Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har droppet appen, den hengte seg opp Så logger har bare adressen til formen via å søke opp. Går like fort det.Noen som sliter med å få åpnet BV i nettleseren? Hos meg bare henger den seg opp.. og jeg blir frustrert av appen [emoji12]
Har sett på det og har veldig lyst. står i mellom 2 stykk. Gravid journalen samme som babjournalen hvis du har vært borti den og en annen bok som er rosa som bare heter gravid tror jeg?Noen som har kjøpt seg gravid dagbok/svangerskapsbok? Hvilken eventuelt?
Det tenker jeg du merker godt ja!Jeg har klipt meg.. 12 cm med hår rett avDet var deilig det
![]()
Jeg har klipt meg.. 12 cm med hår rett avDet var deilig det
![]()
Så tøff du er!! [emoji3]
Det er bare hårMen jeg har brukt en stund på å bestemme meg, hehe.
Så kult! Det har jeg hatt lyst til også, men er litt feigDiiiiigg [emoji16]
Jeg klippa meg ganske likt sånn her rett før påske, altså sååååå digg [emoji4]
Nå er det faktisk levelig å gå med håret ned [emoji28]
Neste steg er å eventuelt ta lengden i tillegg [emoji87]
Vis vedlegget 259432
Det er helt siiiiinnsykt digg, men så har jeg fortsatt mer tykkelse på hestehalen min nå enn det søsteren min har med full hårmanke [emoji28] Det er ganske tjukt [emoji23]
Driver egentlig og lurer på om jeg skal klippe noe sånt [emoji7]Vis vedlegget 259469
Vis vedlegget 259470
Jo det var det! Da var vi jo inne på noe egentlig![]()
Tenkte jeg skulle si det selv
Tenkte jeg skulle si det selvhehe. Tenkte på forumet her med en gang jeg så artikkelen.