Skravletråd

Bebisen min vokser for fort! I dag sto han alene og holdt seg i bordet! :confused:

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Hæ?? Nei og nei, du har rett! Det går ALT for fort.
Men flinke lille hos deg da! Her ligger vi fremdeles på gulvet.. ruller litt rundt og spiser på tåen sin :)
 
Jeg holdt på å falle i bakken. Gutten krabber jo ikke en gang, og så plutselig står han selv? Nei nei nei, han må være baby litt lengre!

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Det forstår jeg godt.
De to andre har vært mye tidligere ute med å rulle og åle seg fremover, og jeg har vært veldig stolt over de. Men at lille ikke gjør det synes jeg faktisk er mer enn ok. Vil beholde babyen min litt lenger, for det blir ikke flere barn her i huset...
 
Så flink da! De vokser alt for fort disse små. Her prøver vi for harde livet å knekke krypekoden...
 
Min og bare ligger på gulvet og ruller til magen, løfter seg opp på armene bare, men er bare at han strekker seg og så legger han seg ned igjen
 
Hmm.. Hadde fått inntrykk at det ble ho fra gilmore girls og han i vampyrdagoboken jeg!:-/ han kunne absolutt spilt rollen. Litt skuffet over disse to:-/
 
Hmm.. Hadde fått inntrykk at det ble ho fra gilmore girls og han i vampyrdagoboken jeg!:-/ han kunne absolutt spilt rollen. Litt skuffet over disse to:-/
Ååh Hun i gilmore hadde passa perfekt!
 
Hmm.. Hadde fått inntrykk at det ble ho fra gilmore girls og han i vampyrdagoboken jeg!:-/ han kunne absolutt spilt rollen. Litt skuffet over disse to:-/
Det var vel egentlig det de fleste regnet med. De passer jo perfekt!
Men det er vel ikke første gang de velger ukjente navn til filmatisering av populære bøker?

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Det var vel egentlig det de fleste regnet med. De passer jo perfekt!
Men det er vel ikke første gang de velger ukjente navn til filmatisering av populære bøker?

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Nei, den filmen blir jo sett uansett hvilke skuespillere de har, så hvorfor bruke millioner på superkjente navn?:p
 
Back
Topp