Skravletråd

Oj, jeg så ikke den episoden, husker ikke hva jeg dreiv på med... Men tør du se på sånt nå? Jeg merker at det knyter seg bare jeg tenker på det!

Jeg har ikke noe i mot blod og sånn, men ja det var litt ekstra rart å se det på en tre dager gammen baby. Ble rørt av episoden, veldig interessant.. så om du tør se litt sterke bilder så er den absolutt å anbefale! du finner den på nett-tv ;)
 
Sliiiiten, og enda er det 1,5 time igjen av vakta mi.. Det blir vel sofan i kveld som vanlig. Har heldigvis bare i morgen igjen så er jeg ferdig for uka.
 
Litt pinlig spørsmål men må bare spørre hehe :)
Noen av dere andre som har vondt i rumpa? Ikke midt i rumpa men på skinka på begge sider. Leste litt om dette på nettet og kom frem til bekkenlåsning. Er ikke det litt vel tidlig? Om nettene så stråler det nedover i bena akkurat som vokse smerter. Må nesten riste litt på hodet av meg selv :p
 
Litt pinlig spørsmål men må bare spørre hehe :)
Noen av dere andre som har vondt i rumpa? Ikke midt i rumpa men på skinka på begge sider. Leste litt om dette på nettet og kom frem til bekkenlåsning. Er ikke det litt vel tidlig? Om nettene så stråler det nedover i bena akkurat som vokse smerter. Må nesten riste litt på hodet av meg selv :p

Jeg har hatt det den siste uka :)
 
Litt pinlig spørsmål men må bare spørre hehe :)
Noen av dere andre som har vondt i rumpa? Ikke midt i rumpa men på skinka på begge sider. Leste litt om dette på nettet og kom frem til bekkenlåsning. Er ikke det litt vel tidlig? Om nettene så stråler det nedover i bena akkurat som vokse smerter. Må nesten riste litt på hodet av meg selv :p

Jeg kan ikke svare på det med bekkenløsning, men jeg husker at forrige svangerskap så hadde jeg noen slags voksesmerter i bena på nettene! Husker ikke når det begynte men gikk over før uke 12 hvertfall.
 
Det er vår ute:) lisje på mi ligg i vogna og søv, mens jeg sitter inne og venter på ei venninne :) vi skal ut og trille:) kjenner hormoner i sving, arg på hun stakkar for at hun er seint ute:):) heheh må bare le da:) dere jør i finværet da??
 
Jeg bekymrer meg fortsatt for at ting har gått galt, og nå har jeg færre symptomer enn noensinne, bare såvidt litt ømme pupper igjen. Gruer meg sånn til UL i morgen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...
 
Jeg bekymrer meg fortsatt for at ting har gått galt, og nå har jeg færre symptomer enn noensinne, bare såvidt litt ømme pupper igjen. Gruer meg sånn til UL i morgen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...
Gruer meg til ul i morra jeg også selvom jeg er kvalm :/
 
Gruer meg til ul i morra jeg også selvom jeg er kvalm :/

Jeg fikk jo relativt dårlige nyheter på tirsdag, så jeg krysser alt jeg har for at jeg bare har et litt treigt egg :)

Krysser fingre og tær for deg i morgen! Når har du UL? Jeg har time 09:30...
 
Jeg fikk jo relativt dårlige nyheter på tirsdag, så jeg krysser alt jeg har for at jeg bare har et litt treigt egg :)

Krysser fingre og tær for deg i morgen! Når har du UL? Jeg har time 09:30...
Har time 09.30 jeg også :)
 
Go kveld jenter:) lykke til dere to som skal på tidlig ul i morgen da:) hva jør dere på i kveld?? Jeg ligger på sofaen og moter meg opp til og vaske bade:):) greidet få det bort så det kan bli helg;)
 
Her lader eg opp til nattevakt 2 av 2... Gleder meg alleresalg skal hjem å sove i morgen tidlig ;)
 
her knaskes det sukkererter for å prøve å svelge ned halsbrannen.. gah.. ellers så gleder jeg meg til helg :D
 
Da var det blitt helg her i huse og:):) no skal det avsluttet, deillig:) mamman min har banket knekkebrød til meg:) så det skal jeg koooose meg med:):)
 
Back
Topp