skravletråd

  • Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet


millemari skrev:
Nemmen se en skravletråd! Denne har ikke jeg fått med meg! Er den for alle? Slankekrig eller ei? Kan jeg få være med.....?? 


hehe, alle kan såklart skravle!!;)
Står til med deg da?
 
bare morro med flere som vil skravle!!!

her har jeg en raar uke...
er uvant med så lite trening!!
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


millemari skrev:
Nemmen se en skravletråd! Denne har ikke jeg fått med meg! Er den for alle? Slankekrig eller ei? Kan jeg få være med.....?? 


hehe, alle kan såklart skravle!!;)
Står til med deg da?

jo takk, står bra til her.. det er jo helg! :))
 
God helg jenter!!
Her starta lørdagen veldig bra, nedgang på vekta. juhuu...
endelig på 64-tallet...det har tatt sin tid!!!(67.3 i januar, 64.1 idag)
Men nå er det helg!! hehe..Men skal passe på hva jeg spiser! For dette ga jo litt motivasjon:)
Ble en halvtime på tredemølla også=)
Overraska over at vekta har gått ned altså..igårkveld skeia jeg ut med pizza og yoghurtnøtter og cashewnøtter.:p Deet var godt det;)
Idag blir det ikke noe utskeielser utenom lasagne til middag...Men skal ta en liten porsjon og masse salat=)
 
jo, god helg alle sammen!!
her sitter jeg som et slakt i sofaen, etter å ha fullført halvbirken på ski i dag...
et helt fantastisk vær, flotte løyper og herlig gli, -dessverre begge veier til tider... hihi...

men ansikten er brunt og friskt, kroppen føles allerede bedre, og jeg gikk ca 15 min raskere enn forgje gang!!
gleder meg alt til neste år...
 
Gratulerer solstråla med vel gjennomført halvbirken ! Kjempe bra at du fikk bedre tid , selv om glien gikk feil vei av og til ! Du er virkelig kjempe flink !
 
Så flink du er solstråla! Jeg elsker slike utfordringer. Er jo godt å ha noe å trene mot, og nå har jo du hatt treningsmotivasjon de mnd jeg syntes er tyngst. I love it!!! :))
 
takk, takk!!
ja, et treningsmål er virkelig tingen for at jeg skal klare å holde koken oppe over tid..
nå ble jeg jo skikkelig hektet på saltimer i høst, så den enorme forbedringen på helse og kropp, og sånn sett fikk nok motivasjon i det...

men, siden gubben også har halvbirken som et av sine store mål, har vi også konkuranse intert oss i mellom, noe som gjør at vi begge yter litt ekstra...
hehe...
 
Så utrolig flink du var solstråla!! kjempebra altså!!!
:):):)
 
tusen takk MaiSeptAugSkatt!! elsker langrenn...
 
Nå er jeg kjempeskuffa...Målte meg på søndag...og hadde bare mista 1cm (magen) ellers ingen forskjell..skikkelig dritt!! For jeg har trent Mye! Og spist sunnt i tillegg...Men har unnt meg litt godt i helgene,,ser jo ut som jeg må slutte helt med det:(
Vekta har og gått opp! (1kg) kjempekjedelig:(
Er fortsatt motivert ...vil jo så gjerne få det til...men samtidig er det jo litt demotiverende også...føles litt som jeg sliter meg ut litt til ingen nytte:(
sukk sukk..Vil ha resultater på den forbaska vekta nå snart...og på den forbaska kroppen også...hehe...
*klageklage*
 
hei! hopper bare rett inn i denne tråden, jeg. heter andrine og er mor til elias, som blir to år i august. etter at jeg gikk gravid og fikk min mest fantastiske pjokk har jeg slitt litt med den der vekten. er 170 cm høy og veier rundt 75 kg. går litt opp og ned, men vil aller helst tilbake rundt 60-65 (har egentlig ikke så stor beinbygning). ikke alltid så lett :)

har prøvd ut zumba litt i det siste. noen andre som har erfaringer? føles alltid litt merkelig å "slippe hemningene" sånn som man må gjøre i en sånn type trening. hehe. 

 
jadda...vekta her har jo gått opp...noe jeg virkelig ikke har skjønnt i det hele tatt...
idag sjekka jeg muskelmasse og det der igjen og der var det jammen gode resultater...
økt 2kg i muskelmasse...fettprosenten har gått ned fra 28.2 til 25....metabolsk alder har og gått ned en del...men vekta mi har altså økt litt...:p
 


frksolstråle skrev:
hei! hopper bare rett inn i denne tråden, jeg. heter andrine og er mor til elias, som blir to år i august. etter at jeg gikk gravid og fikk min mest fantastiske pjokk har jeg slitt litt med den der vekten. er 170 cm høy og veier rundt 75 kg. går litt opp og ned, men vil aller helst tilbake rundt 60-65 (har egentlig ikke så stor beinbygning). ikke alltid så lett :)

har prøvd ut zumba litt i det siste. noen andre som har erfaringer? føles alltid litt merkelig å "slippe hemningene" sånn som man må gjøre i en sånn type trening. hehe. 


så kjekt at det begynner å komme flere inn på forumet her...det har jo vært ganske dødt her lenge nå...hehe...
zumba er jo supereffektivt da...selv har jeg bare testa det ut hjemme i stua...jeg ga litt opp da...hehe...men er nok noe helt annet om man trener det på helsestudio=)
lykke til! you can do it:-)
 
Hvordan går det med dere i skravle tråden ?
 
Her går det fint:)
har vært både lei og demotivert...veldig frustrert over vekta som ikke går ned til tross for masse trening...Så mandag begynnte jeg på lavkarbo! eller ketose de første ukene..Om ikke dette hjelper så tror jeg jeg gir opp altså...Skal veie meg imorgen...fryktelig spent!!
Ellers har jeg trent bra, og holdt meg til matplanen:)

Hvordan går det med deg da??
 
Kjempe bra at du holder ut selv om ikke vekten vil helt samarbeide !

Håper det løsner snart !

Har lest om flere som har stått stille i flere uker og pluselig får det kjempe flotte resultater .

Jeg gleder meg til å starte på frisk med ny runde av slankekrigen .

Skulle gjerne ha startet allerede i morgon ...
 
det er jo ikke bare noen uker vekta har stått stille...men måneder..frustrerende!!! for jeg trener ganske mye og har spist sunnt også...(siden januar bare gått ned 2kg...og de kg forsvant i januar!)
Men satser på lavkarbo er tingen for meg...er virkelig spent på vekta imorgen!!
Jeg er og klar for slankekrigen! kan godt starte med en gang for min sin del.. For jeg skal være kjempeflink hele påska også...hihi
 
Yes!! endelig en fiin nedgang!! så en ting som er sikkert er at jeg skal fortsette på lavkarbo!!!
Og ja, i heele påska!! juhuuu, dette ga motivasjon!!!!:)
(sikkert bare vann, men nedgang er nedgang!!! -2.5kg siden mandag!!)
 
Back
Topp