skravletråd

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Åååååå...snille snille snille gubben min!!!
Denne her kom han hjem med igår til meg:

så morro!! den kan du få det mye gøy med... hehe...

Ninoz
Lavkarbo blir anbefalt aav de fleste leger, eneste som slo dette voldsomt opp var vg- vg sin største inntekt er vektklubben og den er ikke basert på lavkarbo, så selvsagt var det om å gjøre at de fant mye dritt på lavkarbo for å beholde kundene og få flere ;-)

Er jo tross alt ikke så vanvittig lenge vi har vist om poteter, ris, og mel.

Så bare fortsett som du gjør og finn deg noen lavkarbo godteri du kan kose deg med ;-) Nøtter, sukkefri sjokolade/gele o.s.v

Hege og Chris: Burde nesten tenkt at det var noe sånt ja 

Forresten kjempefornøyd med resultatene mine etter februar 
Har lagt de inn i slankedagboken min (1. innlegg på side 3)

Kjempe flotte resultater ninoz !

Kjempe bra jobba ! ! !

solstråla skrev:
så morro!! den kan du få det mye gøy med... hehe...

Jaa!! Og det har jeg og! hehe!! Har testa den ut hver dag nå..Blitt litt hekta...hehe...
VELDIG overraska over megselv også..For trodde aldri i verden jeg kom til å klare å jogge/løpe sammenhengende så lenge(45min)
Men som regel starter jeg med gå i raskt tempo, øker på...jogger og løper litt...tar på stigning...og ja...minuttene går overraskende fort:)
Idag bør jeg nok ha treningsfri...Er KJEMPEstøl! hehe...Men veit ikke om jeg klarer holde meg unna...hehe....Kanskje ta treningsfri imorgen istedet..For jeg må jo trene styrke og..Det har blitt litt glemt etter tredemølla kom ihus...hehe

lucillen skrev:

Kjempe bra jobba ! ! !

JA!!! DU ER RÅFLIIIINK!!!!!
You go girl!!;)))

Veit ikke om jeg skal le eller grine, men jeg har gått opp 1kilo!!!!!!!!!!
Og det etter ganske mye trening hele forrige uke...INGEN utskeielser...ikke i helga heller...baaare sunn mat...og hvertfall ikke for mye kcal inn...
Spesielt i helga var jeg flink synes jeg!
Jaja...neste mandag da....hehe

Hege og Chris skrev:

lucillen skrev:

Kjempe bra jobba ! ! !

Står på side 1 og :-)

Takk :)

Ja, gjorde litt endringer på siden min ;)

MaiSeptAugSkatt skrev:

lucillen skrev:

Kjempe bra jobba ! ! !

JA!!! DU ER RÅFLIIIINK!!!!!
You go girl!!;)))

Takk 

-må bare slenge meg på dere andre, og skryte av Ninoz!!
kjempeflink, har du vært!!!

her sitter jeg og er skuffa over vektnedgangen min denne uka...
har gått ned 1,3 kg, og skulle jo opp litt!! hehe...
tenkte jeg skulle fylle opp lagrene litt i forkant av halvbirken neste helg, men hva hjelper det vell i å stappe i seg karbo, når alt kommer ut igjen pluss mer!!
ja, ja...
får trøste meg med at sykdommen var kortvarig, og at jeg fortsatt har tid til å spise meg opp litt... 
-spent på helga!!

Takk solstråla :)
Det ble stor oppgang på meg i dag da :( Første helgen på over 1 måned hvor jeg har hatt lov til å kose meg, så da gikk det som det gikk ;p Hehe... Men det meste er nok borte om noen dager! Bare så synd at veiedagen i slankekrigen er mandag, og at denne vekten er tellende :(

Du får ha god bedring og lykke til med halvbirken 

heisan! her går det sånn nogenlunde, spiser mer karbo enn vanlig, har søtsug og vond nakke/skuldre... hehe...
tåler ikke sukker, jeg!!

egentlig deilig det, da...

ellers bare lader jeg opp til helga, er så spent da jeg nesten ikke har fått gått på ski i det hele tatt denne vinteren...

men du, ser du har trent på tredemølla to ganger i dag, du er skikkelig hekta, du!! hihi...

solstråla skrev:
heisan! her går det sånn nogenlunde, spiser mer karbo enn vanlig, har søtsug og vond nakke/skuldre... hehe...
tåler ikke sukker, jeg!!

egentlig deilig det, da...

ellers bare lader jeg opp til helga, er så spent da jeg nesten ikke har fått gått på ski i det hele tatt denne vinteren...

men du, ser du har trent på tredemølla to ganger i dag, du er skikkelig hekta, du!! hihi...

Sukker er  jo ikke bra...hehe...Jeg vurderer veldig sterkt å begynne på lavkarbo igjen jeg og...vekta samarbeider ikke om dagen...kan ikke huske det har gått sååå tregt ned før...jaja!! Får vente 2 uker...er litt bursdager og slikt nå nemlig:p

Du får ha lykke til i helga..Går nok kjempebra!! du må huske å oppdatere hvordan det gikk:)

Hehe, ja jeg er kjempeoverraska over megselv og tredemølla mi...haha...Hadde ALDRI trodd jeg skulle klare så mye...Også er den jo så lett tilgjengelig her den står...hehe:p
Men skjønner jo jeg må trene litt styrke og...hehe..fikk til ei lita økt igår med det da..teller jo litt:p
Er hvertfall kjempeglad jeg(gubben) kjøpte tredemølle!! fy søren så det motiverer!
Ble 2 ganger idag ja...1 gang før ungene stod opp...og en gang etter de var iseng...hehe...
Økta ikveld var TØFF!! testa ut et vekt-nedgang program som er på mølla....Og det var alt for mye løping...i alt for høy fart,,,Det programmet må virkelig være for spesielt interreserte...hehe..Jeg klarte 15min da...de siste 15min styrte jeg tempoet selv.Ble vanlig jogging...og litt gåing i tung oppoverbakke:p

Jeg hadde egentlig tenkt ha treningsfri idag...men det klarte jeg ikke...hehe...imorgen da!!:)

solstråla - ønsker deg masse lykke til på søndag ! Håper du får et kjempe flott resultat !

MaiSeptAugSkatt - Håper den tredemølla gir gode resultater fremover og motivasjonen er på høyt gir fremover til du når målstrekken ! ! ! Du er kjempe flink ! Har masse viljestyrke og pågangsmot , som gir masse motivasjon og kamphumør ! Stå på , målstrekken har jeg stooor tro at du når en dag !

lucillen skrev:
MaiSeptAugSkatt - Håper den tredemølla gir gode resultater fremover og motivasjonen er på høyt gir fremover til du når målstrekken ! ! ! Du er kjempe flink ! Har masse viljestyrke og pågangsmot , som gir masse motivasjon og kamphumør ! Stå på , målstrekken har jeg stooor tro at du når en dag !

Tusen takk for fine ord Lucillen.. Det er godt å vite at det er noen som har tro på meg...hehe...For den siste tiden har jeg virkelig vært nær å gi opp siden ingenting skjer på vekta til tross for mange timer trening hver uke..
Men etter tredemølla kom i hus, steg jo motivasjonen:) Har jo så lyst å lykkes:)
Hvordan går det med deg om dagen da??

Ble ikke treningsfri her idag heller...hehe...så da får jeg prøve på det imorgen istedet..Akkurat fullført ei økt med jillian...six week,six pack...Så da fikk jeg inn litt styrke og:)

Nemmen se en skravletråd! Denne har ikke jeg fått med meg! Er den for alle? Slankekrig eller ei? Kan jeg få være med.....?? 

Back
Topp