Skravletråd

Oi!! Nå tror jeg jammen jeg ser noen bitte, bitte små snøfnugg ute!!!:) De er så små at det er nesten så jeg tror jeg innbiller meg det :P
 
trof du innbiller deg det, vertfall ikke antydning på Bleikmyr;)
Haha!! Nå lurte jeg nesten på om jeg så stjerner og at det var derfor det "snødde" :p
Så jeg måtte åpne terrassedøren og kjenne, og det snør faktisk!! Ikke mye, men det snør!! :) :)
 
Ååå, jeg vil også ha snø. Her er det 6 minus og vind :/ brrr.

Kom i barnehagen for å hente guttungen og da kunne han for telle at han ikke hadde på bleie. Han hadde vist nok nekta de å ta på en ny ved skifterunden kl. 14. Prøvde å få han til å ville ha på en bare mens vi kjørte hjem, men nei. Heldigvis gikk det bra og han satte seg rett på potta når vi fikk av klærne hjemme :) Så han går rundt i bare genseren og sokker med rompa bar :p Han forteller at babyen skal ha bleiene, så spørs om han har bestemt seg. Men har ikke trua før han begynner å bæsje på do. Det har nemmlig enda ikke skjedd.

Edit: Da la han akkurat en kabel på gulvet, så håper han vil ha på bleie igjen. Bekkenet liker ikke å måtte vaske gulv hele tiden :p
 
Jeg har vært veldig dum i dag. Har nemlig laget berlinerkranser som ble så gode at jeg klarer ikke å stoppe å spise! I tillegg har jeg laget pasjonsfruktpikekyss og de ble også farlig gode! Herregud, jeg kommer til å veie et tonn etter jul!

Når bekkenet roer seg skal jeg lage leverpostei, det gleder jeg meg til :D
 
Jeg har vært veldig dum i dag. Har nemlig laget berlinerkranser som ble så gode at jeg klarer ikke å stoppe å spise! I tillegg har jeg laget pasjonsfruktpikekyss og de ble også farlig gode! Herregud, jeg kommer til å veie et tonn etter jul!

Når bekkenet roer seg skal jeg lage leverpostei, det gleder jeg meg til :D

høres kjempe godt ut!!! Hjelper gjerne til å spise jeg;)
 
Så flink du er spire nr fire :)

Gleder meg til vi skal bake litt også :)
 
Da er prinsessen i huset ferdig med intravenøs behandling!!!:) stor lykke:). Skal fortsatt ta antibiotika en stund, men på vanlig måte!:)
 
Åå, så godt å høre :) Da blir det en lettere hverdag for dere :)
Hvordan går det med ungene etter operasjonen?
 
Så bra Melonen :)

Disse hormonene i dette svangerskapet tar snart knekken på meg, mannen skal være glad han ikke er hjemme :p
Kan ikke huske at jeg var slik sist, men slike ting husker man vell ikke like godt :p
 
Back
Topp