skravletråd

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet

ninoz skrev:

MaiSeptAugSkatt skrev:
Jeg har forresten bestillt meg ny vekt!!!
Tror den kommer i posten idag...Er så utrolig spent!! Har aldri hatt ei så avansert vekt før...hehe...så gleder meg til å få se hva fett% og muskelmasse er! Lurt på det så lenge...og metabolsk alder også:p
Tror ikke jeg klarer vente til mandag med å veie nå;)

Hvor bestilte du den og hva kostet den? 

den får du kjøpt mange steder:p
Men jeg bestillte på nett...Den var billigest på pixmania.
http://www.pixmania.com/no/no/240336/art/tanita/badevekt-innerscan-bc-532.html
Jeg er kjempefornøyd med vekta!!!!  skikkelig stilig=) sjekka raskt talla på muskelmasse osv igår...glemte skrive det ned...tenkte å gå på vekta igjen imårra og skrive ned resultatene..kan dele det med dere når det er gjort=) men troor muskelmasse og fett% var sånn midt på treet:p og kalorier jeg skal ha var 1400-og noe..BMI husker jeg ikke....Hadde dååårlig tid igår:p ville ikke veie meg på nytt på kvelden heller så:p

bare skryte litt...Jeg trente klokka 07 idag  tidlig!!! hihi

så imponerendes, MaiSeptAugSkatt!!!
det er litt av et klokkeslett å trene på...
men, resten av dagen må jo da bli deilig!! hihi..

hihi...ja,det er tiidlig! har stått opp i 05-tiden de siste dagene nå...har noen morgenfugler av noen barn...hehe...
Hadde litt ekstra energi idag...utrolignok...så da kunne jeg like godt trene siden minstejenta fortsatt sov, og de 2 eldste var i stua og så på film...Da benytta jeg den sjangsen...hehe...
Deilig å starte dagen slik da=) Men blir nok ikke hver dag det skjer...hehe

sist gang jeg gikk på en sånn vekt så angra jeg sekundet etterpå:P med fettprosent på 46% og en alder som viste at jeg var over 30 når jeg egentlig er 23, men nå er det heldigvis andre boller for nå har jeg en fettprosent på 18% og har gått ned 116% av overvekten min!! så slike vekter kan gi deg ekstra motivasjon og en pekepinn;)

Her er talla!!

Jeg er 28år(blir 29 iår)
BMI: 23.2
Min vekt er 64.6 kg
kcal: 1409
Metabolsk alder: 27(!!)
28.2% fett
50.6% vann
visceral fat:2 = Fra 1 – 12, indikerer at brukeren har et sunt nivå av visceral fat.
44.0kg muskler = Gjensnittlig muskelmasse og fettprosent Denne
personen har gjennomsnittlig fettprosent og muskelmasse
Benmasse: 2.4kg

Tror jeg må kjøpe med en sånn vekt :) Er ikke fornøyd med den jeg kjøpte i høst :(

Så flink du er MaiAugSeptSkatt 

Hvor mange prosent fett er bra da? Og hva er vanlig å ha i vann prosent? Noen som vet? 

En normal fettprosent for kvinner vil ligge mellom 20-25%, mens det for menn vil være noe lavere mellom 12-15%.

Normal vannprosent for kvinner: 45-60%

Takk for svarene MSASkatt ;)
Tror jeg går for den du har, for da vet jo jeg at den er bra :) Den jeg har nå kostet 600,- og den har BMI, fettprosent og vannprosent. Men synes den er veldig treig og litt tunge knapper.... Og vekten kan variere litt om jeg veier flere ganger rett etter hverandre!!

nå, hvordan går det med dere denne helga??

her er det en bra helg, ikke mange utskjeielsene, trente bra i går og også litt i dag, og hele familien er friske!! -bank i bordet...

litt spent på i morgen, har veiedag da, men tror ikke det blir så veldig mye ned...

Heisann. Denne helga har gått bra for meg også, men sliter veldig med migrene, så har måtte ta en del smertestillende og det er ikke gunsti for vektnedgang, men har ikke noe valg om jeg vil fungere.

Gått veldig bra her og!
Trent ganske bra både fredag og lørdag...Igår ble det nesten 2 timer faktisk!
Idag har jeg fri...hehe...kanskje jeg tar en liten runde med rockeringen etter ungene er iseng...om jeg gidder:p
Unnte meg en troika igår da...fantastisk<3 hehe...

ja, flott med masse deilig trening, men enda viktigere at man unner seg litt godt!!
hehe...

og snart er det ny uke, for min del forhåpentligvis uten syke barn hjemme...
så da blir det ekstra fart både på trening og hvile!!
kan jo trene mer om man får mer hvile... hihi...
hektet jeg, nei!?!?

Hege og Chris skrev:
Så flink du er MaiSeptAugSkatt  og i tillegg flott å høre at du unna deg sjokkis

Ja, ikke sant! Tok til meg det du sa...Og føler allerede nå at jeg ikke stresser like mye lenger...tenker ikke på vekta konstant lenger...en veldig god følelse faktisk:) Jeg har jo og lovet gubben å ikke være for streng mot megselv...unne meg litt godt i helgene..
Men det ble med den troikaen da...men gud så godt da:):)
Det ble trening idag og likevel...jillian nok engang...men den økta var skikkelig hard!! Så imorgen må det bli treningsfri! hihi

solstråla skrev:
ja, flott med masse deilig trening, men enda viktigere at man unner seg litt godt!!
hehe...

og snart er det ny uke, for min del forhåpentligvis uten syke barn hjemme...
så da blir det ekstra fart både på trening og hvile!!
kan jo trene mer om man får mer hvile... hihi...
hektet jeg, nei!?!?

Ja, jeg kjenner jeg har savna å unne meg noe godt...hehe..

Har sett på treningsutfordringa...og du trener jo mye du da! du er kjempeflink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lett å bli hekta...hehe...
Krysser fingrer for ei fin uke med friske barn:):)

Back
Topp