Skravletråd

Da er prinsessen i huset ferdig med intravenøs behandling!!!:) stor lykke:). Skal fortsatt ta antibiotika en stund, men på vanlig måte!:)

Det var gode nyheter!! Må være herlig å være tilbake til normalen igjen!
 
Er det seriøst ingenting på tv på torsdager?
 
Sett på TLC ;)
 
Joahnna, prosjekt baby :)
 
Jeg finner ikke kanalen :/

Så da får jeg vente på torsdagkveld fra nydalen.
 
Det var gode nyheter!! Må være herlig å være tilbake til normalen igjen!

ja er kjempe glad. Selv om jeg har veldig mangel på søvn siste uken pga av all medisinering, er jeg kjempe full av energi nå som vi endelig kan leve som normalt igjen:)
 
ja er kjempe glad. Selv om jeg har veldig mangel på søvn siste uken pga av all medisinering, er jeg kjempe full av energi nå som vi endelig kan leve som normalt igjen:)

Dere har ingen som kan være barnevakt neste helg eller noe for dere da? Kan være greit å få slappet av og sovet skikkelig ut etter det hardkjøret dere har vært igjennom.
 
Jeg skulle fornye den graderte sykmeldinga mi i dag, men hørte ikke noe fra det hersens legekontoret. Kanskje like greit for i morgen skal jeg ha meg en legetime, nå kommer det igjen blodspor. Snakket med jordmor om det på tirsdag og hun mente det kun var slimhinnene ettersom det var mest brunt. Men nå er det ikke brunt, så jeg gidder ikke ei helg med bekymring. Babyen sparker akkurat nå og det beroligger meg heldigvis :)
 
Bra at du får sjekket det opp, Ceres! Du har tross alt ansvar for en liten mageboer.
 
Lurer på hvor innlegga jeg skriver blir av....
2 ganger nå trykker jeg send svar også skjer det ikke noe.... hrmf
 
Lurer på hvor innlegga jeg skriver blir av....
2 ganger nå trykker jeg send svar også skjer det ikke noe.... hrmf

Kanskje det er flood-kontroll fordi du har skravla for mye. :P
 
Dere har ingen som kan være barnevakt neste helg eller noe for dere da? Kan være greit å få slappet av og sovet skikkelig ut etter det hardkjøret dere har vært igjennom.


Kun mamma som kan sitte barnevakt for oss, bare hun som er fortrolig med medisineringen, og hun passer det dårlig for neste helg. Men det å slippe intravenøs behandloing er en helt annen verden, så føler liksom det holder;)
 
Uuuuups..... skulle ikke tro det egentlig, men....skravla mer andre dager. Mistenker nettbrettet for å være litt ustabilt heller
 
Jeg sleit med det fra nettbrettet så har ikke brukt det på evigheter nå. Nesten så jeg lurer litt på hvor jeg har lagt det :p
 
skarvaletråden hart blitt utrolig lang:) Vi klarer nok ikke målet om 2000 innlegg innen klokka tolv, men kanskje vi kan klare å nå 100 sider;)
 
Men 100sider, blir ikke det ca 2000 innlegg da tror dere? :)

Vi får se hvor fort vi når mået :)
Jeg skal vei å handle for min farmor nå før jeg skal til legen kl. 10.30. Glad jeg fikk time så kjapt, for å gå med småblødninger uten å vite tar knekken på meg psykisk.
 
Back
Topp