vgs.. håpløst.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Ja, det er det det er, håpløst! Nei, vi får bruke resten av permisjonen i tenkeboksen. Men det gidder jeg ikke, blir gal av og tenke på det.
 
Uff valgets kvaler... Like kjedelig hver gang! Masse lykke til :) og drit i hva andre sier, gå for magefølelsen! Kjenner ei som tok ny utdanning da hu var 46 (sykepleier) og et av mine familiemedlem holder på ennå godt oppi 30-åra. I klassen min er nok snittet på elevene ca 29år - så dere har good tid, maange i samme bås som dere :)
 
Jeg har så fryktelig dilla på denne sangen, om igjen og om igjen... Lalala lalla . Duduru i know you want it, take a lalaaaaaaa . Nanananana dururu nanananana lalla durudurudurududu barababbababa pling da ratta da da pling bananananana pling babababaa pling (1, 2, 3, 4, 1, 2, 3 pling)
Den heter egentlig Blurred Lines ...
 
Jeg er utdannet hjelpepleier, men har jobbet med det i 10 år nå, og har flyttet en time vekk i fra arbeidsplassen min, så har ikk lyst tilbake. Mail finne meg en jobb nærmere, og vil ikke jobbe på sykehjem mer:/
 
Kan noen vennligst gi meg et spark bak? I dag må jeg bake brød, vaske kjøkken, støvsuge (det er sandkasse i gangen siden storebror drar med seg fra bhg) og vaske klær. Har satt på en bleievask, men der stoppet det seg.. kanskje det hjelper med litt frokost?

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Back
Topp