Skravletråd

Grrrr.. :mad: Sitter her og irriterer meg over mannens potetgullknasking. :angry5 * knas, knas, knas, knitre, knas, knas, knas*
Bahh! Jeg blir gaaaal!
 
Grrrr.. :mad: Sitter her og irriterer meg over mannens potetgullknasking. :angry5 * knas, knas, knas, knitre, knas, knas, knas*
Bahh! Jeg blir gaaaal!

Du får knaske litt du å :D
 
æsj nei... er fremdeles mett etter middag og dessert :p

Heldig du da, jeg kan konstant dytte innpå! I kveld greide jeg meg lenge med klementiner, helt til gubben fikk lyst på sjokolade..

Var ute å spiste med jobben i går, fikk ikke bord før 21, så maten var jo ikke på bordet før nærmere 22. Mens de andre var stappmette, satt jeg å maula fra skåla med fløtegratinerte poteter og lurte på om de ikke snart kom med dessertkartet. Hadde ett gavekort på 500 kroner å bruke, og siden det ble dårlig med vin til maten, skulle jeg i alle fall ha is og sjokoladefondant! De andre tok en kaffe ;)
 
Da er jeg på vei til kontroll nr 2!=) Gleder meg skikkelig til å høre hjertelyden til lille igjen!!<3<3
 
Grrrr.. :mad: Sitter her og irriterer meg over mannens potetgullknasking. :angry5 * knas, knas, knas, knitre, knas, knas, knas*
Bahh! Jeg blir gaaaal!

Hahahaha!! akkurat sånn har jeg med mamman min å!! Hun tygger så høyt, drikker høyd, snakkrr høyt :p hormonene som synes det kanskje?
 
Da ligger jeg langflat i sofaen etter en hektisk dag på jobb. Var ikke leid inn noe tilrettelegger i dag, og det kjennes på bekkenet. Heldigvis fikk jeg sørga for at det er i orden til i morgen :)
Så i kveld har jeg store planer om å opp av sofaen når jeg kun må, og jeg kjenner jeg gruver til det. Stivner helt og sliter med å gå, så håper den aktive babyen holder seg unna blæra en stund til :)
 
Kost meg meg lillesnupp i dag. Skal jobbe på lørdag så tok fri i dag. Lagd engler i snøen og pyntet pepperkakehus. Prøvd oss litt på ski også. Vært så kos. Nå sitter jeg og venter på snuppa skal bli ferdig på baletten.
 
En to tre: hvordan gikk det på Haukeland idag???:)
Hei! Så koselig du spørr :)
Alt var fint med babyen og vi fikk noen fine, nye bilder! Kjekt siden småen var så travel og lite fotovillig sist :)

Fikk tatt blodprøve for å type blodtypen til ungen! Blir to-tre spennende uker før vi får svar. Det viser seg at antistoffene som er påvist kan stamme fra sist svangerskap, og det er kun denne blodprøven som kan gi oss et svar på om jeg danner nye. Var akkurat dette jeg trodde selv også, men legen sist sa noe helt annet, så veien videre vet vi ikke før vi har fått svar på denne prøven. Får krysse fingrene for at han er RH-neg! Da kan jeg få et helt normalt svangerskap, men viss ikke er vi ganske forberedt på litt ekstra utfordringer :)

Kjempebra at alt så helt perfekt ut med den lille krabaten din også, Melonen!! :)
 
Så bra at slr så fint ut:) spennende Uker i vente, skal krysse fingrene gir deg:)!!!!
 
Blir spennende å vente på svaret på den prøven. Krysser fingerne :)
 
Back
Topp