Skravletråd

Da var jeg hjemme og i seng. Håper det blir siste vakta på en stund, for nå er jeg kjempesliten og magen er skikkelig oppblåst og øm og steinhard nederst. Au :(
 
Jeg sniker fra ov 13. Der er det ikke mye til skravling, og jeg føler jeg oppdaterer forgjeves!
jeg bare gratulere dere alle desember damer! Regner med at dere forstår like lite som meg ;)
 
Mannen vil ikke kjøre ut og kjøpe pizza til middag, som er det eneste jeg har hatt lyst på de siste seks timene, og nå er jeg så fornærma og lei meg og irritert at jeg sitter i sofaen og smågriner, og så griner jeg og irriterer meg over at jeg ikke har kontroll på følelsene, så alt er bare teit :p

Noen som vil sende meg en pizza originale med oliven og pepperoni? :D

HVA???!! Ville han ikke det???!! En ting kommer han til å lære seg de neste månedene, og det er at hvis det er noe du har lyst på, så får han bare fikse det! Sånn blir det når man bor i samme hus som en gravid!!! ;)
 
HVA???!! Ville han ikke det???!! En ting kommer han til å lære seg de neste månedene, og det er at hvis det er noe du har lyst på, så får han bare fikse det! Sånn blir det når man bor i samme hus som en gravid!!! ;)

Det var det jeg også synes! ;) Vi får se om han har lært nå da, har bedt ham ta med melon på vei hjem - plutselig klarer jeg ikke tanken på annet enn melon :p
 
Gahh... nå har jeg sittet alt for lenge å kikket her inne :p rett før jeg går i taket, har jo ting som skulle vært gjort :p
 
Jepp, også hadde jeg planer om å få det unnagjort til puls begynner i dag kvart på åtte :O handler om kirurgi på nyfødt/baby i magen.. spennende ;)
 
Sitter og venter hos tannlegen nå og er sååå nervøs!! :/
 
Sitter og venter hos tannlegen nå og er sååå nervøs!! :/

Jeg var hos tannlegen på fredag og han sa at vi skulle utsette alle behandlinger osv til etter fødselen.
Hadde noe med at bedøvelsene de bruker kan sette i gang fødsel visst. Hva er det du skal? Bare kontroll?
 
Tilbud på barnas hus i morgen fra kl 18.00 og utover.
Så da skal jeg være førstemann og kjøpe bilstol.
Litt tidlig kanskje, men satser på at alt skal gå bra :)
 
Tilbud på barnas hus i morgen fra kl 18.00 og utover.
Så da skal jeg være førstemann og kjøpe bilstol.
Litt tidlig kanskje, men satser på at alt skal gå bra :)

Så spennende, jeg har alltid tenkt at jeg kan jo handle ting på januarsalget, men med termin i desember så må jeg jo eventuelt vente :p hehe, det var den planen...
 
Jeg var hos tannlegen på fredag og han sa at vi skulle utsette alle behandlinger osv til etter fødselen.
Hadde noe med at bedøvelsene de bruker kan sette i gang fødsel visst. Hva er det du skal? Bare kontroll?

Jeg har veldig store tannskader på grunn av munntørrhet etter medisinbruk. Tannlegen vet at jeg er gravid, og bruker en ny type bedøvelse som e helt trygg å bruke under svangerskap :) Rotfyllingene utsetter vi da ;)
 
Tilbud på barnas hus i morgen fra kl 18.00 og utover.
Så da skal jeg være førstemann og kjøpe bilstol.
Litt tidlig kanskje, men satser på at alt skal gå bra :)

Oh, hva slags tilbud? :D
 
Oh, hva slags tilbud? :D

Onsdag 10. april kl 18.00 er det klart for årets Babykveld! Denne kvelden får du bilstoler, vogner, utstyr og klær til priser du sjelden har sett maken til!
Tilbudene vil være begrenset i antall, så det vil være førstemann til mølla!
Tilbudsannonse kommer straks!
Dette står det på barnashus sin hjemmeside, kommer nok snart bilder også av hva det er, jeg fikk mail i dag så har sett ett utkast :)
 
Nå forsøker jeg bare å finne mulige distraksjoner frem til fredag 09:30, noen som har forslag? :p I dag er grei frem til 17:00, etter det og i morgen har jeg ingen ide om hvordan jeg skal klare å la vær å bekymre meg.
 
Idag blir det badeland med guttungen og to av mine venninner :) Blir deilig!
 
Back
Topp