Skravletråd

Uff, har du småblødninger enda? Godt du fikk time raskt!! Pass godt på deg selv og lille, og lykke til hos legen :)

Jeg skal til legen kl 10. Fikk sist beskjed om at jeg "styrer sykemeldingene mine selv" siden jeg har et høyrisikosvangerskap. Jordmoren sa jeg ikke burde jobbe sist jeg var der, så da hørte jeg på henne siden hun mente det var for lite med var en uke siden siste blødning. Nå har det vært stopp i flere uker! Herlig!! Endelig!! :) Så da har jeg lyst å prøve meg neste uke i 50%, satser på det går greit :) Men håper jo at legen uttaler seg også da, at jeg ikke går helt på "selvstyr" :p


I dag har vi en 5 åring i hus!!! Og han er sååååå kry!!! :D Og det er selvfølgelig mammaen også! Hehe!! :rolleyes:
 
Gratulerer med 5-åring i hus :)
Det var liksom stopp fra mandag morgen og til i gårkveld, så når det kom tilbake er det greit å få snakket med en lege om det.
 
Men men men....husk: siden vi snakket om brystbetennelse i en anne tråd. (vet ikke om du var en av de som har fått råmelk enda da.....)
IKKE bli kald på hendene. det kan være nok. Å jobbe med vann ute, bare å henge opp våte klær til tørk an trigge.
 
Det tenkte jeg ikke på Nann :/ Så melonen, få mannen til å vaske vinduene :)

Hun legen jeg var til i dag vil jeg ha som fastlege, ikke hun møkka jeg egentlig har.
Hormonene tok ovehånd så jeg gjeipa vell mer enn jeg fikk snakka, men hun snakka med vakthavende gyn og de ble enig om å sjekke opp i det for å være på den sikre siden. Så 14.30 skal jeg på sykehuset for sjekk, så da kan jeg få en rolig helg innvendig iallefall :)
 
Det tenkte jeg ikke på Nann :/ Så melonen, få mannen til å vaske vinduene :)

Hun legen jeg var til i dag vil jeg ha som fastlege, ikke hun møkka jeg egentlig har.
Hormonene tok ovehånd så jeg gjeipa vell mer enn jeg fikk snakka, men hun snakka med vakthavende gyn og de ble enig om å sjekke opp i det for å være på den sikre siden. Så 14.30 skal jeg på sykehuset for sjekk, så da kan jeg få en rolig helg innvendig iallefall :)
Så bra at de sjekker opp!! Sånn liker vi.
 
Hun legen hadde vist nok jobbet på gyn før hun begynte som fastelege, så hun hadde en veldig god tone med de der oppe :) Og det liker vi også, så håper legen min reiser til india litt oftere :p
 
Men men men....husk: siden vi snakket om brystbetennelse i en anne tråd. (vet ikke om du var en av de som har fått råmelk enda da.....)
IKKE bli kald på hendene. det kan være nok. Å jobbe med vann ute, bare å henge opp våte klær til tørk an trigge.

ups!!! det tenkte jeg ikke på! har allerede vaska de nå! Får ta meg en varm dusj!!!
 
forresten blir man helt gåen i armene av å vaske vinduer................kommer til å ha gangsperr i mange dager tror jeg!
 
Å vaske vinduer er ett slit :/
Jeg skulle virkelig ha gjort det, men med 5 minus og vind står jeg over. Heldigvis blir det tidlig mørkt ute på ettermiddagen så er ikke ofte jeg ser at de trenger en vask :p
 
Hun legen hadde vist nok jobbet på gyn før hun begynte som fastelege, så hun hadde en veldig god tone med de der oppe :) Og det liker vi også, så håper legen min reiser til india litt oftere :p
Stemmer for flere Indiareiser!
 
Så bra dere ble fornøyd, og da fikk dere de i god tid til å få de sendt avgårde :)
 
Vi må ikke la denne falle bakover hvis vi skal klare å få den opp i 2000 innlegg :)
 
Da dytter vi den bare opp litt da!!:D Nå er det snart dobbel episode av cupcake girls:D LOVE IT!!<3
 
Back
Topp