Skravletråd uke 21!

I kveld blir det cheeseburger med masse sylteagurk [emoji85]
Hvorfor craver jeg ikke SUNN mat? Vært på og av kvalm i hele dag og ikke spist spesielt mye - nå vil jeg bare drukne i burger
Det hørtes kjeeempe godt ut! Sylteagurk er skikkelig godt!
 
Hvis det er noe trøst så er det skikkelig altfor varmt! Også blåser det mye...

Er gla i varme så ville heller hatt varme og vind enn regn og kaldt [emoji23] har hatt så innmari dårlige sommere de siste årene at jeg hadde liksom håpet vi skulle få mer enn 2-3 dager sommer i år..
 
Er gla i varme så ville heller hatt varme og vind enn regn og kaldt [emoji23] har hatt så innmari dårlige sommere de siste årene at jeg hadde liksom håpet vi skulle få mer enn 2-3 dager sommer i år..

Da skjønner jeg at du vil ha litt varme!
I dag har ikke vi sol, lett overskya og litt kaldt..
 
Skulle ønske vi ha sommer her oppe i nord ja! I natt lå jeg med ullsokker, nattbokse og genser, det tjukkeste pledde vi har og vinterdyne tullet rundt meg. Å fortsatt klagde jeg over at det var kaldt :s
 
Noen som sliter med å få åpnet BV i nettleseren? Hos meg bare henger den seg opp.. og jeg blir frustrert av appen [emoji12]
 
Noen som sliter med å få åpnet BV i nettleseren? Hos meg bare henger den seg opp.. og jeg blir frustrert av appen [emoji12]
Sliter skikkelig jeg og. Så meg nødt til å laste ned appen til slutt.
 
Var på ul i dag! Så stas! Ble flyttet fra 12+2 (menstermin) til 13+1. Gjett om jeg er spent på OULtermin da!

Så gøy! Havner i november du da? [emoji5]
 
Jeg har skikkelig lyst på Maarud potetgull. Samboer er på trening, vurderer å løpe på butikken å kjøpe. Han liker ikke slikt "godt" i huset når det er ukedag, men vi har det så sjelden uansett.. oooh kanskje me litt Kims Salsa dip:shy::angelic:
 
Back
Topp