Skravletråd

Da var det blitt helg her i huse og:):) no skal det avsluttet, deillig:) mamman min har banket knekkebrød til meg:) så det skal jeg koooose meg med:):)

Hørtes godt ut, kanksje jeg må lage meg noe til kvelds jeg også :)
 
Ja rart hvor sulten man blir:):)! Hr ikke ordnet meg enda da, ser helstrøm om må si jeg er sjokket!!!!
 
Nam nam:):) huff har et mål om ikje gå opp så mye dette svangerskapet så må vel bare holde meg hard:):)
 
hehe, ja det var det :p på lørdag ;)
 
Jeg er så suuuulten!! Er det vanlig? :p
 
Ja det er vel vanlig:) merker det selv jeg at jeg er suuuuper sulten, spesielt på kvelden:):)
 
Må bare si HURRA jeg er 5 uker i dag, sakte men sikkert går tiden mot de magiske 12 ukene :)
I dag er det først jobb til halv 4 så hjem å hente guttungen og lage middag til mannen kommer hjem etter kl 6.
Og så skal vi se Idol ;)
 
Ååå gratulere:) 5 uker e bra:):) idol ser jeg og:):) det er så kjekt:) her er det kun jeg og lisje frøkena som er hjemme. Så blir bare jeg som skal se idol i dag:) største piå mi er hos Pappan:) og mannen på sjøen på jobb:/
 
Ultralyd om en time. Gruer meg så hinsides! Håper Bolla har vokst skikkelig, og at jeg bare har feilregnet på befruktning...
 
krysser fingrene for deg :)
 
Fri i dag, regningene er betalt og om ikke lenge skal vi dra til byen for å handle. Begge gutta trenger fotballsko til serien starter i midten av mai (tenkte å innom XXL for å se om de hadde noe på tilbud) og vi må ha påfyll av mat.
 
Back
Topp