Skravletråd

Ultralyd om en time. Gruer meg så hinsides! Håper Bolla har vokst skikkelig, og at jeg bare har feilregnet på befruktning...
Lykke til!
Krysser fingrene for deg!
 
Tusen tusen takk alle sammen! <3

Bolla har vokst fra 2mm til 2.7mm, men viktigst av alt: vi så hjerteslag! OG jeg har utviklet en morkake! :p Skal ta HCG-prøver nå og på mandag for å se at alt stiger som det skal, for jeg ble satt tilbake fra 6+2 til 5+5 :)
 
Tusen tusen takk alle sammen! <3

Bolla har vokst fra 2mm til 2.7mm, men viktigst av alt: vi så hjerteslag! OG jeg har utviklet en morkake! :p Skal ta HCG-prøver nå og på mandag for å se at alt stiger som det skal, for jeg ble satt tilbake fra 6+2 til 5+5 :)
Gratulerer!
Så herlig å se hjertet som slår :)
 
Tusen tusen takk alle sammen! <3

Bolla har vokst fra 2mm til 2.7mm, men viktigst av alt: vi så hjerteslag! OG jeg har utviklet en morkake! :p Skal ta HCG-prøver nå og på mandag for å se at alt stiger som det skal, for jeg ble satt tilbake fra 6+2 til 5+5 :)
Så herlig :D Gratulerer :D
 
Så herlig å se ett lite bankende hjerte da :)


Vi har vært å handla og gikk forbi Barnas Hus, eller vi gikk innom. Bare for å se :) min kjære driv allerede å planlegger hvordan vi skal få plass til stellebord inne på vårt mikroskopiske bad :) fant ett som ikke var så himla stort.

Fikk kjøpt fotballsko til guttene, så nå er det bare å vente på at 1,5 m snø ska tine bort.
 
Så herlig å se ett lite bankende hjerte da :)


Vi har vært å handla og gikk forbi Barnas Hus, eller vi gikk innom. Bare for å se :) min kjære driv allerede å planlegger hvordan vi skal få plass til stellebord inne på vårt mikroskopiske bad :) fant ett som ikke var så himla stort.

Fikk kjøpt fotballsko til guttene, så nå er det bare å vente på at 1,5 m snø ska tine bort.
ååå så gøy :D Gleder meg til å begynne å handle noe :) Var rundt å handla selv i dag, og måtte innom å se på det søte babytøyet <3
 
Så godt å høre at det jikk bra på ul;) gratulere;) og til dg som har kasta opp, heldig, da veit du det er noe liv ;)
 
Hva jør dere i kveld da jenter?? Her slites det sofa og venter på idol;)
 
Føler meg ikke gravid i dag... *skeptisk*
Det kan vell variere fra dag til dag hvor mye symptomer man har uten at det betyr at noe er galt :) Kanskje du føler deg veldig gravid igjen i morgen:)
 
Lite skravling her i helgene :p Skulle jo tro det var da det var mest aktivitet her? ;)

Her har helgen gått med til å besøke svigers, og i går var vi i prinsessebursdag til verdens fineste treåring :) Merker det godt i ryggen nå at jeg har vært mye i aktivitet (jeg har en muskel/leddsykdom, så jeg kjenner liksom sånne ting veldig godt), så her skal jeg bare ligge rett ut og ruge hele dagen :p

Hva med dere?
 
Vi har besøk i helgen, så nå skal jeg snart stå opp og ta meg av gjestene :p Må bare ligge litt til, så jeg er sikker på at kvalmen jeg våknet med er borte!
 
Ja lite skravling her :) føler også at jeg skrive mye her:):) heheh:):) vi hat hatt rolig helg :) med avslapping:) i dag skal vi se på Største frøkena mi som skal spille fotballcup:):) men først skal jeg ta med deg lisje Piå å går en laaaaang tur:):)
 
Ja lite skravling her :) føler også at jeg skrive mye her:):) heheh:):) vi hat hatt rolig helg :) med avslapping:) i dag skal vi se på Største frøkena mi som skal spille fotballcup:):) men først skal jeg ta med deg lisje Piå å går en laaaaang tur:):)
Hørtes deilig ut med en lang tur :D Synd det er høstvær her, så frister ikke så veldig å ut :p
 
Her er det grått og kaldt, men heldigvis ikke nedbør :)
 
Blåser og regner her :(
 
Back
Topp