Skravletråd

Skravletråder er kjekke til små ting man ikke syns trenger en hel egen tråd! :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Og da benytter jeg anledningen til å si;

GAH!!! Begynte legging av mininøtte klokka 7, for da var han trøtt. Gjett hvem som sitter på fanget mitt og hikker? Sooov, baby, sooov!

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Nøtte nå nærmer det seg kaffedate!
 
Og da benytter jeg anledningen til å si;

GAH!!! Begynte legging av mininøtte klokka 7, for da var han trøtt. Gjett hvem som sitter på fanget mitt og hikker? Sooov, baby, sooov!

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Sover han nååååå? :) håper det. Her er vi på miniferie og lille har ikke lagt seg før halv ti i tre dager. Håper vi klarer å karre oss tilbake igjen til legging kl 19 når vi kommer hjem igjen.
 
Sover han nååååå? :) håper det. Her er vi på miniferie og lille har ikke lagt seg før halv ti i tre dager. Håper vi klarer å karre oss tilbake igjen til legging kl 19 når vi kommer hjem igjen.
Han sovna søren meg RETT etter jeg trykka på "submit" her! Sku ha klagd tidligere! :D

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Tjaa ikke før uti september, men det er da snart! Kongsberg passer det tro?
Kongsberg er finfint, vettu. Bare si i fra når det blir, ellers går det i glemmeboka. Jeg har hukommelse som en gullfisk for tiden. :p

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Hmm, jeg har lyst på en vogn som kan stå på hytten (ulent terreng) og brukes til sovevogn i BHG når den tid kommer. Noen anbefalinger? Har bugaboo cameleon her hjemme. En utmerket byvogn. :)
 
Hihi, dere vet de vitsene om svensken, nordmannen og engelskmannen?

Jeg har en av de i levende live uttafor! :D de bytter taket til naboen. :p trodde ikke mine egne ører når jeg hørte alle snakke. :p

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
And so it begins... Den lille bølla knuste skjermen på taletuten min. :(
Har lappet stakkaren sammen med teip.. ordentlig irriterende...

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Back
Topp